باربری نیسان وانت
انواع خودروهای باربری

اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار

یکی از جاهای دیدنی زیبا در شمال آبشار ویسادار در گیلان می باشد.  آبشار ویسادار یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه های طبیعی ایران است و با 15 متر ارتفاع به عنوان سومین آبشار مرتفع استان گیلان شناخته می‌شود. در اینجا آب از فراز ساختاری سنگی به شکل نیم‌دایره، بر روی دیواره‌ای صخره‌ای جاری می‌شود؛ دیواره‌ای که به صورت لایه‌لایه شکل گرفته و در طی مدت زمانی طولانی به شکل امروزی خود درآمده است. این آب پس از سقوط در حوضچه‌ای می‌ریزد که توسط همین دیواره‌ها احاطه شده و همچون دنیایی متفاوت به نظر می‌رسد. این آبشار بر سر راه رودخانه لمیر قرار دارد که از کوه‌های تالش که به گردنه الماس نیز شهرت دارد، سرچشمه می‌گیرد بازخانی و پس از گذر از منطقه پره‌سر به دریای خزر می‌ریزد.

کمی آن طرف‌تر از آبشار درختان سر به فلک کشیده‌ای وجود دارند که ریشه‌های‌شان به شکل خاصی در هم تنیده و بر روی زمین پهن شده‌اند. حضور این درختان، صدای ریزش آب و جلوه خاص آبشار موقعیتی منحصربه‌فرد را به این طبیعت بخشیده است تا لحظاتی خوش را برای دوست‌داران خود رقم بزند.

برای اجاره ویلا در شمال و در نزدیکی این آبشار، به آدرس https://www.karnaval.ir/stay/list-north-of-iran/b11 در وبسایت کارناوال مراجعه کنید.

 

مسیر آبشار ویسادار: پیش از رسیدن به آبشار ویسادار و لمس زیبایی‌های آن، جاده منتهی به این آبشار است که گردشگران و علاقه‌مندان طبیعت را غرق در خود می‌کند. جاده‌ای که از دوسو با درختان احاطه شده و هر چه که بیشتر در آن پیش می‌رویم تصاویر روح نوازتری به چشم‌مان می‌خورد.

تماشای آبشار از روی پل: درست رو به روی آبشار پلی فلزی قرار دارد که فرصت تماشای آبشار ویسادار را به شما می‌دهد. می‌توانید بر روی این پل بایستید و از دیدن سقوط قطرات آب در آرامش جنگل لذت ببرید.

رفتن به بالای آبشار: آبشار ویسادار کمی پایین‌تر از سطح زمین اطرافش قرار دارد. برای آنکه بتوانید به بالای آبشار دسترسی پیدا کنید پله‌های صخره‌ای در کنار آن ایجاد شده‌اند تا با استفاده از آنها در بالای صخره‌های دیواره آبشار قرار بگیرید.

آب بازی و آب تنی: بسیاری به فضای بالای آبشار می‌روند و با کمی شیطنت و آب‌بازی حال و هوای خاصی به سفرشان می‌دهند. برخی هم حوضچه پایین آبشار را انتخاب می‌کنند تا تنی به آب بزنند و از خنکای آب استفاده کنند.

پیک‌نیک و عکاسی: محیط جنگلی اطراف آبشار ویسادار دارای زمین‌های مسطحی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده پیک‌نیکی را در آنجا برپا کنید و خاطره‌ای خوش برای خود و همسفران‌تان بسازید.

اجاره ویلا در سفر به آبشار ویسادار

در سفر به آبشار ویسادار برای اقامت می‌توانید بر روی گزینه‌های زیر حساب باز کنید:

  • هتل‌ها، مهمانسراهای شهرهای اطراف
  • خانه‌ها و ویلاهای شهرها و روستاهای اطراف
  • کمپینگ

 

بهترین فصل سفر به آبشار ویسادار

منطقه پره‌سر، دارای آب و هوای معتدل خزری است و فروردین، اردیبهشت، خرداد، شهریور و اوایل مهر بهترین زمان سفر به ویسادار باشد.

بهار و تابستان: آب و هوای منطقه نسبت به نقاط دیگر معتدل‌تر و خنک‌تر است و تجربه دلپذیری را برای شما رقم می‌زند.

پاییز: با شروع فصل پاییز و زرد شدن برگ‌ها، نمایشی از رنگ‌ها در منطقه جنگلی اطراف ویسادار به راه می‌افتد؛ اما میزان بارش باران بسیار زیاد است و می‌تواند مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

زمستان: با بارش برف و سفیدپوش شدن طبیعت جلوه متفاوتی شکل می‌گیرد؛ اما برودت هوا و یخبندان سفر به این منطقه را دشوار می‌کند.

همچنین برای سفر به رشت و بازدید از این آبشار زیبا می توانید به صفحه خرید بلیط هواپیما کارناوال

مراجعه کنید.

 

چهار شنبه 22 بهمن 1399برچسب:آبشار ویسادار,اجاره ویلا شمال,خرید بلیط هواپیما, :: 10:16 :: نويسنده : admin

کتابفروشی ایرانی در برلین را نمی توان در قدم به قدم این خاک یافت. کسی که اهل کتاب باشد همیشه برای یافتن یک کتابفروشی فارسی خوب، مانند همان هایی که در بازار انقلاب بودند، دلش تنگ می شود.

به همین دلیل بود که تیم یار مهربان با وجود نرخ پایین مطالعه در بین فارسی زبان ها حاضر شد در این راه سرمایه گذاری کند.

با این همه وجود قیمت ارائه شده در کانال یار مهربان خیلی مناسبت تر از کتابفروشی های موجود دیگر در اروپا می باشد.

از برتری دیگر کتاب های موجود در فروشگاه یار مهربان می توان به ارائه کتاب های پر فروش جهان و معروف در کنار ارسال رایگان اشاره کرد.

راه های ارتباط با یارمهربان

کتابفروشی یار مهربان به دو صورت حضوری و غیرحضوری به فارسی زبانان عزیز در سراسر نقاط اروپا خدمات ارائه می دهد. علاقه مندان به خرید کتابهای چاپی فارسی می توانند از طریق کانال های مختلف این کتابفروشی که در زیر نوشته شدند، اقدام به خرید کنند.

 

 

 ارتباط با ما

 

Www.yaremehraban.eu

 

https://t.me/yaremeehraban

 

https://instagram.com/yaremehrabany

 

00436604968064

 

ارسال رایگان به کشور هایی اروپایی :

 

1- اتریش از € 20

2- آلمان از € 30

3- بقیه کشورهای اروپایی از € 40

 

 

 

 تخفیف های موجود در سایت یار مهربان:

 

تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان

تخفیف 30 درصدی برای مهاجران در حال پروسه اقامت

 

 

وقتی عشق به یار مهربان در وجودت شعله ور شود به گونه ای در او غرق می شوی که دوست داری تمامی مردم این حس قشنگی را که تو درک می کنی تجربه کنند.

تنها دوستی که می توانی خیلی راحت با دیگران دوستیش را به اشتراک بگذاری، یار مهربانی به نام کتاب است. قدم در دنیای ناشناخته ها با همچین دوستی امکان پذیر می شود و تو می مانی و حس سیری ناپذیر دانستن.

هر چه بیشتر می خوانی متوجه می شوی که کمتر می دانی، این حس باز هم تو را تشویق به خواندن بیشتر می کند.

هر بار که کتابی می خوانی تصمیم های جدیدی میگیری، افکارت دچار دگرگونی می شود. گاهی به گذشته ها سفر می کنی گاهی آینده ات را زیباتر می بینی.

گاهی دچار یاس می شوی و باز همین کتاب تو را امیدوار می کند. کتاب تخیلت را قویتر می کند و به تو کمک می کند تا بتوانی افکار زیبایت در ذهنت، در زندگی ات و در آینده ات فوران کنند و تو آنها را به دیگران هم انتقال دهی.

آری کتاب پر از نا گفته ها ست و می تواند استرس را از تو دور کند، ساعتها سرگرمت کند، حافظه ات را تقویت کند، اطلاعاتت را بالا ببرد، و تو را به مسافرت خیالی ببرد.

 

یک کتابفروش، غیر از این دنیا، دنیای دیگری نیز دارد، دنیای او و کتابهایش.

کتابهایی که می توان در یک اتاق جا داد. شگفت انگیز است اینهمه آدم فقط و فقط در یک کتابفروشی و چه مشتاقانه از لای برگ های کاغذی کتابها با تو حرف میزنند.

کتابفروشی یار مهربان در تلاش است که به فارسی زبانان اروپا خدمت رسانی کند و ارسال رایگان( از خرید چهل یورو به بالا) به سایر کشورهای اروپایی از ویژگی های بارز این کتابفروشی است.

افرادی که کتاب مورد نظرشان در سایت وجود ندارد در صورت تمایل می توانند در سایت یار مهربان قسمت درخواست ها، روی درخواست کتابهای ناموجود کلیک کنند و اطلاعات خواسته شده را در فرم وارد کنند. با همراهی با یار مهربان میتوانید به راحتی به کتابهای فارسی مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید.

 

امکان جستجو در عنوان، نویسنده، ناشر و موضوع در قسمت سرچ ساده ی سایت یار مهربان وجود دارد.

آیا می توانم کتابم را برای چاپ به یار مهربان بسپارم؟

کسانی که می خواهند کتابشان را با کمک کتابفروشی یار مهربان به چاپ برسانند می توانند در قسمت درخواست ها، درخواست چاپ کتاب فرم مورد نظر را پر کنند در اسرع وقت با آنها تماس خواهیم گرفت.

 

آیا درخواست نمایشگاه کتاب هم یار مهربان می پپذیرد؟

علاقه مندان به برپایی نمایشگاه از کتابهای یار مهربان نیز می توانند در قسمت درخواست ها، فرم درخواست نمایشگاه را پر کنند در صورت امکان با آنها همکاری خواهیم کرد.

 

ارسال به چه کشورهایی صورت می گیرد:

کتابفروشی یار مهربان در وین پایتخت اتریش قرار دارد و از آنجا به کشورهای آلبانی، آندورا، بلاروس، بلژیک، بوسنی و هرزگویین، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، آلمان، استونی، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن‌اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مقدونیه، مالت، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، ایرلند، رومانی، سان مارینو، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئیس، سوئد، اوکراین، انگلستان، واتیکان سیتی، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، روسیه و ترکیه کتاب ارسال می کند.

در مورد مزایای مطالعه کتاب بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.   برانگیختن ذهن:

مطالعه روند بیماری‌های مختلفی همچون آلزایمر و زوال عقل را کند می‌کند. فعال نگه داشتن مغز و درگیر کردن آن سبب جلوگیری از از دست رفتن حافظه می‌گردد.

2.   کاهش استرس:

مطلعه کتاب شما را به زمان و مکان دیگری منتقل کند و به شما اجازه دهد تا از استرس‌های روزانه زندگی خارج شوید. یک کتاب خوب می‌تواند شما را جذب داستان و یا مطلب خود کرده و عوامل استرس‌زای زندگی را از ذهن شما بیرون براند.

3.   کسب دانش:

این مورد کار چندان سختی نیست. مطالعه به یادگیری شما کمک می‌کند. می‌توانید هر چیزی را از طریق مطالعه یاد بگیرید. کسب هر مقدار دانش جزئی و کم برای شما یک مزیت به حساب می‌آید. دانش را هرگز نمی‌توان از کسی گرفت.

4.   گسترش دامنه‌ی لغات:

با کتابخوانی شما فردی هوشمندتر می‌شوید. حتی اگر به کلمه‌ای برسید که معنای آنرا ندانید، همیشه می‌توانید معنای آنرا جستجو کرده و یاد بگیرید و بعدها آنرا استفاده کنید و دیگران را متعجب سازید.

5.   تقویت ذهن:

هنگام مطالعه، باید تمام اتفاقات داستان را بخاطر بسپارید. به احتمال زیاد یک کتاب را یک جا نخواهید خواند. کتاب را برای مدتی کنار خواهید گذاشت و بعدا سراغ آن باز خواهید گشت و مجبور خواهید بود که تمرکز کنید و بخاطر بسپارید که کجای داستان بودید. این کار کمک می‌کند تا دیگر جزئیات را در زندگی شخصی بهتر بخاطر بسپارید.

6.   مهارت قوی‌تر در تفکر تحلیلگرانه:

توانایی شما جهت تحلیل جزئیات و دنبال کردن سیر داستان به شما در تحلیل و پیداکردن منطق برای سایر موضوعات کمک می‌کند.

7.   تقویت تمرکز:

زمانی که برای مطالعه‌کردن وقت صرف می‌کنید، حواس شما با انواع چیزهای مختلف نظیر تبلیغ و آخرین خبرها پرت نمی‌شود. کتابخوانی به شما کمک می‌کند که بتوانید بهتر روی دیگر موضوعات تمرکز کنید.

8.   نگارش بهتر

خواندن کتابهای خوب با نگارش قوی در تقویت مهارت نگارش بسیار تاثیر گذار است. می‌توانید ریتم مناسب نگارش، سبک نگارش روان و نشانه گذاری دقیقتری را با مطالعه و کتابخوانی یاد بگیرید.

9.   آرامش

وقت صرف کردن برای مطالعه کتاب در روز، اوقات آرام و مفرحی را برای شما رقم می‌زند. مطالعه‌ی متونی نظیر متون عرفانی می‌تواند به شما برای دستیابی به آرامش درونی کمک کند.

·         تفریح رایگان

مجبور نیستید برای مطالعه هر کتاب جدیدی که وارد بازار می‌شود پول هزینه کنید. می‌توانید کتابهای خوب را از دوستان یا حتی کتابخانه‌ی محله‌تان قرض بگیرید. همچنین شما می‌توانید برای سرگرمی بیشتر عضو یک باشگاه کتاب شوید و به دیگر دوستداران کتاب بپیوندید.

 

 

اندر مزایای کتابهای چاپی

جست‌وجوی کتاب در کتابخانه‌ها تجربه بهتری برای افراد نسبت به جست‌وجوی کتاب به صورت آنلاین ایجاد می‌کند.

دسترسی به صفحات مختلف کتاب کاغذی بسیار راحت‌تر از کتاب الکترونیکی بوده و پرش صفحه در این کتاب‌ها نداریم و به راحتی خط خود را در هنگام خواندن پیدا می‌کنیم.

در کتاب‌های کاغذی امکان لمس واقعی کتاب در دست ایجاد می‌شود که بازخوردی بیش از کتاب الکترونیکی بر خواننده دارد و خواننده با دیدن مکان قرارگیری کلمات در صفحات تمرکز بیشتری نسبت به کتاب‌های الکترونیکی خواهد داشت و مطالب بهتر و بیشتر در حافظه افراد باقی خواهند ماند.

در کتاب‌های کاغذی نیز مانند کتاب‌های الکترونیکی امکان نت‌نویسی با استفاده از برگه‌های مخصوص و یا برجسته کردن مطلب موردنظر وجود دارد.

کتاب چاپی در مقایسه با کتاب‌های الکترونیکی تاثیر بدی بر روی چشم ندارند.

افراد کتاب‌های کاغذی خود را به راحتی به دیگران امانت می‌دهند.

پیداکردن این کتاب‌ها نیز در قفسه کتاب منزل بسیار راحت‌تر از یافتن کتاب‌های الکتریکی است.

چرا بیشتر افراد کتاب چاپی را به کتاب الکترونیکی ترجیح می‌دهند؟

تحقیق Pew  در سال ۲۰۱۶ نشان داد که بیش از ۷۵ درصد افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله در سال ۲۰۱۵ کتاب کاغذی خوانده‌اند و ۶۶ درصد از  افراد  با سنین ۶ تا ۱۷ کتاب چاپی را به کتاب الکترونیکی ترجیح داده‌اند.

بر اساس این آمار کتاب‌های چاپی هنوز اساس کتابخوانی افراد هستند.

بسیاری از دانشجویان اعلام کرده‌اند که با مطالعه کتاب‌های کاغذی بهتر تمرکز می‌کنند. کتاب کاغذی خوب می‌تواند سلامت، شادی و هوش را نیز افزایش دهد. طبق گزارش دانشگاه کالیفرنیا و برکلی خواندن مداوم کتاب برای کودکان موجب افزایش قدرت مغزی در آنان خواهد شد.

تحقیقات نشان می‌دهد خواندن یک کتاب خوب می‌تواند استرس را کاهش دهد. خواندن کتاب کاغذی پیش از خواب موجب خواب آرام شده و به خوابیدن بهتر کمک می‌کند، اما خواندن کتاب بر روی صفحه گوشی و یا تبلت و اقسام آنها تاثیری برعکس بر روند خواب خواهد داشت.

 

روش‌هایی برای بهبود کتابخوانی 

همانطور که می‌دانید بسیاری از عادت‌های ما در کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرند، پس برای بهبود وضعیت کتابخوانی باید کودکان و دانش‌آموزان را به خواندن کتاب تشویق کنیم. در ذیل چند روش کارآمد برای این موضوع ارائه شده است:

- خواندن: خواندن به نظر ساده است، اما باید از کودک و نوجوان خود بخواهیم برای ارتباط بیشتر با دیگران کتاب بخواند.

-اتاق کودکان را با کتاب پر کنید: کودکانی که با کتاب‌هایی که در اطرافشان وجود دارد رشد می‌کنند  یاد می‌گیرند که کتاب بهترین دوست آنان بوده و با جست‌وجو در کتاب‌ها ماجراجویی و یادگیری خود را ارتقا می‌بخشند.

- الگویی برای کودکان خود باشید: اجازه دهید آنان شما را در حین مطالعه کتاب ببینند تا دریابند که چقدر شما از خواندن کتاب‌ها و مجلات لذت می‌برید و سپس تجربه خواندن خود را با همکاران، دوستان و دانش‌آموزان به اشتراک بگذارید. به آنها بگویید که چه چیزی خوانده و چه چیزی از این متون آموخته‌اید و چه توصیه‌ای برای آنان دارید.

-دانش‌آموزان را تشویق کنید کتاب‌های جدیدی برای خود فراهم کنند: کودکانی که کتاب‌های جدید برای خود پیدا می‌کنند احساس استقلال بیشتری دارند و بیشتر به خواندن کتاب علاقه‌مند می‌شوند.

-از دانش‌آموزان و کودکان بخواهید که دسته‌جمعی کتاب بخوانند: ایجاد کلوب‌های کتاب، گروه‌های خواندن و محافل ادبی به حس تعامل دانش‌آموزان کمک می کند. این امر تا حد زیادی درک آن‌ها را افزایش داده و تحصیل را در کلاس درس بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.

-گردش کتاب ایجاد کنید: از کتابخانه محلی، کتابخانه دانشگاه یا کتابفروشی بازدید کنید. البته موضوع چک کردن و یا خرید کتاب نیست بلکه مشاهده هزاران کتاب است.

- به کتاب‌های صوتی گوش دهید: گوش دادن به کتاب صوتی و بازی‌های کوتاه در مورد کتاب به افزایش مهارت‌های رمزگشایی و روانی کلام کمک خواهد کرد. با این روش واژگان بیشتری ارائه‌ شده و راهبردهای درک مطلب و لذت بردن از داستان‌ها یا جمع‌آوری اطلاعات افزایش می‌یابد.

-نویسندگان را دعوت کنید: بچه‌ها تحت تاثیر صحبت‌های نویسنده قرار خواهند گرفت و احساس آنان در خواندن و نوشتن با صحبت با نویسنده ارتقا می‌یابد.

-خلاقیت را تشویق کنید: داستان نباید خاتمه داشته باشد و بچه‌ها باید خلاقانه از آنچه خوانده‌اند لذت ببرند. دانش‌آموزان باید فرصتی برای بیان افکار خلاقانه خود با کتاب‌هایی که می‌خوانند بیابند، فکر کنند و صحنه‌هایی از داستان را بر اساس افکار خود بیافرینند.

- مکانی امن و راحت برای خواندن فراهم کنید: فضای ایمن و راحت موجب تشویق خوانندگان خواهد شد. صندلی راحت و روشنایی مناسب از عوامل ایجاد راحتی هنگام کتاب خواندن هستند.

 

کتاب های نفیس یار مهربان

پیشنهاد های یار مهربان

عشقولانه های احساسی

برترین های روانشناسی

 

آیا کتابفروشی ایرانی در برلین غیر از یار مهربان وجود دارد؟

بله کتابفروشی ایرانی در برلین وجود دارد ولی هر کدام به دلیلی غیر فعال هستند و غیر از تعدادی افراد خاص دیگران به آن ها دسترسی ندارد. از جمله دلایل کتابفروشی ایرانی در برلین میتوان به نداشتن فروشگاه اینترنتی، هزینه ارسال و هزینه کتاب بالا اشاره کرد.

این نکته را هم باید اضافه کرد که اکثر کتابفروشی ایرانی در برلین فقط در شهر های بزرگ وجود دارند

دیگر خدمات کتابفروشی یار مهربان:

خاطرات کودک خود را ماندگار کنید
یکی از زیباترین خاطرات هر آدمی، خاطرات کودکیشه که میتونه از الان  به صورت یه کتاب دربیاد و در کنار آلبوم عکسای کودکی هدیه ای تکرار نشدنی به کودک دلبندتون باشه.

گروه فرهنگی یار مهربان این امکان رو فراهم میکنه تا بتونین بهترین، شیرین ترین و به یادموندنی ترین لحظات کودکی فرزندتون یا هر کودکی که تمایل دارین بچگیاش ثبت بشه رو براساس واقعیت و تجربه به چاپ برسونه.

کافیه اطلاعات شخصیتی و خاطره های قشنگ کودکتون رو به همراه تعدادی عکس برای ما ارسال کنین

چاپ کتاب به سه صورت:
فارسی
انگلیسی _ فارسی
فارسی _ انگلیسی
قیمت پنجاه جلد: ۲۵۰-۳۵۰ یورو

نصاب کابینت در تهران

پیدا‌کردن یک نصاب کابینت در تهران به عنوان یک کلان‌شهر کاری دشوار است. به خصوص این‌که کابینت‌ها نقش مهمی در زیبا‌سازی آشپزخانه و در دکوراسیون کلی منزل تاثیر شگرفی می‌گذارند این امر ما را بر این می‌دارد که در انتخاب نصاب کابینت در تهران وسواسی‌تر عمل کنیم.

نصاب کابینت در تهران بهترین و به روز‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد اما قیمت نصاب کابینت در تهران با توجه به خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

 

 

 

نصاب کابینت در تهران برای کابینت‌سازی چه مراحلی را طی می‌کند؟

 شما وقتی در جستجوی یک نصاب کابینت در تهران هستید حتماً برای‌تان مهم است که آن شخص با مهارت و دقت بالا کار حرفه‌ای و تمیزی به شما تحویل دهد. نصاب کابینت در تهران طبق مراحل زیر برای نصب و ساخت کابینت پیش می‌رود.

نصاب کابینت در تهران ابتدا به محل مورد نظر مراجعه کرده و یک پیش‌ طرح به مشتری ارائه می‌دهد. بعد از انتخاب یکی از طرح‌ها توسط مشتری، نصاب کابینت در تهران به اندازه گیری فضا و طراحی کابینت بر اساس فضای مورد نظر و محل قرار‌گیری وسایل آشپزخانه مانند یخچال، ماشین لباسشویی می‌پردازد.

سپس مواد اولیه مورد نیاز برای اجرای کار را محاسبه می‌کند. بعد نصاب کابینت تهران اقدام به برشکاری، لبه زنی و شیارزنی کابینت‌ها می‌کند. سپس کابینت‌ها را سوراخ زنی کرده که مناسب برای اتصال به یکدیگر و نصب بر روی دیوار یا زمین باشند.در آخرین مرحله تمام کابینت‌ها را برای نصب در فضای مورد نظر مونتاژ می‌کند.

 

نصاب کابینت در تهران چه نوع خدماتی را به مشتری ارائه می دهد؟

نصاب کابینت تهران با آشنایی کامل به تمام مراحل مختلف ساخت و نصب انواع کابینت‌ها بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه لیستی از خدماتی که ماهر‌ترین نصاب کابینت تهران قابلیت انجام دادن آن را دارد آورده شده است.

  • ساختن انواع کابینت آشپزخانه با اجناس مختلف مانند کابینت mdf، کابینت‌های گلاس، کابینت کلاسیک، ممبران
  • ساختن صفحه روی کورین و کوارتز به جای صفحه روی mdf
  • ساختن و نصب انواع کابینت‌ها بر روی دیوار و زمین
  • ساختن باکس دکور، باکس نور و کمد‌های دیواری
  • ایجاد نورپردازی حرفه‌ای برای کابینت آشپزخانه
  • ایجاد یک پیش طرح سه بعدی قبل از اجرای کار
  • رفع هرگونه مشکل و تعمیر کابینت
  • تغییر کابینت فلزی به چوبی یا  mdf

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت نصاب کابینت در تهران

برای افرادی که نیازمند نصب کابینت در منزل‌شان هستند جدای از این‌که خواستار دریافت به‌روز‌ترین خدمات نصب کابینت هستند قیمت نصاب کابینت در تهران نیز یکی از عوامل مهم برای انتخاب بهترین نصاب می‌باشد. در ادامه عواملی که در دستمزد نصاب کابینت در تهران تاثیر‌گذار هستند شرح داده‌ایم.

 

 

 

متراژ مکان و فضای نصب کابینت:

 قیمت نصاب کابینت تهران براساس متراژ فضا به‌صورت متری محاسبه می‌شود. پس با افزایش متراژ میزان دستمزد نصاب کابینت تهران افزایش ‌می‌یابد.

 

میزان دستمزد نصاب کابینت در تهران:

میزان دستمزد نصاب کابینت تهران به‌صورت روزمزد یا پروژه‌ای محاسبه می‎‌شود. این هزینه جدای از هزینه های کابینت‌سازی باید حساب شود.

 

طراحی کابینت‌ها:

یکی از خدماتی که مشتری از نصاب کابینت تهران می‌تواند درخواست کند؛ طراحی کابینت است. این طراحی‌ها به دو نوع کلاسیک و مدرن در بازار موجود هستند که طراحی کلاسیک نازک‌کاری‌های خود را نیاز دارد برای همین قیمت نصب کابینت در تهران به سبک کلاسیک گران‌تر تمام می‌شود.

 

به نقل از ویکی پدیا: "طراحی کابینت‌ها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد.در هر حال در هنگام طراحی کابینت باید دقت نمود که جهت باز شدن در آن باید برخلاف جهت حرکت شخص استفاده‌کننده باشد."

 

تغییرات احتمالی در حین نصب کابینت:

ممکن است در حین کار، طراحی کابینت‌تان برای شما جالب نباشد و تصمیم به انتخاب طراحی جدید کنید. این امر تاثیر زیادی در قیمت نصاب کابینت تهران دارد.

 

نوع کابینت استفاده شده توسط نصاب کابینت تهران:

کابینت‌ها از نظر نحوه‌ی قرار گرفتن به دو دسته زمینی و دیواری تقسیم بندی می‌شود. ارتفاع کابینت زمینی حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و پهنای آن بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر است. کابینت دیواری که در ردیف بالا کابینت‌ها به دیوار نصب می‌شود ارتفاع حدود۴۲ تا ۶۲ سانتی‌متر و پهنای حدود ۳۵ سانتی‌متر دارند.

جنس در‌های کابینت‌ها از نوع فلز، چوب، لترون یا mdf می‌باشد و بعضی مواقع برای جلوه‌ای بیشتر از شیشه ساخته می‌شوندکه معمولاً دارای ۲ لولا در کنار می‌‌باشند. برای ساختن کابینت‌های لترون یا mdf نیاز به یراق‌های خاص است که شامل لولای توکار و روکار، پیچ مونتاژ، دستگیره تک پایه و دوپایه، ریل بدون ترمز و ریل ترمز دار کشو و... می‌باشد. پس اجرای هرکدام از این خدمات توسط نصاب کابینت تهران در میزان اجرت و قیمت کار نصاب کابینت تهران تاثیرگذار است.

 

استفاده از ابزارآلات مختلف :

به تمامی ابزارآلاتی که در حین کار و مونتاژ کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود یراق نام دارد. لولای mdf برای ورق‌های با ضخامت بین 16 تا 20 سانتی متر به صورت روکار تعبیه می‌شود که باعث می‌شود در بر روی لبه جدار و دیواره کابینت نصب  شود. هر کدام از ابزار الات استفاده شده در نصب و کابینت سازی میزان قیمت نصاب کابینت تهران را تغییر می‌دهد.

 

نوع دستگیره کابینت:

دستگیره‌ها وظیفه باز و بسته کردن در کابینت و کشو را برای ما دارند. جنس این دسته‌ها در دو مدل پلاستیکی و استیل موجود می‌باشند. دستگیره کابینت‌ها در دو مدل تک پایه و دو پایه وجود دارند که تک پایه با یک پیج و دو پایه با دو پیج بر روی محل مورد نظر نصب می‌شود.

 نصب دستگیره بر روی در‌ها و کشو‌ها می‌تواند به صورت سلیقه‌ای باشد؛ اما به صورت کلی دستگیره در‌های دیواری در گوشه پایینی و دستگیره کشو‌ها در وسط آن‌ها نصب می‌شود.

 

پایه زیر کابینت:

پایه زیر کابینت از جنس پلاستیک یا فلز در ابعاد 5 تا 10 سانتی متر در بازار موجود است. این پایه‌ها در طرح‌های مختلف استیل، براق، استیل مات و ... وجود دارند که در هر چهار گوشه‌ای کابینت‌ها با فاصله مناسب (بهتر است فاصله بیشتر از 50 سانتی متر نباشد) نصب می‌شود.

 

سبد سوپر مارکت:

سبد سوپرمارکت یک سبد فلزی و اصلی ترین قسمت کابینت برای چیدن وسایل است. این سبد‌ها درابعاد مختلف در کاربری‌های متفاوت مانند: نگهداری مواد خوراکی یا ظروف توسط نصاب کابینت تهران تعبیه می‌شود.

انتخاب نصاب کابینت در تهران توانایی اجرای تمام مراحل و ارائه دقیق خدمات ساخت و نصب کابینت را دارد. داشتن نازل‌ترین قیمت نصاب کابینت در تهران شما را به سمت گزینش آن‌ها می‌کشاند.

یک شنبه 7 دی 1399برچسب:نصاب کابینت,نصاب کابینت در تهران,نصب کابینت, :: 18:1 :: نويسنده : admin

انواع نقاشی ساختمان، به همراه قیمت تقریبی

زمانی که اقدام به تغییر دکوراسیون خانه یا شرکت می‌کنیم؛ تغییر پرده یا مبلمان، نقاشی ساختمان و یا نصب کفپوش جدید، از جمله گزینه‌هایمان هستند.

اما می‌شود گفت ارزان‌ترین روش برای ایجاد تغییرات دکوراسیون، نقاشی ساختمان است. چه نقاشی دیوارها، چه سقف یا چه نمای ساختمان.

به نقل از خدمت از ما: "یک نقاش حرفه‌ای وظیفه‌ای بیش از رنگ آمیزی دیوارها دارد؛ او با مهارت خود در نقاشی ساختمان، سعی در جان بخشیدن و دمیدن روح در دیوارهای بی‌جان ساختمان دارد. او مانند خالقی است، که سعی در خلق اثری هنری دارد."

در ادامه برای شما از انواع رنگ آمیزی ساختمانی، قیمت نقاشی ساختمان، انجام رنگ آمیزی ساختمان در شهری مانند تهران، رنگ کردن کاشی به عنوان روشی با هزینه اندک و... گفته‌ایم.

 

انواع نقاشی ساختمان

از دو بُعد متفاوت می‌توانیم انواع نقاشی ساختمان را بررسی کنیم:

  • تکنیک مورد استفاده برای نقاشی
  • نوع رنگ مورد استفاده

این مورد را در نظر داشته باشید که استفاده از تکنیک یا نوع رنگ، اثر گذاری مستقیمی بر قیمت نهایی دارند. در بخش قیمت نقاشی ساختمان، به جزئیات این موارد را پوشش داده‌ایم.

پیش از آن، تکنیک‌ها و رنگ‌های رایج برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان را بررسی کنیم.

 

تکنیک مورد استفاده برای نقاشی

بیش از 5 تکنیک متفاوت برای رنگ آمیزی ساختمان رایج است؛ اما در نظر داشته باشید که این تکنیک‌ها باید توسط نقاش ساختمان حرفه‌ای صورت گیرند تا نتیجه نهایی، مطلوب شما قرار گیرند.

از جمله این تکنیک‌ها:

  • طرح زدن روی دیوار با شابلون
  • بافت‌دار کردن نقاشی دیوار
  • نقاشی دیوار با اسفنج
  • رنگ آمیزی با پارچه
  • رنگ برداری با نایلون

باید در نظر داشته باشید، که پیش از انجام هر کاری با طراح خود مشورت کنید تا با پیشنهادات او، بتوانید اجزاء متفاوت شکل دهنده دکوراسیون‌تان را با هم هماهنگ کنید؛ تا تصویر نهایی زیبا و دل نشینی از کنار هم قرار گرفتن این اجزاء حاصل شوند.

 

نوع رنگ مورد استفاده

رنگ‌های متفاوتی برای رنگ کردن دیوارها، سقف، کاشی، درب و پنجره و... در دسترس ماست؛ اما فراموش نکنید کیفیت رنگ مورد استفاده بسیار مهم است.

به نقل از the spruce:

"زمانی که می‌بینید یک شرکت رنگ سازی، محصول خودش را بر مبنای قیمت تبلیغ می‌کند؛ و رنگ دیگری ظاهرا 5 برابر این محصول قیمت دارد، به نظر شما چه عاملی منجر به این تفاوت قیمتی شده است؟

معمولا رنگ‌های به شدت ارزان قیمت، دارای مواد جامد یا Solids کمتری در خودشان هستند. این مواد جامد، همان چیزی هستند که یک رنگ با کیفیت را ایجاد می‌کنند."

از جمله انواع رایج برای رنگ آمیزی:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

می‌توانید با جستجو "تفاوت رنگ روغن و اکریلیک خدمت از ما" در گوگل، بیشتر درباره تفاوت این دو رنگ بخوانید.

 

نقاشی ساختمان در تهران

به نقل از خدمت از ما: "در شهر آهنی تهران، شاید فقط بتوان با ایجاد تغییراتی کوچک؛ زندگی را بیش از پیش در آن جاری ساخت و روحی دوباره در آن دمید تا شعله‌های نشاط کم فروغش، دوباره زبانه بکشند. نقاشی ساختمان تهران، قدمی کوچک، اما اثربخش برای جاری کردن زندگی در خانه‌ها و شرکت‌هایمان است."

تفاوتی ندارد در غرب تهران ساکن هستید یا شرق تهران، در شهرک غرب یا میدان ولیعصر، ونک، آزادی، تجریش، انقلاب یا... .

با ثبت درخواست نقاشی ساختمان تهران خود، همچون دیگر خدمات تحت پوشش خدمت از ما، می‌توانید از 3 تا 5 نقاش قیمت بگیرید؛ و با بررسی نظرات مشتریان سابق آن‌ها به همراه مدارک فنی، عدم سوء پیشینه و... نقاش مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

قیمت نقاشی ساختمان

ابتدا بگذارید برای شما بگوییم چه مواردی می‌تواند بر روی قیمت نقاشی ساختمان اثر بگذارند؛ و ادامه آن، قیمت تقریبی برخی خدمات نقاشی ساختمان را به شما ارائه دهیم.

عوامل اثر گذار عبارت هستند از:

  • متراژ و مساحت مورد نظر برای رنگ آمیزی
  • هزینه زیر سازی و بتونه کاری دیوارها و سقف
  • درخواست نقاشی ساختمان با تکنیک‌های خاص رنگ آمیزی
  • اجرت نقاش ساختمان
  • نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده

به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ با کیفیت در نقاشی ساختمان خود استفاده کنید تا در گذر زمان، احتمال پوسته پوسته شدن رنگ، کاهش پیدا کند.

در ادامه برای شما، قیمت انواع نقاشی ساختمان آمده است. فراموش نکنید این قیمت‌ها تقریبی هستند.

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع

 

رنگ کردن کاشی و سرامیک؛ هزینه‌ای اندک، برای تغییری چشم نواز

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، اولین جایی که می‌توانید اقدام به رنگ کردن کاشی و سرامیک‌های مورد استفاده در آن کنید، آشپزخانه است؛ به خصوص اگر کاشی‌ها قدیمی شده باشند و دیگر مانند روزهای اول، چشم نواز نباشند.

برای انجام این کار نیاز به استفاده از رنگ مخصوص کاشی و سرامیک دارید؛ و استفاده از رنگ‌های روغن و پلاستیک که برای دیوار و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد، خروجی خوبی به همراه نخواهد داشت.

اگر در حال رنگ آمیزی کاشی‌های دیوار آشپزخانه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از قلم مو؛ و اگر در حال رنگ آمیزی سرویس بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه می‌توانید برای سهولت بیشتر از غلطک استفاده کنید تا زمان کمتری هم نیاز داشته باشد.

فراموش نکنید پیش از اقدام به رنگ کردن محیط‌های دارای رطوبت مثل حمام یا سرویس بهداشتی، باید از رنگ لاتکس استفاده کنید.

 

سخن پایانی

خدمت از ما برای شما فرصتی ایجاد کرده است که با آسودگی خاطر، در خانه و شرکت خود بنشینید؛ و در کمتر از 20 تا 40 دقیقه، درخواست نقاشی ساختمان خود را ثبت کنید.

علاوه بر ارائه شدن خدمات نقاشی ساختمان تهران توسط نقاشان فعال در خدمت از ما، می‌توانید در بیش از 40 شهر در ایران، خدمات مورد نظرتان را درخواست کنید.

از رنگ کردن کاشی و سرامیک تا خدماتی مانند رنگ آمیزی درب و پنجره.

در صورت بروز هر مشکلی، می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی خدمت از ما (02162829000) یا ایمیل خدمت از ما به نشانی info@khedmatazma.com تماس حاصل کنید.

 

This post first appeared on Columbia.edu

جمعه 7 آذر 1399برچسب:خدمت از ما,قیمت نقاشی ساختمان, :: 19:29 :: نويسنده : admin

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال که در این مقاله برای شما قرار داده ایم تا در هنگام خرید انتخاب مناسبی داشته باشید

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

واقعا چگونه می توان از اصل بودن لوازم آرایشی اطمینان حاصل کرد؟

این روزها آنقدری تقلب زیاد شده است که همه در فکر این هستیم محصولات آرایشی اصل را چگونه تشخیص بدهیم

تا از این طریق آسیب های وارده به پوست را کنترل کنیم.

یک واقعیت بزرگ و تلخ وجود دارد که برخی از محصولات تقلبی آنقدری حرفه ای ساخته می شوند

که برای فهمیدن این موضوع لازم است تا اسناد کارخانه ای آنها چک شوند!!

اما با این حال اصالت کلیه لوازم آرایشی که در کشور ما موجود هستند از چند طریق قابل شناسایی هستند.

خرید رنگ مو اورجینال از سایت هفت رنگه می تواند گزینه مناسبی برای خریدی مطمئن و آسان باشد.

خرید از فروشگاه های معتبر

 لوازم آرایشی را از هر جایی نخرید و به تستر هایی که فروشنده ها با هزار اصرار به شما می دهند توجهی نکنید.

وبسایت های فروش اینترنتی و فروشگاه های معتبر از جمله هفت رنگه را انتخاب کنید.

در هنگام خرید به برچسب اصالت کالا توجه کافی کنند.

هر گونه تفاوت قیمت معنی داری را یک هشدار جدی تلقی کنند

و از خرید کالاهایی که با نمونه های اصلی آن تفاوت قیمتی فاحش دارند خودداری کنند.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

لوازم آرایشی نیز مانند تمام محصولات دارای تاریخ بهترین زمان مصرفند

آیا شما هم عادت دارید اگر عاشق رنگ یک سایه چشمتان هستید، آن را سالها درون کشوی میز آرایشتان نگه دارید؟

ولی حتما می دانید پس از چند سال آن ماده آرایشی دیگر حالت پودری اولیه خودش را ندارد

و به آسانی روی پوست شما پخش نخواهد شد.

دومین نکته ای که هنگام خرید لوازم آرایش باید به آن توجه کنید تاریخ مصرف ذکر شده روی جعبه لوازم آرایشی است.

به گفته محققان روسی بیش از نیمی از بانوانی که برای خرید لوازم آرایش به فروشگاه ها می روند

کوچکترین توجهی به تاریخ مصرف این محصولات ندارند و به علاوه تا وقتی تمام نشود آن را دور نمی ریزند.

این در حالی است که بسیاری از این محصولات ماه ها نیز در فروشگاه ها، گمرک و…. باقی می مانند

و وقتی به فروش می رسند چیزی به پایان تاریخ مصرف شان باقی نمانده است.

در این سایت می توانید با خیال راحت نسبت به خرید عطر اقدام نمایید.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

مطمئن شدن از اصالت کالای خریداری شده

محصولاتی که مجوز واردات گرفته‌اند برچسبی بر روی آنها نصب می‌شود که دارای یک کد ۱۶ رقمی است.

و باخراشیدن برچسب می‌توان عدد را به شماره تلفن ذکر شده بر روی برچسب پیامک کرد و از اصالت محصول اطلاع یافت.

پس از ارسال پیامک اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، انقضاء، نام محصول و شرکت سازنده محصول به خریدار ارائه می‌شود.

ویژگی های ظاهری لوازم آرایشی اصلی و تقلبی

توجه کنید محصولات اوریجینال هرگز بوی بد ،تند و زننده ای ندارند مگر اینکه مدتها از تاریخ مصرف آنها گذشته باشد.

همچنین در نظر داشته باشید محصولات اصلی دارای بافت سبکی هستند

و هرگز بر روی پوست در زمان کوتاهی حداقل ۶ ساعت تغییر رنگ نمیدهند یا به اصلاح نمی ماسند .

و یا محصولاتی چون ریمل ،خط چشم و سایه ها بخاطر انسجام مواد به خودی خود نمی ریزند و پخش نمیشوند.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

یکی از ساده ترین روش های تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی

جهت شناسایی کپی درجه سه و چهار دقت به کیفیت چاپ روی خود کالا و بسته بندی است .

از آنجا که کپی کارها درجه سه و چهار امکان دسترسی به دستگاه های مدرن چاپ را ندارند.

نوشته ها مخصوصا اگر با فونت ریز باشد نا خوانا و غیر واضخ و یا در هم ادغام شده است .

در پاره ای از موارد اقدام به چاپ نوشته با فونت دیگر و بزرگتری می کنند که علاوه بر آن ممکن است دچار غلط املایی هم گردند.

رنگ تصاویر و پس زمینه بسته بندی اکثر مواقع تغییر کرده و از شفافیت برخوردار نیست .

به پوکه محصول هم دقت کنید عمدتا کپی ها از جنس پلاستیک نامرغوبی استفاده کرده

و قالب های آنها در سطح پوکه ایجاد نا همواری های را به جا می گذارند.درب ها بر روی پوکه ها چفت نمی شوند و هوا به داخل نفوذ میکند .

و در محصولاتی چون ریمل به کیفیت برس و فرچه ها نگاه کنید.

زمانی که فرچه را از پوکه خارج می سازید باید کاملا جذب باشد اما به راحتی نیز خارج گردد و صدای مانند باز کردن درب بطری چوب پنبه ای را بدهد.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

قبل از خرید حتما تحقیق کنید.

یکی از آسان ترین روش های تشخیص این است که در سایت رسمی آن برند، تصویر محصول را با گزینه ای که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید

و ببینید آیا کاملا شبیه هم هستند یا خیر.

اگر هنوز اسپری مناسب با فصل خود را انتخاب نکرده اید،هفت رنگه خرید اسپری برای شما پیشنهاد شگفت انگیزی دارد.

محصولات آرایشی اصل را از قبل در اینترنت و یا سایت مبدا پیدا کنید و در زمان خرید عکس را همراه با خود ببرید؛

یک مقایسه ساده هم می تواند به شما در خرید جنس اصل کمک کند؛

عموما در سایز، نوع فونت و …. تفاوت های زیادی وجود دارد.

محصول را به دست بگیرید و با ناخن بر روی نوشته روی آن بکشید، محصول اصل باید نوشته هایی برجسته داشته باشد .

و در اثر خراش ناخن از بین نرود.

به علاوه اینکه محصولات اصل را که بدست بگیرید حس کیفیت به شما می دهد.

بسته بندی، نوشته ها ظرف محصول همگی نشانی از کیفیت در خود دارند.

سه شنبه 4 آذر 1399برچسب:خريد رنگ مو,خريد عطر,خريد اسپري, :: 22:6 :: نويسنده : admin

کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی

کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی
 
لوازم جانبی بیسوس
 
کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی

اگر شما هم در خرید گوشی بین برند گوشی سامسونگ، هواوی و شیائومی مردد هستید لطفا ما را در ادامه مطالب دنبال کنید.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های سامسونگ

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید بهتر است بدانید که این برند احتمالاً اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده، از شروع نام این برند الهام گرفته و از نظر قیمت گوشی سامسونگ هم این چند سری متفاوت‌هایی دارند.

در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.

گوشی چی بخرم

  • S پرچمدار
  • A میان‌رده و پایین‌رده
  • M پایین‌رده

اما طبق گذارشات منتشر شده علاوه بر خطوط تولید فوق این برند در سال های آتی علاوه بر گوشی‌های تاشو خود سری جدیدی را هم به نام F راه‌اندازی خواهد کرد.

سری M و سری A سامسونگ گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند، اما سری M معمولا سفارشی و پک هند بوده و اغلب از رام گلوبال پشتیبانی نمی‌کنند و کاربر را با مشکلات نرم افزاری متعددی روبرو خواهند کرد، اما سامسونگ سری A خود را با رام رسمی گلوبال تولید و روانه بازار کرده که در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی هستند.

از جمله مدل‌های سری A که تاکنون راهی بازار شده و محبوبیت و فروش زیادی داشته می‌توان به مدل‌های گوشی a10، سامسونگ a50، گوشی a20 و یا گلکسی a51، گلکسی ای ۳۱، گلکسی a30، گلکسی ای ۷۰، گلسی a80 …. اشاره کرد. این در حالی است که در سال ۲۰۲۰ نیز این برند چندین مدل از سری A را به بازار عرضه خواهد کرد.

نقاط قوت

۱- از نقاط مثبت پایین‌رده‌های سری A دوربین آنهاست که احتمالاً بیشتر از سطح توقع شما از یک گوشی اقتصادی هستند و دوربین نقطه قوت سامسونگ به نسبت گوشی‌های پایین‌رده هوآوی است. این وجه تمایز در بخش گوشی‌های میان‌رده این دو شرکت نیز دیده می‌شود. گرچه معمولاً شیائومی از دوربین‌های میان‌رده بهتری به نسبت دو شرکت دیگر استفاده می‌کند.

۲- مورد دوم نیز صفحه نمایش آمولد و یا سوپر آمولد است که معمولاً در همه مدل‌های این برند به خدمت گرفته شده و از کیفیت و جذابیت رنگ بالایی برخوردارند. این ویژگی برای یک گوشی ارزان قیمت، مزیتی بسیار مهم به شمار می‌رود.

۳- پردازنده گرافیکی بکاررفته در برخی گوشی‌های سامسونگ جهت اجرای گیم با حداکثر جزئیات مناسب است که معمولاً به نسبت گوشی‌های پایین‌رده هوآوی و شیائومی از عملکرد قابل‌قبولی‌تری برخوردارند. چرا که این دو برند معمولاً بر روی مشخصات عمومی‌تر در گوشی‌های پایین‌رده خود تمرکز دارند اما در مورد اجرای روان و با جزئیات در گیم، میان‌رده‌های این دو برند از گرافیک مناسب برخوردارند.

۴-تنوع لوازم جانبی و مصرفی

۵-فروش در کمترین زمان و حداقل افت قیمت

نقاط ضعف

۱-طراحی ضعیف:

سامسونگ متاسفانه در تولید پایین‌رده‌ها و حتی میان‌رده‌ها از طراحی معمولی، بدنه پلاستیک و رنگبندی غیر جذاب استفاده می‌کند و همین امر باعث عدم علاقمندی عمومی به تنوع رنگی سامسونگ شده است. اگرچه بنظر می‌رسد گوشی‌های A51 و A71 بسیار سبک وزن و با زبان طراحی جذاب‌تری معرفی شده‌اند اما نوع متریال بکار رفته در آنها نیز ضعیف به نظر می‌رسد.

۲-ضعف‌های سخت‌افزاری مهم:

سامسونگ معمولاً بسیار برند محور رفتار کرده و در رنج قیمت خرید شما پایین‌ترین آپشن‌های سخت افزاری از لحاظ حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل صفحه نمایش و… را ارائه می‌دهد که از این بابت گوشی‌های هوآوی و خصوصاً شیائومی اقتصادی ترند.

۳-قیمت بالای قطعات

سامسونگ بالاترین قیمت قطعات خصوصاً صفحه نمایش را در بین دیگر برندها دارد به طوری که برای تعویض صفحه نمایش یک گوشی استوک، شما حدود ۵۰ درصد ارزش قیمتی گوشی نو را پرداخت خواهید کرد.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های هواوی

اگر قصد خرید برند گوشی هواوی را دارید بهتر است بدانید که این برند هم پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های خود را در دو خط تولید نوا و سری Y تولید می‌کند که در ادامه به نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت.

چه گوشی بخرم

نقاط قوت

۱-طراحی مدرن و ظریف

هوآوی بعداز رونمایی آیفون ایکس، اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برروی nova3e مهندسی معکوس کرد و البته با استقبال بینظیری نیز در ایران مواجه شد و معمولاً مدل‌های ظریف و با طراحی بروز را ارائه می‌دهد.

۲-آپشن های سخت‌افزاری قابل قبول مانند رم و حافظه داخلی به نسبت برچسب قیمتی

۳-سازگاری سریع کاربر با رابط کاربری ساده و زیبا

۴-سرعت قابل قبول خصوصاً در پایین رده‌ها

۵-تنوع بالای مدل‌های پایین‌رده به نسبت سامسونگ و شیائومی

۶- فراوانی و قیمت اقتصادی قطعات مصرفی

نقاط ضعف

۱-دوربین‌های معمولی

متاسفانه بزرگترین ضعف گوشی‌های پایین‌رده این برند دوربین نه چندان قابل‌توجه خصوصاً برای عکاسی در شب است که این ضعف معمولاً در میان‌رده‌های این شرکت نیز دیده می‌شود و اگر دوربین برای شما مهم است گوشی‌های سامسونگ و حتی ترجیحاً شیائومی گزینه‌های بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

شیائومی یا سامسونگ

۲-عدم تفاوت منطقی و یا شباهت بالا در بین پایین‌رده و میان‌رده های سری Y و آنر

۳-ضعف در نگهداری شارژ و تخلیه سریع باتری که اغلب در پایین‌رده و حتی میان‌رده‌های هوآوی دیده می‌شود.

اما با وجود همه موارد گفته شده پیرامون این برند اخیراً شاهد مدل‌هایی از آن بوده‌ایم که ارزش خرید بالایی داشته‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به گوشی nova 5t اشاره کرد.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های شیائومی

شرکت شیائومی نیز گوشی‌های خود را تحت ۵ زیربرند متفاوت Redmi ،Mi ،Redmi Note، Redmi K و Poco تولید می‌کند، خط تولید Redmi Note عموماً بر تولید میان‌رده‌ها تمرکز داشته و شیائومی ردمی نوت ۹ پرو را می‌توان جدیدترین محصول این خط تولید در نظر گرفت.

Redmi جدیدترین و تنها پایین‌رده‌های این شرکت هستند که در مجموع با دو حرف a  و c راهی بازار می‌شود؛ اما در مورد میان‌رده به جرأت می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالا، این موضوع را ثابت می‌کند.

گوشی شیائومی ساخت کجاست

 

لوازم جانبی شیائومی

 

نقاط قوت

۱-پیشتاز در کیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب سری‌ها

۲-دوام و ماندگاری باتری عالی و فوق العاده

۳-استفاده از پردازنده‌های قدرتمند کوالکام در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ها که بهترین امتیازات بنچمارک را برای مدل‌های این شرکت به ارمغان آورده است.

۴-ارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری ممکن از لحاظ حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل نمایشگر به نسبت قیمت

۵-کیفیت عالی لنزهای بکار رفته در دوربین، به ویژه برای عکاسی در نور کم و شب که می‌توان آن را جزو بزرگترین نقطه قوت‌های مدل‌های مختلف xiaomi به حساب آورد.

۶-قیمت بسیار مناسب و اقتصادی.

۷-امکانات نرم افزاری اختصاصی ارائه شده در قسمت تنظیمات گوشی.

نقاط ضعف

۱- تنوع کم پایین رده‌ها

۲- کمبود قطعات سخت‌افزاری مهم در بازار ایران

۳-ضعف‌های نرم افزاری که اغلب هم بر روی نسخه‌های پک چین دیده می‌شود

۴-وزن بالای گوشی‌های این شرکت به نسبت مدل‌های سامسونگ

مقایسه امتیاز عملکرد یا بنچمارک میان‌رده‌های سامسونگ، هوآوی و شیائومی

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی شیائومی 

لوازم جانبی بیسوس

بهترین سایت خرید نهال گردو و نهال بادام در ایران چه نام دارد ؟

پاسخ به این سوال کمی سخت می باشد زیرا بسیاری از نهالستان ها مانند دکترنهال ، آریا نهال و گلد نهال مشغول تولید نهال می باشند که در اینجا انتخاب کمی سخت می باشد ، که بهترین نهالستان جهت خرید نهال چه نهالستانی خواهد بود ؟ پس با ما همراه باشید تا به معرفی کامل بهترین سایت خرید نهال بپردازیم .

 

در زمان قدیم ،در دوران پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ،افراد در تمامی کارهای خانه مشارکت و همکاری داشتند . اغلب مردم چون سرمایه ی چندانی نداشتند ، تنها قطعه زمینی داشتند و بر سر آن به کشاورزی می پرداختند .عده ای زحمت کاشتن بذر را به خود می دادند و عده ای هم خرید نهال را در دستور کار خود قرار می دادند ،که طبیعتا در این میان عده ای هم درآمد روزمره خود را از طریق پرورش نهال به دست می آوردند .

اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟

خرید نهال گردو باتوجه به آن که هم زحمت کمتری می برد و هم با صرف هزینه ، زمان را میتوانست کشاورز خریداری کند ، بس مورد استقبال قرار گرفت .

تا آن جایی این خرید و فروش نهال پیش رفت که کشاورزان به مرور زمان خرید نهال را جایگزین کاشت بذر کردند و از نهالستان ها ، نهال های آماده دریافت کردند .

در آن زمان بسیاری از درختان اصلاح نشده بودند مانند ارقام نهال گردو از همین جهت امکان کاشت نهال گردو در بسیاری از مناطق فراهم نبود زیرا درختان قدیمی گردو با ارتفاعات بسیار زیاد و باردهی های کم ، فقط در مناطق معتدل امکان رشد و پرورش برایشان فراهم بود .

راهنمای انتخاب خرید نهال گردو سازگار با ارتفاع محل کاشت :

بله درست است ، امروزه در اکثر محیط ها امکان کاشت نهال گردو وجود دارد ، تنها کافیست رقم نهال گردویی متناسب با محل کاشت خود را در نظر داشته باشید . نهال گردو ، نهالی بسیار حساس به آب و هوا می باشد .با کمی افزایش دما برگ های آن می سوزد و یا مغزش پوک می شود و با کمی سرما گل و شکوفه هایش از بین می رود !

 

 

پس تنها راه نجات ، انتخاب نهال گردویی متناسب با ارتفاع محال کاشت زندگیتان می باشد .شاید جالب باشد بدانید نهال گردو چندلر از بین انواع نهال گردو ، یکی از پر فروش ترین نهال هایی می باشد که در ارتفاعات متوسط و معمول کاشته می شود ، ارتفاعی حدودا بین 1000 تا 1450 متر نیز ارتقاعی ایده آل برای این نهال گردو می باشد .

این نهال گردو باید از سرمای بهاره در امان باشد زیرا حساسیت بالایی به سرما دارد و کاشت آن بیشتر مناسب مناطقی است که آب و هوای معتدل دارد.مغز میوه ی نهال گردو دارای پوست کاغذی است که به راحتی جدا می شود . این نوع نهال گردو شاخ و برگ فراوانی به حالت افراشته دارد و برگ هایش حالت پیچ خورده می باشد و رنگ آن سبز روشن است .

اما در ارتفاعات بیشتر از 1500 نهال گردو فرنور و برای ارتفاعاتی کمتر از 1000 متر نهال گردوی ژنوتیپ و در آخر ارتفاعاتی کمتر از 600 متر گردو پکان توصیه می شود .اگر خرید نهال گردو خود را اصولی انجام دهید ، با خرید نهال گردو ، پول یک کیلو گردو را می دهید اما صدها کیلو گردو برداشت میکنید !

شما می توانید جهت تمایل  جهت مشاهده ی انواع خرید نهال گردو و یا کسب مشاوره های لازم را به سایت نهالستان دکترنهال مراجعه نمایید تا به درست ترین اطلاعات تخصصی نهال گردو به صورت کاملا رایگان دست پیدا کنید .

درست است که نهال های گردویی مانند : نهال گردو خوشه ای ؛ نهال گردو پکان ؛ نهال گردو تویسرکان و ...پر طرفدار می باشد اما بیشترین باردهی را نهال های پیوندی گردو به خود اختصاص داده اند این را کافیست از نهالستان های فروش نهال گردو جویا شوید .

اما حین خرید نهال بادام باید چه فاکتورهایی را لحاظ کنیم ؟

خبر خوش این است که خرید نهال بادام را می توانید کمی با خیالی آسوده تر انجام دهید اما آن قدر ها هم کارتان ساده نخواهد بود . باید بدانید درخت بادام درختی مقاوم به سرما و حتی گرما می باشد ، اما نه در تمام ارقام ، بلکه در انتخاب نهال بادام هم حتما می بایست با توجه به اب و هوای محل کاشت خود اقدامات لازم را انجام دهید .

 نهال بادام با توجه به آنکه در برخی از ارقام آن قابلیت کاشت به صورت دیم را دارا می باشد ، از همین جهت در مناطق کم آب هم مورد استقبال قرار گرفته است .

شما می توانید در مناطقی که با مشکل کم آبی هم رو به رو هستند ، از انواع نهال بادام دیم بهره مند شوید یا اگر در مناطق سردسیر می باشید و سرمای بهاره و یا سرمای پاییزه ، هر ساله شما را نگران میکند ، از ارقام نهال بادام آذر بهره مند شوید که این دیر گل می باشد و نسبت سه سرما بسیار مقاوم و مستحکم می باشد .

 یکی از گونه های بسیار قوی و پربار،نهال بادام آذر است که در ایران در منطقه آذرشهر به میزان قابل توجهی کشت شده است.

اما انواع نهال بادام دیگری که بسیار مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است ارقام نهالی مانند :

1 : نهال بادام تونو که خود گرد افشان می باشد ، این به این معناست که در این رقم نهال بادام نیازی به درخت جهت باروری نیاز نمی باشد و تنها خود عمل باروری را انجام می دهد .

2 : نهال بادام سنگی هم از ارقام نهال بادامی باشد که با توجه به پوست سخت آن ، بسیار مقاوم می باشد و از گزند بلعیده شدن توسط پرندگان به طور کامل از خود محافظت میکند .

3 : نهال بادام کاغذی که برخلاف نهال بادام سنگی ، به شدت مورد عنایت پرندگان قرار می گیرند !

4 : نهال بادام شکوفه هم یکی از انواع نهال قدیمی و پر کشت بادام می باشد همانند بادام مامایی ، فرانیس و .. که کیفیت مغز بادام فرانیس بسیار خوب است و تقریبا 40 درصد بادام را مغز تشکیل داده و در دسته ارقام اقتصادی قرار میگیرد که بازار تجاری خوبی دارد .

 شما میتوانید با خرید نهال بادام باغتان را به بهشتی از نعمت تبدیل کنید . این کافیست اگر قبل از خرید نهال بادام به نشانی:

https://drnahal.ir/خرید-نهال-بادام/

مراجعه نمایید .

بهترین سایت جهت خرید نهال در ایران :

معرفی بهترین سایت جهت خرید نهال یکی از سخت ترین کار ها می باشد ، اما به لطف آنکه نهالستان دکتر نهال با داشتن تیمی مجرب و آماده که شامل تیم مجربی از مهندسین جهاد کشاورزی و همچنین به همراه داشتن به روز ترین ابزار آلات کشاورزی در سالیان اخیر با فروش بیش از 200 هزار نهال توانسته در بخش کشاورزی ایران کمک شایانی را ارائه نمایید .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم در جهت استعلام قیمت نهال و خرید نهال به سایت دکتر نهال (drnahal.ir) مراجعه نمایید و یا با اطلاعات تماس زیر همراه باشید :

شماره تماس: 09143336027 

ایمیل : info@DRNAHAL.IR

نشانی : آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر

رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها

رگال لباس یک ابزار ساده ولی حیاتی در مرتب سازی لباس ها چه در منزل چه در فروشگاه ها محسوب میشود. شاید در نگاه اول اهمیت رگال لباس خیلی به نظر نیاید ولی کافیست لحظه ای چشمان خود را ببندید و نظم بخشی لباس های منزل و فروشگاهی را بدون رگال لباس تصور کنید. بله تصور این موضوع که چگونه لباس ها را با نظم و بدون رگال لباس آویزان کنید تقریبا غیر ممکن است، به همین سادگی!

هنر چیدمان لباس خود را مدیون رگال ها میداند، زیرا رگال با تولد خود شکلی منظم و ساختار یافته به همه بی نظمی ها داد. از تولد رگال لباس سالیان بسیار طولانی میگذرد اما آنچه که امروز بیش از همه در صنعت تولید رگال لباس خودنمایی میکند تنوع تولید و مصرف آن است. در حال حاضر چند نوع رگال لباس تولید میگردد:

  • رگال آهنی
  • رگال استیل
  • رگال ایستاده تک لاین
  • رگال ایستاده دو لاین
  • رگال دیواری
  • رگال سقفی
  • رگال خانگی

همه موارد ذکر شده جز مورد آخر مصرف فروشگاهی دارند که با مراجعه به تولیدی یا خرید رگال لباس مرغوب ترینشان را تهیه نمایید.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان فروشگاهی

رگال لباس نقشی اساسی در چیدمان فروشگاهی دارد، در واقع پیش از مرغوبیت و جذابیت لباس، چیدمان آن در فروشگاه است که در نگاه نخست برای مشتری جاذبه ایجاد میکند. این اصطلاح در صنعت فروش   first impression نام دارد. در واقع حس نخستی که مشتری از محصول میگیرد نقشی حیاتی در نتیجه نهایی تصمیم گیری مشتریان دارد. در حال حاضر همه مزون داران و بوتیم داران به منظور بهتر جلوه دادن فضای فروشگاه خود و البته دسترسی راحت مشتریان به لباس ها از رگال لباس در تنوع و ابعاد مختلف استفاده میکنند.  

اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم. به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و ...تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد.  

 

 

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان خانگی

رگال لباس همانقدر که در فروشگاه ها مهم  است در چیدمان خانگی هم اهمیت بالایی دارد. چرا؟ چون علاوه بر مدیریت فضای منزل، کمک به زود پیدا شدن لباس ها، چروک نشدن و افزایش عمر لباس میکند.

حتی اگر لباسی را شسته باشید با استفاده از رگال میتوانید آن را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. هم اکنون رگال های خانگی در تنوع و اشکال زیبایی طراحی میشوند و نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن فضای خانه دارد و به نوعی محصولی دکوراتیو محسوب میگردد.

هنگام انتخاب رگال لباس خانگی پیشنهاد میکنیم رگالی را انتخاب کنید، که قفسه های جانبی و یا حتی آینه به منظور استفاده بهینه از فضا داشته باشد. بدین صورت لوازم مورد نیاز در کنار لباس ها قرار میگیرد و هنگام پوشیدن لباس امکان مشاهده خود در آینه را هم دارید. بدین صورت بخش مهمی از نیازهای لباس پوشیدن در یک رگال و در طراحی خاص و شیک در اختیار شما قرار میگیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده باشد.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان مزون ها و خیاطی ها

رگال لباس در خیاطی ها هم کاربرد دارند. هدف از استفاده از رگال لباس در یک مزون خیاطی بیش از تاثیرگذاری بر مشتریان، نظم بخشی لباس ها و همچنین توجه بر حفظ سلامت لباس ها میباشد. یک مزون باید لباس دوخته شده را در نهایت دقت نگهداری کند تا به دست صاحب اصلی اش برساند بر این اساس استفاده از رگالی استاندارد اهمیت به سزایی دارد.

هنگام انتخاب رگال لباس ویژه خیاطی یا مزون ها پیشنهاد میکنیم رگالی انتخاب کنید که در طبقات پایین جایی جهت نگهداری پارچه و دیگر ملزومات خیاطی تعبیه شده باشد.

مصرف رگال لباس هم اکنون یک نیاز طبیعی است، اما آنچه که در مصرف امروزه اهمیت دارد انتخاب رگالی کاربردی و متناسب با نیازها میباشد، بر این اساس پیشنهاد میکنیم که حتما به نوع فروش رگال ها و امکانات جانبی آنها توجه کنید.

ثبت ازدواج در ترکیه در سال های اخیر نه تنها از سمت ایرانیان بلکه از سمت اتباع سایر کشورهای دیگر نیز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. ایرانیان به دلایل مختلفی ثبت ازدواج در ترکیه را انتخاب می کنند. ازدواج در ترکیه برای ایرانیان می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد به مانند داشتن گواهی ازدواج بین المللی.

ثبت ازدواج در ترکیه نه تنها برای اتباع خارجی بلکه برای افراد بدون تابعیت و پناهنده نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. در صورتی که شخص در ترکیه حتی پناهنده باشد می تواند وکیل پناهندگی در ترکیه بگیرد و ازدواج خود را ثبت کند. بر اساس قوانین جمهوری ترکیه افراد در صورت داشتن مدارک لازم توسط ارگان های رسمی به مانند شهرداری ها و توسط مامورین مربوطه می توانند به صورت رسمی به عقد هم دربیایند.

محدودیت های ازدواج در ترکیه

در صورتی که به دنبال سوال ازدواج بین المللی در ترکیه چگونه است باشید؟ باید بدانید سن قانونی ازدواج در ترکیه حداقل 18 سال می باشد. در صورتی که فردی زیر 18 سال سن داشته باشد و درصدد ازدواج باشد به هیچ عنوان در هیچ مراکز رسمی اعلامی توسط دولت نمی تواند ازدواج خود را ثبت نماید.

ولیکن در بسیاری از موارد افراد و والدین از نکاح امام که همان ازدواج مذهبی می باشد استفاده می کنند که در صورتی که مامورین دولتی متوجه شوند والدی شخص بازداشت می شوند. البته در نظر داشته باشید که استثناء این قانون در مواردی است که شخص توانسته باشد رای دادگاه را اخذ کند که خواهد توانست بر اساس رای دادگاه ازدواج کند.

ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند

دو تبعه خارجی با تابعیت یکسان و همانند می توانند در ترکیه ازدواج کنند. البته لازم است تا متقاضیان گواهی ازدواج را از کشور مبداء دریافت نمایند.

اما در برخی از موارد به دلیل محدودیت ها خود شخص قادر به تهیه این مدارک نمی باشدکه در این صورت مامورین مسئول ازدواج می توانند از طریق مدیریت کل امور جمعیت و شهروندی اقدام به اخذ آن نمایند. در هر حالت ثابت کردن وضعیت تاهل در زمان ازدواج الزامی می باشد یعنی فرد می بایستی در زمان ازدواج گواهی تجرد داشته باشد.

مدارک لازم جهت ثبت ازدواج در ترکیه

در صورتی که قصد ثبت ازدواج در ترکیه را دارید ارایه کردن مدارک زیر به شهرداری الزامی می باشد مثلا برای ازدواج در استانبول باید مدارک زیر را به شهرداری استانبول ارایه دهید:

  • پر کردن فرم درخواست ازدواج ( لازم است که هر دو شخص به صورت مجزا نسبت به پر کردن فرم های ازدواج در ترکیه اقدام نمایند).
  • ارایه گواهی تجرد که نشان می دهد شخص متاهل نیست.
  • برگه سلامت پزشکی که نشان می دهد فرد دچار بیماری که مانع از ازدواج شود نیست.
  • در صورتی که فرد پناهنده و یا بدون وطن باشد باید مدارکی که نشان دهنده حمایت بین المللی باشد را ارایه نماید.
  • چهار قطعه عکس رنگی تمام رخ
  • داشتن حداقل 18 سال تمام برای متقاضیان در ترکیه

نکنه: در خصوص ثبت ازدواج در ترکیه و اقامت باید بگوییم که با ثبت ازدواج در ترکیه نمی توان اقدام به اخذ اقامت ترکیه کرد مگر یکی از زوجین دارای اقامت و یا شهروندی ترکیه باشد.

https://www.aloapply.com/

 

جمعه 9 آبان 1399برچسب:ثبت ازدواج در ترکیه,ازدواج در ترکیه, :: 12:19 :: نويسنده : admin

بیمه شخص ثالث چیست؟

هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث در کرمان برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

 

در قرارداد بیمه شخص ثالث:

شخص اول صاحب بیمه‌نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه‌گذار گفته می‌‌شود.

شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه‌دهنده‌ بیمه شخص ثالث است که بیمه‌گر خوانده می‌‌شود.

شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند.

البته در تعریف این بیمه راننده‌ مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی‌شود و برای جبران خسارت‌های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده فقط خسارت‌های جانی وارد شده به راننده را جبران می‌کند و در برابر خسارت‌های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی‌دهد.

 

شرکت بیمه ملت و نمایندگی بیمه ملت کرمان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بیمه شخص ثالث است و علاوه بر طرح‌های رایج بیمه شخص ثالث در سایر شرکت‌های بیمه، خدمات و طرح‌های نوینی توسط بیمه شخص ثالث ملت به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

طرح‌های بیمه شخص ثالث ملت:

1- بیمه‌ شخص ثالث و حوادث راننده کوتاه‌مدت:

فروش بیمه‌نامه کـوتاه‌مـدت (از یـک روز تـا 365 روز) طـبق درخواست بیمه‌گذار.

 

در این طرح با توجه به افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث بر اساس افزایش نرخ دیه، برخی از افراد قادر به پرداخت حق بیمـه یکساله نیستند. به همین دلیل صدور بیمه‌نامه‌های کوتـاه‌مدت سـه‌ماهـه، شش‌ماهه، به صورت خاص و بیمه‌نامه‌های چندروزه و چندماهـه متناسب با توان مالی متقاضی، در بیمه شخص ثالث ملت فراهم شده است.

2- پوشش کمک‌رسان (sos):

هدف این طرح این است که در صورت ایجاد مشکلاتی که در زیر ذکر شده، بیمه‌گذار می‌تواند با تماس تلفنی از طریق مرکز پیام شرکت بیمه، درخواست خدمات از شرکت امدادرسان را داشته باشد.

 

خدمات شامل: سوخت‌رسانی، راه‌اندازی خودرو، خدمات اتصال باطری، تعـویض زاپاس، بیرون کشیدن خـودرو از گاردریل، شانه خاکی، موانع و واژگونی، حمل خودروهای متـوقف مشتریان بنا به تشخیص کارفرما تا اولین شهر در مسیر مقصد.

 

3-بیمـه‌ جامع اتومبیل:

در این طرح که یکی از طرح‌های جدید بیمه شخص ثالث ملت است، 4 پوشش بیمه‌ای در یک بیمه‌نامه ارائه می‌شود.

هدف از ارائه این طرح تجمیع اطلاعات بیمه‌نامه‌های مختلف در یک بیمه‌نامه است.

بیمـه‌نامه جامع اتومبیل در واقع متشکل از چهار پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (sos) است.

بیمه‌نامه جامع به صورت یکساله و کوتاه‌مـدت (سه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود.

 

4- پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت:

با توجه به افزایش نرخ دیه و به تبع آن نرخ بیمه شخص ثالث در هر سال، بیمه ملت به ارائه این طرح پرداخته است.

 

در این طرح خریدار بیمه شخص ثالث، می‌تواند 10 درصد اضافه بر مبلغ حق بیمه شخص ثالث سال فعلی را بدون توجه به میزان افزایش نرخ دیه در سال بعد پرداخت کند تا بر این اساس بدون نیاز به مراجعه و خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث، بیمه ملت خسارت های جانی را در سال آتی، به صورت کامل تا مبلغ دیه اعلام شده از طرف قوه قضائیه را پوشش دهد.

چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

پوشش‌‌‌‌های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم‌‌‌‌‌ می‌شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌‌‌‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است و در پوشش مالی آن خسارت‌‌‌‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران‌‌‌‌‌ می‌شود.

سقف پرداخت هزینه‌‌‌ها در پوشش جانی بر اساس مبلغ دیه در ماه حرام تعیین‌‌‌‌‌ می‌گردد. سقف پوشش مالی نیز در شرکت‌‌‌‌های مختلف بیمه متفاوت است اما حداقل پوشش مالی تعیین شده توسط بیمه مرکزی در سال 99، 11 میلیون تومان‌‌‌‌‌ است.

حداکثر پوشش مالی در بیمه ملت معادل 40 میلیون تومان است

 

مبلغ دیه کامل چقدر است؟ ماه‌های حرام کدامند؟

مبلغ دیه در ابتدای هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود.

مبلغ دیه در سال 1399 و برای ماه‌های عادی 330 میلیون و برای ماه‌های حرام 440 میلیون تومان اعلام شده است.

ماه‌های حرام به ترتیب محرم، رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه هستند.

سقف پوشش جانی به اندازه‌ی مبلغ دیه در ماه حرام (440 میلیون تومان) است و حداقل پوشش مالی به اندازه یک چهلم مبلغ دیه ماه حرام (11 میلیون تومان) در نظر گرفته می‌شود.

خسارت جانی راننده مقصر هم بر اساس دیه ماه غیر حرام (ماه عادی) پرداخت‌‌‌‌‌ می‌گردد.

 

نرخ بیمه شخص ثالث 1400

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌شود. نرخ بیمه شخص ثالث سال 1400 که انتهای سال گذشته اعلام شد، نسبت به سال گذشته (سال 99 ) افزایش قیمت داشته است که دلیل اصلی این افزایش قیمت را‌‌‌‌‌ می‌توان افزایش نرخ دیه سال 99 دانست.

 

سه شنبه 22 مهر 1399برچسب:نرخ بیمه شخص ثالث,یمه شخص ثالث,خرید بیمه شخص ثالث, :: 21:4 :: نويسنده : admin

سوغات کرمان

سوغات استان کرمان بسیار متنوع است؛ از انواع شیرینی‌ها و نان‌های محلی گرفته تا محصولات کشاورزی و طبیعی مثل داروهای گیاهی و پسته و انواع صنایع دستی از جمله پته‌دوزی و قالی.

استان کرمان یکی از پهناورترین استان‌‌های کشور است و از استان‌های مهم تاریخی کشور است که بیش از ۶۵۰ اثر ملی ثبت شده و ۳ اثر ثبت شده در میراث جهانی یونسکو دارد.

 

 علاوه ‌بر ویژگی‌های طبیعی، صنعتی و تاریخی، استان کرمان از نظر گردشگری نیز جزو برترین استان‌‌های کشور است که درکنار جاذبه‌های فراوان گردشگری از سوغات بسیار متنوعی برخوردار است. در ادامه شما را با مشهورترین سوغاتی‌های کرمان، آشنا می‌کنیم.

 

کلمپه

این شیرینی سنتی، در واقع نوعی کلوچه است تفاوت اصلی این کلوچه در موادی است که درون آن قرار می‌دهند.مخلوطی از خرما و گردوی چرخ شده، لایه‌ی میانی این کلوچه را تشکیل می‌دهند که با هل، گلاب یا دارچین معطر شده است. در تزیین کلمپه از پودر پسته یا کنجد استفاده می‌کنند و نوع مخصوصی دارد که در آن زعفران و روغن حیوانی به کار می‌رود.

مشاهده قیمت و خرید کلمپه کرمان از آی سوغاتی

 

قاووت

تولید این فراورده‌ی غذایی، که به شکل پودر است و در لهجه‌ی کرمانی به آن «قووتو» می‌گویند قدمت زیادی دارد. طبق رسوم کهن که هنوز هم در برخی مناطق رواج دارد، علاوه‌ بر اینکه قاووت را به زنی که زایمان کرده می‌دهند، از مهمانانش نیز با آن پذیرایی می‌کنند. این پودر خوراکی به ‌عنوان داروی گیاهی و تقویت‌کننده‌ی طبیعی، به کشورهای دیگر صادر می‌شود. برای تهیه‌ی قاووت، انواع مغزها، ادویه‌ی مختلف، گیاهان دارویی، بذر گیاهان، گندم، جو، کنجد، نخودچی، شکر و قهوه را پس از مخلوط کردن، آسیاب می‌کنند. قاووت انواع مختلف و طعم‌های گوناگونی دارد که تفاوتشان در همین مواد تشکیل‌دهنده است. قاووت را یا به شکل پودر مصرف می‌کنند یا در شیر و آب جوش حل می‌کنند و به ‌جای چای می‌نوشند.

مشاهده قیمت و خرید قاووت کرمان از آی سوغاتی

 

زیره

میوه‌ی گیاهی بوته‌ای و کوتاه قد از خانواده‌ی چتریان است که خواص دارویی دارد و به‌عنوان ادویه در آشپزی استفاده می‌شود. زیره دو نوع سبز و سیاه دارد که نوع سیاه آن به زیره‌ی ایرانی شهرت دارد و بیشترین حجم تولید آن مربوط ‌به استان کرمان است. کشاورزان کرمانی از اواسط اردیبهشت تا اوایل تیرماه، زیره‌ی سیاه مزروعی را برداشت می‌کنند. بهترین و مرغوب‌ترین زیره‌ی سیاه، نوع کوهی آن است که در مناطق کوهستانی شهرستان بافت استان کرمان به‌صورت خودرو رشد می‌کند و عشایر کوچ ‌رو کار برداشت آن را که بسیار دشوار است، بر عهده دارند.

مشاهده قیمت و خرید زیره کرمان از آی سوغاتی

 

پسته

پسته یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی صادراتی کشور است که بیش از ۷۰ درصد آن در استان کرمان تولید می‌شود. پسته در مناطق مختلف استان، کشت می‌شود اما شهرستان رفسنجان به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه‌ی پسته‌کاری در جهان، مرکز اصلی تولید پسته در استان است و بالاترین حجم تولید را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالا و تنوع محصول، دو ویژگی اصلی پسته‌ی رفسنجان هستند که باعث ورود تولیدان این منطقه به بازار جهانی شده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید پسته رفسنجان از آی سوغاتی

 

گردو

ایران چهارمین کشور تولیدکننده‌ی گردو در جهان است. گردو در شهرستان‌های مختلف استان کرمان تولید می‌شود و پس از پسته، دومین محصول کشاورزی صادراتی استان است. گردوی تولیدشده در باغ‌های شهرستان بافت باتوجه ‌به ارتفاع بالای باغ‌ها، از مرغوب‌ترین انواع گردوی کشور است. شهرستان بافت، به لحاظ سطح زیر کشت گردو، رتبه‌ی اول را در کشور دارد و از جهت میزان تولید، پس از شهرستان تویسرکان استان همدان، دومین تولیدکننده‌ی گردوی کشور است.

مشاهده قیمت و خرید گردو بافت از آی سوغاتی

 

خرما

باتوجه‌به ویژگی‌‌های اقلیمی، مناطق شرقی و جنوبی استان از قطب‌های تولید خرما در کشور هستند و یک‌ سوم خرمای کشور را تولید می‌کنند. خرما مهم‌ترین محصول کشاورزی این مناطق است و تولید آن مهم‌ترین شغل جمعیت روستایی این مناطق به شمار می‌رود. خرمای مضافتی استان کرمان که بیشتر در شهرستان‌های بم و فهرج کشت می‌شود، از انواع مرغوب خرمای ایران است و جایگاه ویژه‌ای در صادرات خرمای کشور دارد.

مشاهده قیمت و خرید خرما بم از آی سوغاتی

 

سوغات کرمان را از کجا بخریم؟

در کرمان مراکز خرید و بازارهای متنوعی وجود دارد که می‌تواند سلیقه هر مسافر و گرشگری را پوشش دهد. اما اگر به دنبال خرید سوغات کرمان به صورت آنلاین هستید، در سایت آی سوغاتی می توانید انواع خوراکی‌های سنتی و خوشمزه کرمان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب سفارش دهید.

خرید انواع سوغات کرمان به صورت اینترنتی از سایت آی سوغاتی و ارسال به سراسر ایران

 

آردواز سقف شیروانی سردر ورودی در کرمان

معمولا در خانه های ویلایی و یا درب حیاط آپارتمانها. از نوعی سازه های فلزی شیبدار استفاده میشود که از جنس شیروانی آردواز است که با شیب های متفاوت و در رنگهای مختلف اجرا میشود. که به سردر یا ورودی ساختمان و آردواز معروف است. و در قسمت نمونه کارهای سردر، بعضی از کارهای اجرا شده را مشاهده کنید.

 

ساخت سردر آردواز در کرمان

کارایی سردرسقف شیروانی آردواز برای سردر حیاط جلوه زیبایی به نمای ساختمان میدهد و برای همین از مصالح شیک و بهترین متریال استفاده میشود. سردری آردواز محافظ یراق آلات درها و زنگ در و جک و موتور کرکره برقی در برابر آفتاب و باران است. سردرآردواز سقف شیبدار مانند حفاظ عمل کرده و ورود سارقین و دزدها را به ساختمان به مخاطره می اندازد.

 

ورودی ساختمان

شرکت بام آذین با افتخار انواع نمونه کارهای سقف شیبدار آردواز ورودی ساختمان و سردر را جهت انتخاب بهتر شما در سایت خود قرار داده است و با مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما راهنمایی لازم را در مورد انتخاب و قیمت انواع سقف شیروانی و آردواز سردر دریافت نمایید. اکیپ اجرایی و نصاب آردواز در کرمان و نصابهای سقف شیبدار گروه بام آذین جزء بهترینها در این حرفه هستند.

 

آردواز شیروانی در کرمان

بهترین مدل آردواز شیروانی مانند یک چتر از نمای ساختمان شما در مقابل آب باران و برف محافظت میکند. آردواز مانع نفوذ آب از دیوارها و آجرهای ساختمان میشود. از نشت آب از لبه بالایی ساختمان به داخل جلوگیری میکند. آردواز مانع نفوذ آب به داخل و نمای ساختمان که مثل رگه های چرکین است، میشود. آردواز هم برای ممانعت از این مشکل است و هم اینکه خود آردواز یک نمای شیک و فانتزی است. آردواز پوشش و محافظ نمای ساختمان است. آردواز بدلیل ممانعت از ورود آب باعث طول عمر ساختمان میشود و در کل سقف شیبدارسقف شیبدار در تمامی شرایط آب و هوایی و جغرافیایی بدلیل جلوگیری از نفوذ آب و سبک بودنش بهترین گزینه است

 

نصب آردواز یک کار خیلی خیلی مهم و تخصصی است و مجری و نصاب آردواز شیروانی باید به خیلی از ریزه کاریها و فوت و فن های نصب آردواز اطلاع کامل داشته باشد.نصابهای آردواز باید به انواع مصالح آردواز و خصوصیات آنها و ابزار مورد نیاز نصب آردواز مطلع باشد. این اطلاعات جدای تکنیک های نصب آردواز است. نصاب شیروانی آردواز باید اطلاعات کاملی از کلیه مدل های آردواز را داشته باشد. نحوه نصب همه مدل های آردواز باهم متفاوت است. آردواز سقف شیبدار انواع مختلف دارد که در مقالات قبلی به آن پرداختیم. بعد از اتمام کار نصب آردواز، راه رفتن بر روی سقف آردواز ممنوع است .

 

شرکت بام آذین بهترین و بروزترین نصابهای آردواز و نصاب سقف شیبدار شیروانی را در اختیار دارد. شما برای انتخاب پیمانکار اجرای سقف شیروانی آردواز باید به میزان تجربه و میزان اطلاعات پیمانکار آردواز و نحوه نصب آردواز سقف شیروانی دقت کنید.

جمعه 18 مهر 1399برچسب:اجرای سقف,بام آذین,نصب آردواز , :: 18:10 :: نويسنده : admin

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان یک روش درمانی و زیبایی دندان بوده که با هدف ترتیب بخشیدن به دندان‌های نامنظم و از بین بردن ناهنجاری در فک صورت می‌گیرد. عوارض ناشی از قرارگیری دندان‌ها در جای نامناسب مثل جلوگیری از رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان، اختلال در تکلم و تاثیر نامناسب بر زیبایی چهره اجرای روش درمانی ارتودنسی دندان برای افراد را ضرورت می‌بخشد.

علاوه بر موارد بیان شده روش درمانی ارتودنسی دندان برای رفع مشکلاتی مثل پوسیدگی دندان‌ها در اثر فشار ناشی از شکل گیری نامناسب دندان‌ها، مشکلات لثه‌ای، مشکلات گوارشی ناشی از خوب جویده نشدن مواد غذایی، احساس درد در سر و گردن، مشکلات TMJ و در نهایت تاثیر منفی بر ظاهر دندان‌ها و چهره پس از معاینه دندان پزشک متخصص در نظر گرفته می‌شود.

 

 

مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان وابسته به وضعیت دندان‌ها و انواع ارتودنسی مثل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی متفاوت می‌باشد.ارتودنسی دندان با روش‌های مختلفی مثل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون و ... متناسب با وضعیت دندان‌ها و سن فرد بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی صورت می‌گیرد.

بهترین راهکار در هنگام مواجهه با فشردگی و بهم ریختگی دندان‌ها و همین طور ناهنجاری در فکین مراجعه به یک ارتودنتیست متخصص و شروع درمان ارتودنسی دندان در یک مرکز تخصصی معتبر می‌باشد.

 

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

همانطور که در بخش ارتودنسی دندان اشاره داشتیم، نقش یک متخصص ارتودنسی در انتخاب روش درمانی مناسب با وضعیت دندان‌های بیمار و نتیجه مطلوب ارتودنسی دندان بسیار پر رنگ می‌باشد. یک ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی با ویزیت بیمار بهترین روش و راهکار درمانی را برای از بین بردن ناهنجاری فک و نامتوازن بودن دندان‌ها در نظر می‌گیرد.

در واقع متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فردی است که مهارت و دانش لازم را در دانشگاه پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی برای درمان ناهنجاری های فک و صورت کسب کرده باشد. درمان‌های پیچیده و تخصصی ارتودنسی دندان باید تحت نظارت یک متخصص ارتودنسی و در یک مرکز درمانی تخصصی صورت گیرد.

 

 

ارتودنسی دندان بدون نظارت یک متخصص ارتودنسی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مثل پارگی لثه و عوارضی از این قبیل در بیمار ‌شود. برای داشتن یک ارتودنسی دندان مناسب با یک روش ارتودنسی موثر و نتیجه مطلوب در پایان این دوره درمان، حتما با یک متخصص ارتودنسی مجرب در یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان در ارتباط باشید.

 

روش ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی را بشناسید.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی یکی از روش‌های ارتودنسی دندان بصورت تخصصی بوده که رفع ناهنجاری موجود در فک از طریق ایجاد تغییراتی در دندانها را در بر می‌گیرد. ناهنجاری‌های موجود در فکین با ایجاد مشکلاتی در تکلم و تاثیر منفی بر چهره موجب ضعف در اعتماد به نفس افراد شده و درمان این عارضه را  ضرورت می‌بخشد.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی ناهنجاری‌های مثل تنگی فک پایین یا بالا، جلوزدگی فک پایین یا بالا، عقب ماندگی فک پایین یا بالا، انحراف فک، کم یا زیاد کردن ارتفاع صورت را درمان می‌کند. کامفولاژ به معنای پوشاندن و مخفی کردن است که در این حالت درمانی نیز ارتودنسی کامفولاژ با اثر بر وضعیت دندان‌ها ناهنجاری‌های نامبرده در فک و صورت را پوشانده و بهبود می‌بخشد.

 

 

قبل از اقدام به اعمال روش درمانی ارتودنسی کامفولاژ باید وضعیت فک و دندان بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی مجرب مورد بررسی قرار گیرد. در این حالت با تشخیص وضعیت فک و دندان بیمار بهترین روش ارتودنسی کامفولاژ با تجویز متخصص ارتودنسی برای بیمار انجام می‌شود.

انتخاب یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان و اطلاعات کافی در خصوص ارتودنتسیت و متخصص ارتودنسی معرفی شده در نتیجه بخش بودن ارتودنسی کامفولاژ در رفع انحراف و ناهنجاری فک بسیار اثر گذار است.

 

عارضه سنگ لوزه چیست؟

سنگ لوزه بصورت دانه‌های سفید رنگ بر سطح لوزه ایجاد شده که اوصولا قابل مشاهده نیست. بیشتر در زمان سرماخوردگی و متورم شدن لوزه‌ها ممکن است سنگ لوزه خودنمایی کرده و نیاز به رفع آن از روی لوزه‌ها ضرورت پیدا کند. سنگ لوزه غالبا بر روی لوزه‌های متنهی به زبان یا به اصطلاح لوزه‌ی زبانی رویت می‌شوند.

لوزه‌ها از برآمدگی‌ها و شکاف‌هایی متشکل است که باکتری‌ها، مخاط و سلول‌‌های مرده در داخل آنها گیر کرده و به مرور زمان منجر به ایجاد عوارضی مثل سنگ لوزه می‌شود. سنگ لوزه گاها با بروز انواع آلرژی و حساسیت و سرماخوردگی تحریک شده و با درد همراه است.

 

 

در حالت تخصصی تر سنگ لوزه را توده‌ای تشکیل شده از مواد کلسیومی (کلیسفیکاسیون) در شکاف بین لوزه‌ها می‌نامند. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از مهمترین دلایل بروز سنگ لوزه در افراد است. بنا به نظرات علمی ارائه شده درباره سنگ لوزه می‌توان دلیل نمود این عارضه را تحت تاثیر تحلیل رفتن واحد‌های تشکیل دهنده فولیکول‌های لوزه دانست.

عمل برداشتن سنگ لوزه یک عمل کاملا تخصصی و حساس بوده که باید توسط یک متخصص پس از تشخیص مناسب انجام شود. بنابراین در انتخاب پزشک و کلینیک‌های تخصصی در رفع این عارضه نهایت دقت را داشته باشد.

سفید کردن دندان و بلیچینگ

سفید کردن دندان یکی از روش‌های بهبود و زیبایی دندان بوده که در دسته خدمات عمومی دندانپزشکی قرار دارد. ساده ترین و در دسترس ترین روش سفید کردن دندان جرم گیری برای برگرداندن رنگ اصلی دندان‌ها و از بین بردن جرم می‌باشد. یکی از تخصصی ترین روش‌های سفید کردن دندان که منجر به درخشان شدن دندان‌ها نسبت به حالت طبیعی شده بلیچینگ است.

 

امروزه روش‌های طبیعی زیادی برای سفید کردن دندان وجود داشته که خیلی از آنها ریشه در طب گیاهی و سنتی دارند. در کنار این موارد توجه به توصیه‌هایی مثل استفاده از خمیر دندان های سفید کننده، سفید کردن دندان با لیزر، استفاده از نوار سفید کننده و در نهایت استفاده از ژل سفید کننده دندان را می‌توان از مراحل سفید کردن دندان دانست.

بهترین اقدام برای ماندگاری سفیدی دندان‌ها و سفید کردن دندان با روش‌های مناسب مشورت با یک دندانپزشک متخصص است. مصرف کمتر مواد کافئین دار و اجرای توصیه‌های تخصصی یک متخصص تاثیر بسزایی در دوام سفیدی دندان‌های افراد دارد.

 

روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک لایه‌ی نازک غالبا از جنس سرامیک است که برای پوشاندن وضعیت ظاهری دندان و همین طور مقاومت دندان قبل از بعضی روش‌های درمانی می‌باشد. روکش دندان سرامیکی یا لمینت از پر طرفدارترین روش‌های ترمیم دندان است.

 

 

رایج ترین سوالاتی که در خصوص روکش دندان در بین افراد متقاضی این روش درمانی مطرح بوده به شرح ذیل است:

  • هزینه روکش دندان سال 98
  • قیمت عصب کشی و روکش دندان
  • قیمت روکش دندان سال ۹۹
  • قیمت روکش دندان ایمکس
  • فیلم روکش دندان جلو
  • عوارض روکش دندان

 

نصب انواع روش روکش دندان چه بصورت درمانی و چه زیبایی دندان باید توسط یک متخصص و دندانپزشک مجرب انجام شود. نصب صحیح روکش دندان و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی پس از آن باید در یک مرکز درمانی تخصصی و زیر نظر یک متخصص صورت گرفته تا با کمترین عوارض و بهترین نتیجه همراه باشد.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/4527/What_is_dental_orthodontics

 

 

چهار شنبه 16 مهر 1399برچسب:متخصص ارتودنسی,ارتودنسی دندان, :: 20:19 :: نويسنده : admin

خدمات نقاشی ساختمان تهران

نقاشی ساختمان تهران با استفاده از رنگ‌های متنوع و ابزارات مناسب از بهترین راهکارها در تغییرات دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به شمار می‌آید. در واقع یکی از موثرترین روش‌ها برای ایجاد تحول در محیط زندگی و کار  به کارگیری تکنیک‌های نقاشی ساختمان در تهران است.

تاثیر نقاشی ساختمان تهران در بهتر نشان دادن فضای اطراف به حدی بوده که بیشتر افراد از این رنگ آمیزی ساختمان برای بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون بخشی از آن استفاده می‌کنند. تغییرات رنگ بین سقف و دیوار، رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه، طرح نقاشی ساختمان برای اتاق کودک و خواب، تغییر رنگ دیوار پشت شومینه در نشیمن و پذیرایی و ... از پرکاربرد ترین موارد اجرای نقاشی ساختمان در طراحی داخلی منزل است.

 

 

تمامی نکات بیان شده در خصوص ویژگی‌های کاربردی نقاشی ساختمان تهران مستلزم انتخاب یک نقاش حرفه‌ای و کاربلد در زمینه رنگ آمیزی انواع ساختمان است. بازار آنلاین "خدمت از ما" به فراهم آوردن یک بستر مطمئن و دقیق شرایط را برای دسترسی به بهترین نقاشان ساختمان در سطح شهر تهران سهولت بخشیده است.

 

انواع رنگ آمیزی و طرح نقاشی ساختمان تهران

رنگ آمیزی و انواع نقاشی ساختمان بر اساس نوع رنگ، جنس سطوح مورد نظر برای رنگ آمیزی، ابزارات نقاشی ساختمان، محل مشخص برای اجرای نقاشی ساختمان تهران متفاوت بوده و بر اساس نوع درخواست افراد تعیین می‌شود. امروزه پرطرفردارترین سبک‌های نقاشی ساختمان تهران را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • استفاده از طرح هندسی در نقاشی ساختمان تهران
  • کاربرد طرح راه راه برای نقاشی ساختمان تهران در سقف و دیوار
  • تنکنیک پاششی رنگ برای بخش‌های مختلف در نقاشی ساختمان
  • رنگ آمیزی کف و تطابق آن با رنگ سقف در نقاشی ساختمان
  • نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی طرح دار اتاق کودک
  • نقاشی ساختمان تهران با استفاده از ابزاری مثل شابلون و اسفنج
  • تنکنیک رنگ آمیزی جداره درب اتاق و پنجره و کابینت در نقاشی ساختمان
  • هماهنگی و رنگ‌های سرد و گرم برای نقاشی ساختمان در تهران
  • و...

انواع رنگ (اکریلیک،روغنی،پلاستیک،مولتی کالر، بلکا و...) برای نقاشی ساختمان تهران از دیگر موارد تاثیرگذار بر طرح نقاشی ساختمان است. هر کدام از این رنگ‌ها برای یک سبک خاص از نقاشی ساختمان تهران مناسب بوده و باید با استفاده از تخصص و دانش نقاش ساختمان در انتخاب رنگ در نظر گرفته شود.

 

 

برای اجرای نقاشی ساختمان مدرن در تهران باید به دنبال یک نقاش متخصص و کاربلد در زمینه شناخت رنگ‌ها و کاربرد آنها در ساختمان باشید. انتخاب یک نقاش متخصص در تهران از طریق ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" امکان شماهده پروفایل و سوابق کاری قبلی نقاشی ساختمان تهران را برای شما فراهم می‌آورد.

قیمت نقاشی ساختمان تهران

قیمت نقاشی ساختمان تهران با توجه به نوع رنگ آمیزی و ساختمان مدنظر به عوامل مختلفی وابسته است. از مهمترین عواملی که در هزینه نهایی خدمات نقاشی ساختمان تهران تاثیر داشته می‌توان به متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفی، ایده و طرح نقاشی ساختمان، ابزار به کار رفته روی دیوارها، تعداد اتاق‌ها و در وصورت نیاز بتونه کاری و بازسازی قبل از رنگ اشاره داشت.

 

 

 به‌عنوان‌مثال قیمت نقاشی ساختمان سال ۹۹در تهران برای رنگ‌روغن با تعرفه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک فرق دارد. اما برای به دست آوردن قیمت حدودی نقاشی ساختمان تهران پس از ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" از نقاشان متخصص در تهران متناسب با درخواستتان استعلام قیمت رایگان بگیرید.

 

اهمیت آموزش نقاشی ساختمان تهران

اهمیت انتخاب یک نقاش مناسب در کیفیت نقاشی ساختمان عاملی است که بر تمام افراد متقاضی اجرای این خدمات در ساختمان اثبات شده است. در واقع یک نقاش مطلع به تکنیک‌های نقاشی ساختمان تهران و همین طور آشنا به روانشناسی رنگ‌ها برای رنگ آمیزی و نقاشی قسمت‌های مختلف ساختمان در داشتن خروجی مطلوب کار بسیار تاثیر دارد.

این نکته توجه بیشتر افراد به آموزش نقاشی ساختمان بصورت تخصصی در تهران را بیش از پیش کرده است. تمایل به کارگیری افراد متخصص و آموزش دیده در نقاشی ساختمان تهران از دیگر موارد اهمیت یادگیری فنون این حرفه بصورت تخصصی در بین نقاشان تجربی می‌باشد.

 

 

انتخاب رنگ، آشنایی با انواع رنگ‌های ساختمانی، آموزش اقدامات اولیه قبل از شروع نقاشی ساختمان و در نهایت انتخاب وسیله مناسب برای نقاشی ساختمان تهران از محورهای اصلی آموزش نقاشی ساختمان است.

گذراندن دوره‌های نقاشی ساختمان تهران تحت نظر افراد با تجربه بهترین پیشنهاد برای فراگیری فنون رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف ساختمان است. در همین راستا نقاشی ساختمان تهران بصورت حرفه‌ای توسط افراد متخصص در نقاط مختلف تهران قابل اجرا می‌باشد.

 

تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان تهران

امروزه برای اجرای نقاشی ساختمان تهران بصورت مدرن و هماهنگی آن با با سبک‌های جدید دکوراسیون خصوصا در منزل تکنیک‌های جدیدی ارائه شده است. این سبک‌ها و تکنیک‌های مدرن نقاشی ساختمان تهران تمایل بیشتر افراد به استفاده از این خدمات برای تغییرات و بازسازی منزل را به دنبال داشته است.

 

پتینه و یا زنگاری کردن یکی از روش‌ها و تکنیک‌های نقاشی ساختمان تهران است که در آن نقاش با کاربرد ابزار کار نقاشی(غلطت، قلم مو،اسپری و پمپ) و انجام روش های خلاقانه با استفاده از رنگ های روغنی و اکریلیک اقدام به ایجاد طرح های هماهنگ و زیبا بر روی قسمت‌های مختلف ساختمان می‌کند. روش استنسیل، مولتی کالر، متالیک، رنگ آمیزی با اسفنج و ... از دیگر تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان تهران است.

 

اعمال هر کدام از این روش‌های نقاشی ساختمان مدرن در تهران مستلزم به کارگیری افراد آموزش دیده در نقاشی ساختمان است. از طریق تلفن همراه خود برای ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" اقدام کنید و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین و متخصص ترین نقاشان ساختمان در تهران در ارتباط باشید.

 

منبع: https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/building_painting

سه شنبه 15 مهر 1399برچسب:نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان, :: 19:52 :: نويسنده : admin

صفر تا صد نصب موتورخانه تهران

مراحل نصب موتورخانه تهران در ساختمان‌های مختلف با توجه به متراژ و نوع پکیج و شوفاژ در نظر گرفته شده شکل گرفته است. بنابراین نکاتی مثل نوع پکیج، ساختار شوفاژ و طراحی سیستم‌های جدید مثل گرمایش از کف تهران در تنظیم اصول و مراحل نصب موتورخانه در تهران تاثیر مستقیم دارد.

نصب موتورخانه مرکزی، امکان خرید موتورخانه آماده، نصب دیگ موتورخانه، قیمت مشعل موتورخانه ساختمان، قیمت کلکتور موتورخانه و مواردی از این قبیل کلیت اطلاعات درخواستی افراد در هنام سفارش نصب موتورخانه است.

 

 

امروزه با توجه به نیاز و تمایل افراد به طراحی و اجرای نصب موتورخانه در ساختمان‌های مختلف "خدمت از ما" آمادگی معرفی مجرب‌ترین مجریان و شرکت‌های نصب موتورخانه تهران را دارد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان مشاهده نزدیک ترین و متخصص ترین افراد در نصب موتورخانه در تهران برای شما فراهم می‌شود.

 

قیمت نصب موتورخانه در تهران

نصب موتورخانه شوفاژ قدیمی ترین و شناخته ترین سبک نصب موتورخانه برای ساختمان‌های متفاوت است. امروزه نصب موتورخانه پکیج و دیگر سیستم‌های گرمایشی با روش‌ها و تجهیزات پیشرفته تر در مسیر بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و اجرا می‌شود.

قیمت نصب موتورخانه در تهران توسط تیم کارشناسی و متخصص اعزام شده برای نصب موتورخانه در ساختمان تعیین می‌شود. متراژ، نوع سیستم گرمایشی و همین طور تجهیزات به کار رفته بیشترین سهم را در کارشناسی برای تعیین قیمت نصب موتورخانه به در این مورد به خود اختصاص می‌دهد.

 

 

بیشترین عواملی که در قیمت و هزینه نصب موتورخانه در تهران تاثیر داشته هزینه طراحی یک فونداسیون برای قرار گرفتن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب گرم و سرد، نصب مخزن (دیگ بخار موتورخانه) و نصب مشعل الکتریکی یا گازی و همین طور اقدامات جانبی مثل اجرای روندهای ایمنی یا عایق بندی دیوارها و کف، عایق بندی لوله‌ها و اتصالات می‌باشند.

 

اهمیت نگهداری و تعمیر موتورخانه

نگهداری و تعمیر موتورخانه طبق دستورات تعیین شده در هنگام نصب تجهیزات تعیین و توسط افراد متخصص و سرویس کار موتورخانه با تجربه صورت می‌گیرد. در واقع تعمیر موتورخانه مانند دیگر اقدامات تاسیساتی نیازمند به کار گیری افراد آموزش دیده و متخصص در این زمینه است. از آنجایی که موتورخانه ساختمان محل نگهداری و انتقال تجهیزات وابسته به سیستم گرمایشی بوده نگهداری و تعمیر آن از حساسیت بالایی برخوردار است.

 تجهیزات تعبیه شده در موتورخانه ساختمان برای تامین انرژی و گرمای مورد نیاز فضای ساختمان است. همین امر نگهداری و سرویس به موقع موتورخانه و علاوه بر این تعمیر موتورخانه توسط افراد متخصص در تهران را ضرورت بخشیده است.

 

 

برای دسترسی به تعمیرکار موتورخانه مجرب و ارتباط با شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه در تهران می‌توانید با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" اقدام کنید. با مشاهده عملکرد قبلی افراد و تکنسین‌های متخصص در تعمیر موتورخانه فعال در "خدمت از ما" به راحتی بهترین کارشناسان را انتخاب کنید.

 

هزینه تعمیر موتورخانه تهران

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به مشکلات پیش آمده و همین طور قطعات آسیب دیده متفاوت است. تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران از تعمیر و نگهداری تاسیسات موتورخانه گرفته تا تعمیر پمپ آب موتورخانه را در برگرفته و توسط افراد متخصص فعال در شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه انجام می‌شود.

 

هزینه نگهداری و تعمیر موتورخانه تهران بر اساس کارشناسی تعمیرکاران موتورخانه متخصص و عواملی مثل فضا و مساحت موتورخانه، متراژ ساختمان و تعداد طبقات، قدمت تاسیسات موتورخانه و تجهیزاتی که باید سرویس، تعمیر و تعویض شوند، تعیین می‌شود.

 

 

شما می‌توانید برای اعزام یک سرویس کار موتورخانه متخصص در تهران از طریق اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" اقدام کنید. انتخاب بازار آنلاین "خدمت از ما" برای کار تعمیر موتورخانه ساختمان امکان آشنایی با تعمیرات موتورخانه شبانه روزی در مناطق مختلف تهران را برای شما فراهم می‌کند.

 

 

معرفی سیستم گرمایش از کف تهران

گرمایش از کف یک سیستم گرمایشی جدید نیازمند به لوله کشی تخصصی و تجهیزات پیشرفته در ساختمان‌های مختلف است. بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود جریان و انتقال گرما در ساختمان از دلایل مهم انتخاب گرمایش از کف تهران به جای نصب پکیج و شوفاژ می‌باشد.

 

 

نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف در تهران یک کار کاملا تخصصی و نیازمند آموزش کامل مراحل و اوصول اجرای سیستم گرمایشی است. یک تکنسین متخصص برای نصب سیستم گرمایش از کف در ساختمان باید نسبت به اهمیت و ضرورت اصول در موارد زیر توجه ویژه داشته باشد:

  • نحوه نصب لولهگرمایش از کف
  • فاصله لوله درگرمایش از کف
  • مراحل لوله کشیگرمایش از کف
  • نقشه لوله کشیگرمایش از کف
  • بتن ریزی گرمایش از کف در صورت نیاز
  • و...

پس از بررسی مزایای سیستم گرمایش از کف در تهران بیشترین سهم توجه افراد در هنگام نصب این سیستم به هزینه گرمایش از کف تهران بر می‌باشد. بیشتر افراد تمایل دارند قبل ار انتخاب گرمایش از کف به جای شوفاژ و پکیج از قیمت نهایی نصب و راه اندازی این سیستم در مناطق مختلف تهران مطلع شوند.

بیشترین سهم تعیین کننده هزینه گرمایش از کف تهران برای ساختمان‌های مختلف را نوع معماری ساختمان(آپارتمانی یا ویلایی) موقعیت ساختمان، قیمت تجهیزات (لوله پنج لایه، نوع ترموستات، شیر کلکتور و نوع عایق و ضخامت آن ) بتن ریزی گرمایش از کف به خود اختصاص داده‌ است.

دریافت قیمت نهایی و تخمین زده شده اجرای گرمایش از کف تهران در مناطق و ساختمان‌های مختلف از نکات مهم در هنگام درخواست این خدمات است. برای استعلام قیمت رایگان و سریع نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف تهران پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت خدمت از ما با متخصصان در این زمینه در ارتباط باشید.

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/_installation_of_Tehran_engine_room Bottom of Form

 

 

"تعمیر پکیج" در تهران؛ به همراه نرخ اتحادیه شهریور 99

 

به نظر می‌رسد پکیج یکی از ضروری‌ترین وسایل در منزل است. به خصوص در شب‌های سرد سال که نقش آن در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شود. پکیج دیواری به علت مزایایی که دارد، جایگزین مناسبی برای آبگرمکن و موتورخانه است.

پکیج وظیفه تامین آب گرم مصرفی را بر عهده دارد؛ و اگر به خوبی عمل کند، در هر لحظه‌ای که به آب گرم نیاز داشته باشیم، در دسترسمان است؛ اما امان از آن روزی که پکیج یا لوله‌های پکیج دچار مشکل شوند. همانند قطع شدن آب در روزهای تابستان، خرابی پکیج در شب‌های زمستان نیز دردسرساز است.

آنگاه نه از آب گرم خبری است و نه گرمی رادیاتورها. اگر پکیج روشن نمی‌شود یا آب و رادیاتورها سرد است، سریعا باید برای یافتن تعمیرکار برای تعمیر پکیج اقدامی کنیم.

اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنید، متخصص و تعمیرکار پکیج می‌شناسید؟ در موارد اضطراری، آیا روشی را برای تعمیر پکیج شبانه روزی در نظر دارید؟

 

نزدیک‌ترین متخصصین تعمیر پکیج تهران

در شهری مانند تهران، ممکن است دسترسی به تعمیرکار پکیج برای بسیاری از افراد فراهم نباشد. مواردی از قبیل آشنا نبودن با تعمیرکاران و متخصصین تعمیر پکیج تهران، نداشتن وقت کافی برای پیدا کردن تعمیرکار و تجربه‌های ناموفق در زمینه تعمیرات، ممکن است اقدام برای تعمیر و سرویس پکیج را به تعویق بیندازیم.

همچنین در تهران، برای تعمیرکار و درخواست کننده خدمات، نزدیک بودن تعمیرکار به ساختمان و منزل مزیت به شمار می‌رود.

در پایان این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج را در هر محله‌ای از شمال، غرب، شرق و جنوب و یا مرکز تهران در بیابید.

 

مشکلات رایج پکیج چیست؟

امروزه انواع برندهای پکیج با سوخت‌های متفاوت در بازار موجود است. در ایران، پکیج گازی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار است. بیشترین خرابی نیز مربوط به پکیج دیواری است.

اگر سیستم گرمایشی ساختمان شما پکیج است، حتما یک بار مواردی مشابه زیر را تجربه کرده‌اید.

  • روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • کاهش فشار آب پکیج
  • نشتی و چکه آب از پکیج
  • سرد بودن رادیاتور و شوفاژ
  • صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن
  • نمایش کد ارور بر روی نمایشگر دستگاه

 

وجود نقص در قطعات پکیج، می‌تواند منجر به بروز مشکلات بالا در دستگاه شما شود. همچنین در نظر داشته باشید که عمر دستگاه شما، متناسب با برند پکیج متفاوت است. اگر پکیج باکیفیت نباشد، یا اگر سال‌هاست از پکیج استفاده می‌کنید، اختلال در عملکرد آن عجیب نخواهد بود. شما دست از تلاش برای تعمیر پکیج خود برندارید.

 

عیب یابی و تعمیر پکیج به کمک کد خطا و ارورهای آن

در صورت بروز خرابی در پکیج، ابتدا فشار بار پکیج را بررسی کنید. نباید کمتر از 1 باشد. اگر پکیج شما دارای نمایشگر است، کد خطای آن را بررسی کنید. اگر می‌توانید کد خطای پکیج را تشخیص دهید، علت نمایش آن را می‌توانید بیابید.

کد خطا و علت بروز آن، در انواع برند و مدل‌های پکیج متفاوت است. اگر تمایل دارید خودتان پکیج را عیب یابی کنید، می‌توانید کد خطای پکیج و نام برند را در گوگل جستجو کنید و علت آن را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که اگر در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج تجربه و آشنایی ندارید، از اقدام عملی برای تعمیر پکیج خود پرهیز کنید. در اکثر موارد، اقدامات خودسرانه برای عیب یابی، ایرادهای جدی‌تری را برای پکیج به وجود می‌آورد.

 

 

 

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

به 2 دلیل اتحادیه تعمیر پکیج مانند سایر اتحادیه‌ها، نرخنامه برای تعمیرکاران ارائه می‌کند:

  • انواع پکیج با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است
  • عیب یابی و تعمیرات پکیج، از ساده تا سخت دسته بندی می‌شود.

به همین علت، نرخ ثابتی برای هزینه تعمیر پکیج وجود ندارد. اما به این معنا نیست که هر تعمیرکاری بتواند برای خود نرخ تعیین کند.

تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را شناسایی کند، سپس هزینه را به شما به صورت دقیق اعلام می‌کند. اما بسیاری از تعمیرکاران باتجربه با شنیدن توضیحات شما می‌توانند هزینه تعمیر پکیج را به شما به صورت تقریبی اعلام کنند. به عنوان مثال هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان پکیج با هواگیری، هزینه‌ای کمتری نسبت به هزینه تعویض مبدل پکیج دارد.

بر اساس نرخنامه اتحادیه، هزینه ایاب ذهاب برای خدمات با هزینه کم تر از 40 هزار تومان توسط تعمیرکار دریافت می‌شود.

در ادامه، نرخ برخی دیگر از خدمات را برای شما آورده‌ایم:

  • سرویس پکیج: 400 هزار تومان
  • تعویض منبع انبساط  و راه اندازی: 125 هزار تومان
  • تعویض پمپ کامل با کاتالیست: 100 هزار تومان
  • تعویض مبدل حرارتی: 120 هزار تومان
  • تعویض مشعل: 75 هزار تومان

 

تفاوت تعمیر و سرویس پکیج چیست؟

برای درک تفاوت تعمیر و سرویس پکیج، بهتر است که بدانیم سرویس پکیج چیست و شامل چه مواردی می‌شود.

همه وسایلی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به سرویس و بررسی سالانه یا ماهانه نیاز دارند. برای پکیج نیز، بازبینی قطعات دستگاه و عیب یابی سیستم گرمایشی هنگام سرویس پکیج مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسیدشویی، هواگیری پکیج، بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله‌ها، بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج، بررسی میزان فشار آب پکیج و تمیز کردن دستگاه از جمله اقدامات سرویسکار پکیج است.

پس می‌توان گفت سرویس پکیج اقدامی پیشگیرانه است که قبل از بروز مشکلات پکیج، انجام می‌شود.

به مرور زمان، پکیج و لوله‌های منشعب دچار گرفتگی و رسوب می‌شود. میزان رسوبات آن متناسب با سختی آب منطقه شماست. رسوبات تشکیل شده در پکیج و لوله‌های آب، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. بنابراین حداقل سالی یک بار، قبل از پاییز بهتر است برای رسوب گیری پکیج و سرویس کردن پکیج اقدام کنید.

 

 

 

دسترسی آسان به متخصصین در خدمت از ما

تا به اینجای مطلب، با اهمیت پکیج و نحوه عیب یابی آن آشنا شدید. پکیج یک دستگاه گران قیمت است که شاید جایگزین کردن آن با دستگاهی جدید برای همه افراد امکان پذیر نباشد. پس اگر شیر آب را باز کردید و دیدید که پکیج روشن نمی‌شود، باید سریعا برای پیدا کردن یک تعمیرکار باتجربه دست به کار شوید.

اگر در شهرتان، با بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج آشنایی ندارید؛ خدمت از ما در این زمینه به شما کمک می‌کند. خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران، دسترسی به نزدیک‌ترین متخصصین در شهر خودتان را برای شما فراهم کرده است.

با ثبت درخواست رایگان تعمیر پکیج در هر ساعت از شبانه روز، در اپلیکیشن (ما را در کافه بازار یا گوگل پلی پیدا کنید) و یا وب سایت خدمت از ما، می‌توانید از بهترین تعمیرکاران به رایگان قیمت بگیرید. متخصصین فعال در خدمت از ما، متناسب با توضیحات شما، پیشنهاد انجام کار ارسال می‌کنند.

همچنین در خدمت از ما، این امکان فراهم است که پروفایل متخصصین و مشخصات آن‌ها را مشاهده کنید. نظرات سایر کاربران را بخوانید و بهترین تعمیرکار پکیج را متناسب با نیازتان برای انجام تعمیرات انتخاب کنید.

 

http://www.savalankhabar.ir/210405

http://farhangemrooz.com/news/62950

http://yazdrasa.ir/article/38431828

http://shooshan.ir/fa/news/102970

سرویس پکیج

در شرایط ویژه اقتصادی، از وسایل ضروری منزل باید به خوبی نگهداری کنیم. پکیج یکی از این وسایل است که نه تنها در روزهای سرد، بلکه در تمام طول سال به آن نیاز داریم. در کنار استفاده بهینه از دستگاه، ضروریست تا از یک متخصص بخواهید پکیج دیواری شما را سالانه بررسی کند.

با سرویس پکیج از بروز مشکلات جدی و تعمیرات پرهزینه جلوگیری می‌کنید. سرویس پکیج توسط سرویسکار تنها به معنای رسوب زدایی نیست. سرویس پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ... روند ساده‌ای دارند، که به مانند چکاپ بدن، باید تمامی قطعات بازبینی و آزمایش شوند.

اگر تا به حال پکیج خود را سرویس نکرده‌اید، بهتر است امسال آن را در برنامه خود قرار دهید و خیال خود را بابت عملکرد مناسب دستگاه راحت کنید. اما به این نکته توجه کنید که پکیج خود را به دست هر سرویسکاری نسپارید. "خدمت از ما" به شما در پیدا کردن بهترین سرویسکار پکیج در هر شهری که هستید، کمک می‌کند.

 

سرویس پکیج شامل چیست؟

همانند موجودات، وسایل ما زمانی می‌توانند به خوبی کار کنند که قطعاتشان سالم باشند. اگر قطعه‌ای معیوب شود، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. هنگام سرویس پکیج، سرویسکار پکیج در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن دستگاه، قطعات را بازبینی می‌کند تا از درست کار کردن سیستم مطمئن شود.

به طور کلی سرویس پکیج شامل هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، بررسی رادیاتور و شوفاژها، کنترل فشار آب و... است. همچنین اگر در پکیج خود مشکلات دیگری را مشاهده کردید، حتما هنگام سرویس کردن پکیج آن را به سرویسکار خود اطلاع دهید.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما از کدام برند است. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج نیاز دارید.

 

سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برندهایی است که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به مانند سایر پکیج‌ها، پکیج بوتان نیز باید به طور منظم سرویس شود. سرویس پکیج بوتان نیز شامل رسوب گیری پکیج، بررسی عملکرد دستگاه و ... می‌شود.

نحوه سرویس پکیج بوتان مدل اپتیما یا پارما تفاوتی ندارند؛ اما در نظر داشته باشید که سرویسکاری که برای سرویس پکیج بوتان به منزل شما مراجعه می‌کند، دستورالعمل نمایندگی پکیج را دنبال کند.

 

هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

یادتان باشد که حتما هر سال با شروع فصل سرما، سرویس پکیج را در لیست کارهای خود قرار دهید.

هزینه سرویس پکیج و راه اندازی آن، متناسب با نوع سرویس پکیج (کامل، دوره‌ای) تعیین می‌شود. لیست تقریبی قیمت خدمات پکیج را می‌توانید پایین‌تر مشاهده کنید.

  • هزینه اسیدشویی پکیج: 110000  تومان
  • هزینه تنظیم شیر کنترل گاز: 30000 تومان
  • تعرفه سرویس پکیج بوتان کامل 190000 تا 200000 تومان
  • هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان با هواگیری:  35000 تومان
  • هزینه سرویس دوره‌ای و راه‌اندازی پکیج به همراه تست 60000 تومان

 

بهترین زمان سرویس پکیج

بهتر است که حداقل هر شش ماه یک بار پکیج بازبینی و سرویس شود. اگر به تازگی پکیج را نصب کرده‌اید، خودتان نیز می‌توانید هر 3 ماه یک بار (متناسب با عمر پکیج) عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

اما اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج استفاده می‌کنید، به صورت منظم و هر 6 ماه یک بار توسط سرویسکار، از سالم بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

زمانی را که برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرید، با اهمیت است. اما در نظر داشته باشید که هر زمانی در سال می‌توانید برای سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید.

اما اگر به دنبال بهترین زمان سرویس پکیج هستید، باید بگوییم که قبل از شروع فصول سرد سال است؛ زیرا در زمستان بیشتر به پکیج نیاز خواهید داشت.

 

انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج به دو روش انجام می‌شود. در ادامه با هر یک از موارد آشنا شوید:

 

سرویس کامل پکیج

در سرویس کامل، دستگاه شما به طور کامل و همه قطعات آن مانند دودکش، سیستم گرمایشی، برد و پمپ پکیج بررسی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که از پکیجتان استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت کامل سرویس شود. معمولا هر سال، یک مرتبه سرویس کامل انجام می‌شود.

 

سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای همان سرویسی است که هر 6 ماه یک بار باید به سراغ آن بروید. یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم در ابتدای تابستان.

 

موارد سرویس پکیج دیواری به صورت کامل

۱. رسوب‌زدایی پکیج: وجود املاح در آب، موجب می‌شود پکیج و لوله‌های آن رسوب بگیرند. رسوب‌گیری پکیج به معنای زدودن رسوبات درون دستگاه است. عمل رسوب‌زدایی با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با تهویه مناسب انجام می‌شود.

۲. تنظیم میزان فشار آب: فشار پکیج بسیار بااهمیت است. فشار مناسب پکیج‌ دیواری بین 0.7 تا 1.5 است. اگر فشار آب درون دستگاه کم یا زیاد باشد، ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل یکی از مواردی است که هنگام سرویس پکیج به آن پرداخته می‌شود.

۳. بازبینی عملکرد قطعات و مدار گرمایشی: قبل از راه اندازی شوفاژها، سرویسکار پکیج بهتر است دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات و لوله‌ها را بازبینی کند و در صورت نیاز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام دهد.

۴. هواگیری پکیج و شوفاژها: به مرور زمان پکیج و رادیاتور هوا می‌گیرد. اگر مشاهده کردید که پکیج آب و شوفاژها را گرم نمی‌کند، باید آن را هواگیری کنید. هواگیری پکیج یکی از موارد مهمی است که هنگام سرویس پکیج باید به آن بپردازید.

 

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج اصول و روش خاصی ندارد. تنها برای مواردی مانند اسیدشویی و رسوب‌زدایی باید دقت کنید که به درستی آن را انجام دهید و به دستگاه آسیبی نرسد.

برای سرویس پکیج، در ابتدا قبل از دست به کار شدن، باید برق پکیج و سپس گاز را قطع کنید. همچنین باید آب داخل پکیج را کاملا تخلیه کنید.

  1. پوسته پکیج را باز کنید و بررسی کنید که اگر لوله‌های پکیج و اجزای درونی رسوب گرفته‌اند، آن‌ها رسوب زدایی کنید.
  2. دودکش گاز دی اکسید کرن تولید شده را به بیرون منزل منتقل می‌کند. پس حتما دودکش پکیج را بررسی کنید و توجه کنید که راه آن مسدود نشده است. برای بررسی می‌توانید یک سنگ کوچک به داخل آن بیندازید.اطمینان حاصل کنید که دودکش نشتی نداشته باشد.
  3. در مرحله بعد، مشعل پکیج را تمیز کنید.
  4. پمپ پکیج را حتما بررسی کنید.
  5. جرقه زن دستگاه را به آرامی با دستگاه تمیز کنید.
  6. پکیج دیواری و شوفاژها را به وسیله آچار و پیچ پکیج هواگیری کنید.

 

دسترسی آسان به متخصصین سرویس پکیج

به دلیل حساسیتی و ضرورتی که وجود پکیج دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان سرویس پکیج، کیفیت انجام خدمات سرویسکار است.

در صورتی که به سرویس پکیج نیاز دارید؛ می‌توانید سفارش خود را اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش رایگان، بهترین متخصصین تعمیر و سرویس پکیج به شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. با بررسی قیمت پیشنهادی، پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان قبلی، می‌توانید بهترین سرویسکار پکیج را در شهر خودتان پیدا کنید.

 

 

چهار شنبه 2 مهر 1399برچسب:سرویس پکیج,سرویسکار پکیج,خدمت از ما, :: 19:44 :: نويسنده : admin

ارتودنسی نامرئی چیست؟

ارتودنسی نامرئی یکی از روش‌های پر کاربرد ارتودنسی است که با مراحل و تجهیزات مخصوص به خود به تشخیص ارتودنتیست برای درمان عوارض دندانی و فک انجام می‌شود. دستگاه‌ها و تجهیزات ارتودنسی نامرئی بر روی دندان بیمار دیده نمی‌شود به همین دلیل این روش به ارتودنسی نامرئی معروف شده است.

ارتودنسی نامرئی به دلیل پنهان بودن سیم و براکت‌های به کار رفته برای اعمال ارتودنسی بر روی دندان‌ها بیشتر در میان افراد بزرگسال طرفدار دارد. بیشتر متخصصان ارتودنسی این روش را برای کودکان به دلیل شکل گیری سریع دندان‌ها و طول درمان کوتاه برای ارتودنسی تجویز می‌کنند.

ارتودنسی نامرئی سه روش متفاوت وابسته به تجهیزات به کار رفته مانند ارتودنسی لینگوال، ارتودنسی با تجهیزات همرنگ با دندان و ارتودنسی با پلاک های شفاف تقسیم بندی می‌شوند.

 

انواع ارتودنسی نامرئی برای درمان

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم ارتودنسی نامرئی با سه روش ارتودنسی لینگوال یا مخفی، ارتودنسی با مواد همرنگ با دندان و ارتودنسی با پلاک‌های شفاف متحرک با تشخیص ارتودنتیست و تمایل بیمار صورت می‌گیرد. عمده تفاوت این سه روش ارتودنسی نامرئی در تجهیزات کاربردی آنها می‌باشد.

ارتودنسی نامرئی مخفی و ارتودنسی با مواد همرتگ با دندان بر روی دندان ثابت بوده و در دسته ارتودنسی ثابت قرار دارند. اما ارتودنسی نامرئی با استفاده از پلاک‌های شفاف با قابلیت تحرک این پلاک‌ها بر روی دندان به ارتودنسی متحرک معروف بوده و بیشتر برای کودکان در نظر گرفته می‌شود.

 

 

 

بهترین راه تشخیص مناسب بودن هر کدام از این روش‌ها برای شروع درمان دندان‌ها به روش ارتودنسی ویزیت بیمار توسط متخصص ارتودنسی و مشاهده وضعیت دندان‌ها و فک است.

 

ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف

الاینرها همان پلاک‌های شفاف مورد استفاده برای ارتودنسی نامرئی متحرک هستند. الاینرها که ظاهری شبیه به نایت گارد دارند از جنس پلاستیک پزشکی شفاف ساخته شده اند. در روش ارتونسی نامرئی با الاینرها هیچگونه احتیاجی به استفاده از بند و براکت و یا سیم‌های فلزی نبوده و تنها با استفاده از یک سری پلاک متحرک شفاف درمان ارتونسی برای بیمار شروع می‌شود.

الاینرها و پلاک‌های شفاف برای هر بیمار و متناسب با شرایط دندان‌ها با استفاده دستگاه‌های مجهز به سه بعدی سازی و نرم افزارهای مخصوص طراحی و ساخته می‌شود. بنابراین برای استفاده از این ابزار جهت شروع درمان ارتودنسی به روش نامرئی باید حالت دندان‌ها و وضعیت فک بیمار تحت نظر یک ارتودنتیست حرفه‌ای عکس برداری شود.

 

 

استفاده از این پلاک‌های شفاف نیز مانند نصب سیم و براکت بر روی دندان‌ها در دیگر روش‌های ارتودنسی نامرئی با یک سری توصیه پزشک در طول درمان ارتودنسی همراه است.

 

قیمت ارتودنسی سال 99

قیمت ارتودنسی نامرئی در سال 99 بر اساس وضعیت دندان‌ها و فک نوع روش انتخابی برای ارتودنسی و همین طور تعداد مراجعه و ویزیت بیمار در طول درمان ارتودنسی در یک جدول و بر اساس تعرفه تعیین شده در اختیار بیماران قرار داده می‌شود.

در این میان هزینه مواردی مثل شکستن انواع براکت (فلزی، سرامیکی و  لینگوال) در روش‌های مختلف ارتودنسی، انواع بلیچینگ و مواردی از این قبیل را نیز در لیست قیمت ارتودنسی سال 99 مشاهده می‌شود. بنابراین هزینه ارتودنسی نامرئی و روش‌های دیگر ارتودنسی متناسب با موارد بیان شده برای هر بیمار متفاوت است.

 

 

 

برای دریافت لیست قیمت ارتودنسی در سال99 و هزینه درمان ارتودنسی نامرئی و دیگر روش‌های ارتودنسی ابتدا باید وضعیت فک و دندان‌های افراد مورد بررسی قرار گیرد. نوع ارتودنسی و لوازم مورد نیاز برای انجام درمان ارتودنسی در هزینه تمام شده ارتودنسی تاثیر مستقیم دارد.

 

 

 

ارتودنسی نامرئی چه مدت زمان طول می‌کشد؟

یکی از سوالات متدوال که به دنبال سوال ارتودنسی نامرئی چیست؟ همیشه مطرح است مدت زمان در نظر گرفته شده برای طول درمان ارتودنسی نامرئی با روش‌های مختلف است. طول مدت درمان ارتودنسی نامرئی با توجه به نوع ناهنجاری موجود در بین دندان‌ها و فک تعیین شده و برای هر بیمار مدت زمان مجزایی دارد.

مدت زمان ارتودنسی متحرک که بیشتر برای وضعیت‌های متعادل تر در نظر گرفته می‌شود با مدت زمان ارتونسی با براکت های سرامیکی همرنگ دندان که اوصولا برای ناهنجاری‌های شدیدتر تجویز می‌شود تفاوت دارد. در بیشتر مواقع مدت زمان ارتودنسی نامرئی متحرک تا یک سال و ارتودنسی با براکت همرنگ دندان و مخفی تا دو سال وابسته به شرایط بیمار به طول می‌انجامد.

 

منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/752/Home/invisible_orthodontics

 

 

 

دو شنبه 31 شهريور 1399برچسب:ارتودنسی نامرئی متحرک,ارتودنسی نامرئی,هزینه ارتودنسی, :: 20:46 :: نويسنده : admin

داشتن دندان‌های مرتب و زیبا تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد دارد. ارتودنسی از روش‌های زیبایی و درمانی است که سال‌هاست موردتوجه است. با کمک ارتودنسی، ناهنجاری‌های دندان‌ها و فک به مرور زمان اصلاح می‌شود.

ارتودنسی این روزها با روش‌ها و دستگاه‌های مدرن‌تری در دنیا و ایران انجام می‌شود. از آنجایی که این رشته با سرعت بالایی در حال تغییر است؛ متخصص ارتودنسی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید با سرعت تغییرات ارتودنسی هماهنگ باشد.

ارتودنسی به کدام ناهنجاری‌های و مشکلات کمک می‌کند؟ با انجام ارتودنسی دندان می‌توانید از پوسیدگی دندان‌های خود جلوگیری کنید. علاوه بر مرتب کردن دندان‌های کج، حتی مشکلات لثه ای و مشکلات مربوط به فک نیز درمان می‌شود.

اگر احساس می‌کنید به ارتودنسی نیاز دارید، حتما باید با مراجعه به متخصص ارتودنسی، با او مشورت کنید.

 

انواع روش‌های ارتودنسی

متناسب با میزان ناهنجاری دندان و فک، هر یک از روش‌های ارتودنسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. وضعیت عمومی بیمار، وضعیت فک‌های بالا و پایین (اوربایت، اپن بایت بودن)، سن بیمار، هزینه ارتودنسی از عوامل تاثیرگذار هنگام انتخاب روش ارتودنسی است.

 

  • ارتودنسی نامرئی
  • ارتودنسی ثابت
  • ارتودنسی متحرک
  • ارتودنسی لینگوال
  • ارتودنسی دیمون

 

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی برای روش‌های مختلف آن، متفاوت است.

بد نیست بدانید گران‌ترین ارتودنسی، ارتودنسی نامرئی و متحرک است. حدود قیمت ارتودنسی نامرئی حدود ۵ هزار دلار برای هر دو فک است.

اما ارزان‌ترین آن، ارتودنسی ثابت است که هزینه‌ای حدود 1000 دلار دارد.

 

متخصص ارتودنسی کیست؟

همیشه برای بسیاری از افراد سوال است که متخصص ارتودنسی کیست و چه تفاوتی با دندانپزشک دارد؟

ارتودنسی یکی از رشته‌های تخصصی دندانپزشکی است. متخصص ارتودنسی کسی است که پس از پشت سر گذراندن 6 سال تحصیل در زمینه دندانپزشکی، تحصیلات خود را در زمینه ارتودنسی ادامه می‌دهد. تخصص ارتودنسی 3 تا 4 به طول می‌انجامد.

از آنجایی که دندان‌ها عضو بسیار مهم و حیاتی انسان محسوب می‌شود، حتما باید متخصص ارتودنسی که برای اعمال زیبایی انتخاب می‌کنیم، دارای صلاحیت و تجربه باشد. همچنین اگر ناهنجاری خاصی دارید، باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید که دارای فلوشیپ ارتودنسی جراحی و سندرم ناهنجاری فک و دندان باشد. در واقع فلوشیپ ارتودنسی، یک سطح بالاتر از متخصص ارتودنسی است. در دوره فلوشیپ، مواردی از حمله جراحی و درمان‌ سندروم‌های صورت، فک و دهان اشاره کرد.

 

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی دندان

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی دندان، دارای بورد تخصصی ارتودنسی کشور کانادا (FRCDC) و دیپلم فلوشیپ هستند.

خدمات ارتودنسی در 4 کلینیک ایشان در تهران و قم برای کودکان و بزرگسالان توسط دکتر قریشی انجام می‌گیرد.

 

اگر به مطالعه در زمینه ارتودنسی علاقه دارید یا تصمیم به ارتودنسی گرفته‌اید؛ در ادامه می‌توانید مطالب مفید در زمینه ارتودنسی را که از دکتر سعید قریشی در وب سایت‌های معتبر منتشر شده است بخوانید.

 

  • بازگشایی مجدد کلینیک‌های دکتر قریشی، متخصص ارتودنسی (اردیبهشت ۹۹):
  •  http://ana.ir/i/494060
  • https://www.1pezeshk.com/archives/2020/06/orthodontic.html
  • قیمت انواع ارتودنسی (مرئی و نامرئی) در اردیبهشت ۹۹: https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3652845
  • برآورد هزینه ارتودنسی با دکتر سعید قریشی، دکتر ارتودنسی: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/10/09/2170560/
  • ارتودنسی و آشنایی با انواع ارتودنسی: https://namnak.com/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%86%D8%B3%DB%8C.p75898
  • ارتودنسی کودکان: https://www.fardanews.com/fa/news/965496/
  • تخمین هزینه ارتودنسی با دکتر ارتودنسی و متخصص دندانپزشکی کودکان، دکتر سعید قریشی: http://mshrgh.ir/1030049
  • دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی نامرئی و دندانپزشکی اطفال: https://www.talab.org/?p=430142
  • ارتودنسی نامرئی را با دکتر سعید قریشی، بهترین دکتر ارتودنسی تجربه کنید: http://www.jahannews.com/news/719448
  • گشایش کلینیک سوم دکتر قریشی، متخصص ارتودنسی نامرئی و لینگوال در سعادت آباد:
  • https://www.chetor.com/192437-%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%82%D8%B1%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D8%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D8%AF/
  • https://www.jjo.ir/005IKv
  • https://www.ilna.news/fa/tiny/news-887537
  • رعایت نکات بهداشتی برای مراجعه به کلینیک‌های متخصصین ارتودنسی: https://article.tebyan.net/471688
  • مزایا و معایب ارتودنسی نامرئی؛ از زبان متخصص ارتودنسی: https://www.borna.news/fa/tiny/news-995896
  • متخصص ارتودنسی کیست؟ و چه تفاوتی با دندانپزشک دارد؟: http://rajanews.com/node/336829

 

 

منبع : دکتر سعید قریشی متخصص ارتودنسی

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا هستند. تمام تلاششان ارائه بهترین خدمات به مردم است. در این راستا مقالات بسیار خوبی در سایتشان منتشر شده است.

اگر علاقه‌مند به مقالات مرتبط با دندانپزشکی و ارتودنسی هستید، در اینجا به بیش از 150 مقاله دسترسی دارید. این محتواها اطلاعات خوبی در رابطه با ارتودنسی و انتخاب متخصص ارتودنسی برای بزرگسالان و کودکان در اختیار شما می گذارد. علاوه بر آن، سایر مشکلات دهان و دندان کودکان و بزرگسالان نیز بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه شده است.

 

https://orthodontic.ir/درمان-عفونت-و-آبسه-دندان-کودکان-و-علائم/

https://orthodontic.ir/درمان-دندان-درد-شدید-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/tooth-infection/

https://orthodontic.ir/لق-شدن-دندان-دائمی-و-شیری-کودکان-و-اطفال/

https://orthodontic.ir/children-swelling-gum/

https://orthodontic.ir/straighten-crooked-tooth/

https://orthodontic.ir/dentures/

https://orthodontic.ir/bitter-taste-mouth-morning/

https://orthodontic.ir/orthodontic-cost/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-دندان-قروچه-کودکان-در-خواب-چ/

https://orthodontic.ir/invisible-orthodontics/

https://orthodontic.ir/دندان-در-آوردن-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/orthodontic-procedures/

https://orthodontic.ir/خونریزی-لثه-و-دندان-در-کودکان-علت-و-درم/

https://orthodontic.ir/permanent-tooth-replacement/

https://orthodontic.ir/کیست-دندان،-لثه،-دهان-و-ریشه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/black-stains-between/

https://orthodontic.ir/hand-sanitizer-liquid/

https://orthodontic.ir/tooth-jaundice/

https://orthodontic.ir/tonsils/

https://orthodontic.ir/jaw-deviation-treatment/

https://orthodontic.ir/رشد-دندان-کودکان-بچه‌ها-انواع،-تعداد/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist/

https://orthodontic.ir/children-students-oral-health/

https://orthodontic.ir/is-orthodontics-painful/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-شیری-دائمی-کودکان-بدون/

https://orthodontic.ir/orthodontist/

https://orthodontic.ir/علت-بوی-بد-دهان-و-بزاق-دهان-در-کودکان-رف/

https://orthodontic.ir/ترمیم-دندان-شکسته-و-ترک-دندان-شیری-و-دائ/

https://orthodontic.ir/post-and-core/

https://orthodontic.ir/جراحی-فرنوم-لب-زبان-فرنکتومی/

https://orthodontic.ir/جرم-و-پلاک-دندانی-در-کودکان-چیست؟-و-چگون/

https://orthodontic.ir/coronavirus/

https://orthodontic.ir/dental-brace/

https://orthodontic.ir/mouth-ulcers/

https://orthodontic.ir/لکه‌های-سیاه-سفید-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/genioplasty-surgery/

https://orthodontic.ir/عصب‌کشی-ترمیم-عفونت-ریشه-دندان-کودکا/

https://orthodontic.ir/پوسیدگی-دندان-کودکان-جلوگیری-درمان-در/

https://orthodontic.ir/روکش-دندان-کودکان-قیمت،-انواع،-مراحل/

https://orthodontic.ir/فلوروسیس-لکه-های-سفید-روی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/jaw-popping/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-لکه‌های-سیاه،-سفید،-قهوه‌/

https://orthodontic.ir/

https://orthodontic.ir/پر-کردن-دندان-کودکان-هزینه-مواد-نحوه/

https://orthodontic.ir/appropriate-orthodontic-age/

https://orthodontic.ir/orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/orthodontic-toothbrush/

https://orthodontic.ir/yellow-tongue-cause/

https://orthodontic.ir/tooth-whiting/

https://orthodontic.ir/orthodontics-duration/

https://orthodontic.ir/انواع-محافظ-های-دهانی-کودکان-نایت-گارد/

https://orthodontic.ir/cost-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly/

https://orthodontic.ir/عفونت-و-التهاب-از-علائم-آبسه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/جرم-گیری-و-بروساژ-دندان-در-کودکان-جدیدت/

https://orthodontic.ir/cleft-lip-and-palate/

https://orthodontic.ir/orthodontic/

https://orthodontic.ir/بریج-دندان-کودکان-آیا-پل-دندانی-برای-اط/

https://orthodontic.ir/dental-restoration/

https://orthodontic.ir/orthodontic-bracket-wires/

https://orthodontic.ir/بهداشت-و-سلامت-دهان-و-دندان-در-کودکان-و/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-برای-حفظ-سلامت-دندانها/

https://orthodontic.ir/آموزش-روش-صحیح-و-بهترین-زمان-مسواک-زدن-د/

https://orthodontic.ir/orthodontic-wire/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-دهان-و-دندان-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/ceramic-orthodontics/

https://orthodontic.ir/کاشت-نگین-دندان-کودکان-قیمت/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/diastema/

https://orthodontic.ir/does-supplemental-insurance-include-orthodontics/

https://orthodontic.ir/dental-crowns/

https://orthodontic.ir/brushing-teeth/

https://orthodontic.ir/اصلاح-طرح-لبخند-لثه‌ای-کودکان-روش-غ/

https://orthodontic.ir/دندان-شیری-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/انواع-عمل-جراحی-فک-جراحی-ا/

https://orthodontic.ir/buccal-pumping/

https://orthodontic.ir/علت-و-درمان-حساسیت-های-دندانی-و-تیر-کشید/

https://orthodontic.ir/orthodontics-without-tooth-extraction/

https://orthodontic.ir/dental-implants/

https://orthodontic.ir/chewing-nails/

https://orthodontic.ir/children-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/پوشاندن-شیار-دندانهای-آسیاب-برای-جلوگ/

https://orthodontic.ir/wireless-orthodontics/

https://orthodontic.ir/hyperdontia/

https://orthodontic.ir/انتخاب-دهان-شویه-مناسب،-طرز-درست-استفا/

https://orthodontic.ir/ونیر-و-روکش-زیبایی-دندان-کودکان-لامینت/

https://orthodontic.ir/functional-orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/bone-graft-implant/

https://orthodontic.ir/نگه-دارنده-ریتینر-پلاک-ارتودن/

https://orthodontic.ir/abutment/

https://orthodontic.ir/dental-plaque/

https://orthodontic.ir/dental-prosthesis/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-درمانی-تراپی-دندان-کود/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/عوارض-دندانپزشکی-مکیدن-انگشت-دست-و-پا-د/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-پیشگیری/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-لثه-در-کودکان-التهاب،عفونت/

https://orthodontic.ir/smile-design-correction/

https://orthodontic.ir/بهترین-کلینیک-دندانپزشکی-کودکان-و-اطف/

https://orthodontic.ir/sinus-lift/

https://orthodontic.ir/sleep-apnea-and-snoring/

https://orthodontic.ir/removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/category/orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-brushing-before-breakfast/

https://orthodontic.ir/orthodontic-brackets/

https://orthodontic.ir/upper-lower-jaw-orthodontics/

https://orthodontic.ir/stages-of-orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/مراقبت‌های-ارتودنسی-عوارض-ار/

https://orthodontic.ir/lingual-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-نامرئی-کودکان-هزینه/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-در-درمان-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/حل-مشکلات-فوریتی-براکت-ارتودنسی-در-خان/

https://orthodontic.ir/composite-veneers/

https://orthodontic.ir/dental-erosion/

https://orthodontic.ir/اپن-بایت/

https://orthodontic.ir/dental-crown-lengthening/

https://orthodontic.ir/fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-request-form/

https://orthodontic.ir/orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/نامرتبی،-بی-‌نظمی،-هم-ریختگی-شلوغ/

https://orthodontic.ir/gummy-smile/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان-ثابت،-متحرک-و-هز/

https://orthodontic.ir/mouthwash/

https://orthodontic.ir/تفاوت-ارتودنتیست-و-دندانپزشک-چیست؟/

https://orthodontic.ir/prevent-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-separator/

https://orthodontic.ir/orthognathic-surgery/

https://orthodontic.ir/malocclusion/

https://orthodontic.ir/child-dentist/

https://orthodontic.ir/هدگیر-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/thumb-sucking/

https://orthodontic.ir/orthodontic-vs-cosmetic-dentistry/

https://orthodontic.ir/dental-braces/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-بزرگسالان/

https://orthodontic.ir/removable-vs-fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/new-orthodontics-technology/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontize/

https://orthodontic.ir/camouflage-orthodontic/

https://orthodontic.ir/about-me/

https://orthodontic.ir/جراحی-فک-یا-ارتوگناتیک/

https://orthodontic.ir/open-bite/

https://orthodontic.ir/damon-orthodontics/

https://orthodontic.ir/laminate-or-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontics-specialist/

https://orthodontic.ir/restorative-dentistry/

https://orthodontic.ir/نگهدارنده-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/all-posts/

https://orthodontic.ir/cost-orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-ثابت/

https://orthodontic.ir/different-types-orthodontics/

https://orthodontic.ir/accelerated-orthodontics/

https://orthodontic.ir/هزینه-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/duration-removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت،-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/home/

https://orthodontic.ir/orthodontics-and-jaw-surgery/

https://orthodontic.ir/nutrition-during-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly

https://orthodontic.ir/teeth-scaling/

https://orthodontic.ir/static_blocks/

https://orthodontic.ir/contact-us/

https://orthodontic.ir/gum-surgery/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist

چهار شنبه 26 شهريور 1399برچسب:متخصص ارتودنسی,متخصص دندانپزشکی,مشکلات دهان و دندان, :: 14:6 :: نويسنده : admin

خدمات محبوب گرمایش که در “خدمت از ما” ارائه می‌شود

با آغاز فصل زمستان و شروع سرما، درخواست برای خدماتی همچون تعمیر پکیج، تعمیر آبگرمکن، تعمیر بخاری افزایش پیدا می‌کند زیرا همه به دنبال تأمین گرمای مطلوب محل سکونت خود هستند. سرویس و تعمیر پکیج، سرویس و تعمیر آبگرمکن و همچنین نصب، سرویس و تعمیر بخاری، تعمیر پکیج تهران از خدمات محبوب گرمایش است. تمامی این خدمات نیز مانند سایر سرویس‌های فعال در “خدمت از ما” (khedmatazma.com) توسط مجرب ترین متخصصین انجام می‌شود. “خدمت از ما” بستری است که بهترین متخصصان شهر شما را گرد هم آورده است تا شما بتوانید از بین بهترین متخصصان شهرتان به رایگان قیمت دریافت نموده و همچنین از نظرات مشتریان قبلی که از خدمات سرویسکار مربوطه استفاده نموده‌اند آگاهی کسب نمایید.

 

مزایای استفاده از تعمیر پکیج به صورت آنلاین

یکی از خدمات پر درخواست که در “خدمت از ما” ارائه می‌شود، می‌توان به تعمیر پکیج شبانه روزی و تعمیر پکیج 24 ساعته اشاره نمود. تعمیر پکیج ایران رادیاتور کاری بسیار تخصصی است که باید به دست متخصص این حرفه انجام شود. برخی از خدمات که در زمینه تعمیر پکیج در “خدمت از ما” ارائه می‌شوند عبارتند از: تعمیرات انواع پکیج، تعمیر پکیج ایرفو، تعمیر مبدل پکیج، عیب یابی کد خطای پکیج، بررسی علت آب دادن پکیج و همچنین بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج که بسیار متداول است. هزینه تعمیر پکیج به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله: نرخ اتحادیه تعمیر پکیج، قطعه‌ای که با مشکل مواجه شده است و موارد مشابه محاسبه و به مشتری ارائه می‌گردد. در “خدمت از ما” هزینه تعمیر پکیج بر اساس تعرفه تعمیرات پکیج ارائه می‌شود. علاوه بر خدمات تعمیر پکیج، سرویس پکیج نیز در “خدمت از ما” ارائه می‌گردد.

تعمیر آبگرمکن

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که محض خرابی و نیاز به تعمیر آبگرمکن آستین بالا می‌زنید و می‌خواهید خودتان همه کارها را انجام دهید، این بار دست نگه دارید. اگر به دنبال آموزشگاه تعمیر آبگرمکن دیواری یا فیلم آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان هستید دست نگه دارید کمی بیشتر فکر کنید. تعمیر آبگرمکن دیگر از آن کارهایی نیست که اگر اشتباهی در حین تعمیر برایتان پیش بیاید بتوانید به راحتی برطرف نمایید. در صورت نابلد بودن در حوزه تعمیر آبگرمکن خسارات مالی زیادی به بار می‌آورید. تعمیر آبگرمکن را از ابتدا به دست متخصص آن بسپارید. اگر شمعک آبگرمکن روشن نمی‌شود، اگر شمعک خاموش می‌شود و حتی اگر شعله شمعک کوتاه و زرد رنگ است شما به تعمیر آبگرمکن نیاز دارید. بنابراین درخواست تعمیر آبگرمکن خود را در سایت و یا اپلیکیشن “خدمت از ما” ثبت نمایید تا تعمیرکاران کاربلد و با تجربه را به شما معرفی کنیم.

برند برخی از آبگرمکن‌هایی که در “خدمت از ما” تعمیر می‌شود عبارتند از:

  • تعمیر آبگرمکن ایستاده
  • تعمیر آبگرمکن دیواری قدیمی
  • تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3118

 

چه زمانی به تعمیر بخاری نیاز دارید؟

یکی از پر استفاده ترین وسایل گرمایش در سرمای زمستان بخاری است. تعمیر بخاری یکی از خدمات پردرخواست در زمینه گرمایش است. قیمت تعمیر ترموکوپل بخاری در صورتی که به موقع انجام شود بسیار بهتر و بهینه تر از خرید و نصب بخاری جدید است. نیاز به تعمیر بخاری گازی پلار به دلایلی از جمله: وجود بوی گاز در هنگام روشن نمودن بخاری گازی، بخاری شعله مناسبی ندارد، بخاری خود به خود خاموش می‌شود و موارد مشابه می‌باشد. که در این گونه مواقع بهتر است کار را به تعمیرکار بخاری بسپارید. تعمیر فندک بخاری گازی و سرویس بخاری را به دست حرفه‌ای‌های “خدمت از ما” بسپارید.

نحوه ثبت سفارش خدمات محبوب گرمایش در “خدمت از ما

برخی از خدمات گرمایش محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارد که می‌توان از این بین به تعمیر پکیج، سرویس پکیج، تعمیر آبگرمکن، سرویس آبگرمکن، تعمیر بخاری و نصب بخاری اشاره نمود. جهت ثبت سفارش در “خدمت از ما” نیازی به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی نیست. تنها کافی است درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق سایت و یا اپلیکیشن “خدمت از ما” ثبت نمایید. پس از بررسی درخواست شما کارشناسان برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند. پس از دریافت قیمت پیشنهادی می‌توانید به پروفایل هر یک از متخصصین مراجعه نموده و از میزان تخصص و تجربه هر یک آگاه شوید. همچنین با بازدید از امتیازات و نظرات مشتریان قبلی از نحوه عملکرد و برخورد کارشناس مطلع شوید. با این امکانات شما می‌توانید بهترین کارشناس را از بین کارشناسان حاضر انتخاب نمایید. “خدمت از ما” همراه همیشگی شماست.

 

منبع: https://seoweb.sites.ucsc.edu/2019/11/26/popular-heating-services/

 

جمعه 21 شهريور 1399برچسب:تعمیر پکیج,تعمیر آبگرمکن,خدمت از ما,خدمات گرمایش, :: 15:7 :: نويسنده : admin

پرستار سالمند در منزل

پرستار کودک، بیمار و سالمند در منزل از پر درخواست ترین خدمات پرستاری می‌باشد. حساسیت بالای استخدامپرستار سالمند در منزل و همین طور اهمیت داشتن اطلاعات و تخصص کافی برای انجام پرستاری از سالمندان، کودکان و بیماران افرادرا ملزم به  دقت در انتخاب پرستار در منزل می‌کند.

استخدام پرستار در منزل با هدف نگهداری از افرادی که توانایی مراقبت از خود را ندارند و نیاز به پرستاری مداوم دارند صورت می‌گیرد. بیشترین نوع جذب پرستار در منزل به پرستار کودک و پرستار سالمند در منزل اختصاص دارد. توجه به ویژگی‌هایی رفتاری و تخصصی پرستار بیمار، پرستار کودک و پرستار سالمند در منزل از مهمترین فاکتور‌های انتخاب یک پرستار است.

بازار آنلاین "خدمت از ما" با در نظر گرفتن ضروریات و نکات مهم در استخدام پرستار در منزل، شما را در انتخاب و شناخت پرستار سالمنددر منزل و پرستار کودک و بیمار راهنمایی می‌کند. با ثبت سفارش رایگان در "خدمت از ما " امکان دسترسی به نزدیک ترین و مناسب ترین مراکزاعزام پرستار سالمنددر منزل، پرستار کودک و پرستار بیمار را برای شما فراهم می‌شود.

 

ویژگی‌ها و وظایف پرستار سالمند در منزل

استخدام "پرستار سالمند"در منزل برای افرادی که به هر دلایلی تنها زندگی می‌کنند، بیمار هستند و نیاز به نگهداری مداوم دارند یک خدمت کاربردی است. گاها افراد به دلایل مشاغل کاری، رفت و آمد به شهرهای دیگر و مواردی از این قبیل توانایی مراقبت یک سره از پدر یا مادر خود را ندارند. در این حالت انتخاب یک پرستار سالمنددر منزل بهترین راهکار است.

خصوصیات اخلاقی، مسئولیت پذیری، توجه به حساسیت‌های زندگی یک سالمند، توجه به سبک غذا و ساعات مصرف دارو، مراقبت اوصولی و طبق برنامه و دستور پزشک از مهمترین اقداماتی است که یک پرستار سالمنددر منزل باید انجام دهد.

 

 

 

بازار آنلاین خدمت از ما با ایجاد یک فضای کاربردی دقیق و مطمئن به معرفی پرستار سالمنددر منزل پرداخته است. با یک ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خدمت از ما و مشاهده نظرات قبلی کاربران در خصوص آنها بهترین انتخاب  پرستار سالمند" در منزل را داشته باشید.

 

نکات ضروری در انتخاب پرستار بیمار

اصل کار و وظیفه یک پرستار نگهداری و مراقبت از بیماران مختلف است. در مواقعی که شرایط نگهداری بیماران از بیمارستان به منزل تغییر پیدا می‌کند، در این حالت به دلیل حساسیت بالای بدن بیمار رسیدگی به نکات تغذیه‌ای و دارویی بهتر است تحت نظارت یک پرستار بیمار انجام شود. 

از وظایف مهم پرستار بیمار علاوه بر رسیدگی مداوم به فرد بیمار، عواملی مثل کنترل علایم حیاتی ، تزریق دارو طبق نسخه  پزشک ، سرم درمانی ، برقراری راه وریدی، پرستاری از بیماران تحت مراقبت های ویژه (ICU)، پانسمان انواع زخم ها و دیگر مراقبت های حرفه‌ای پرستاری می‌باشد.

 

 

 

امکان دسترسی به پرستار بیمار از مراکز معتبر و درمانی سطح کشور با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" به راحتی قابل انجام است. با مشاهده سوابق کاری قبلی پرستاران فعال در "خدمت از ما" مناسبترین انتخاب برای مراقبت‌ از بیمار مدنظرتان فراهم خواهد شد.

 

اهمیت جذب پرستار کودک در منزل

بیشترین نوع جذب پرستار را می‌توان به پرستار کودک برای نگهداری از آن در منزل معرفی نمود. پرستار کودک علاوه قابلیت‌های رفتاری مناسب برای ارتباط منسجم با کودک باید توانایی مراقبت‌های دیگر از کودکان در گروه سنی مختلف را داشته باشد.

پرستار کودک، در بیشتر مواقع انتخاب پدر و مادرهای شاغل برای نگهداری فرزندشان در محیط خانه با رعایت نکات کاملا ضروری برای تربیت و مراقبت از یک کودک است. پرستاران کودک باید از بین مجرب ترین و با تجربه ترین پرستاران آشنا به اوصول مراقبتی و تربیتی کودک صورت گیرد.

 

 

 

ضرورت نگهداری و تربیت کودک به گونه‌ای است که برای انتخاب پرستار کودک باید نهایت حساسیت و دقت را به کار گرفت. پرستار کودک در کنار تمام نکات رفتاری و تربیتی باید توانایی برقراری ارتباط صحیح با کودک را داشته و خلا عاطفی کودک را در مدت زمان تنهایی به درستی پر کند.

قیمت جذب پرستار منزل برای نگهداری از سالمند، کودک و بیمار

قیمت استخدام پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار و پرستار کودک با هم متفاوت بوده و وابسته به شرایط کاری هر کدام دریافتی متغیری خواهند داشت. بعنوان مثال حقوق نگهداری از سالمند کاملا وابسته به وضعیت سالمند (درصد توانایی، بیماری، نوع ناتوانی و...) ساعات کاری پرستار سالمند (پاره وقت، تمام وقت) و در نهایت تعداد روزهای هفته برای مراقبت و نگهداری است.

 

 

 

قیمت استخدام پرستار بیمار و پرستار کودک نیز وابسته به شرایط، زمان نگهداری، گروه سنی برای کودکان، تعداد روزهای هفته و مواردی از این قبیل متغیر بوده و متناسب با شرایط متفاوت می‌باشد. استخدام پرستا بیمار وابسته به شرایط بیمار می‌تواند با سختی کار نیز همراه باشد.

این امکان برای شما وجود دارد که برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص میزان دریافتی و قیمت تعیین شده برای استخدام پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار و پرستار کودک در مناطق مختلف و بصورت حضور در منزل پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن "خدمت از ما" از افراد متخصص این زمینه استعلام قیمت رایگان بگیرید.

 

بهترین پرستاران منزل را از طریق خدمت از ما بیابید

در زمانی که اطمینان و اعتماد اولین شرط استفاده از خدمات آنلاین به شمار می‌آید، "خدمت از ما" با ایجاد یک بستر اوصولی و دقیق شرایط را برای مشاهده سوابق کاری افراد و انتخاب مطمئن کاربران فراهم آورده است. با ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" امکان دسترسی به بهترین پرستاران برای نگهداری از سالمندان، بیمار و کودک در منزل را برای خودتان ایجاد کنید.

در زمان نیاز به استخدام پرستار سالمند در منزل در سریع ترین زمان ممکن، کافی است با تلفن همراه خود یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما "داشته باشید. با این کار پرستاران سالمند،بیمار و کودک  فعال در بازار آنلاین "خدمت از ما" در نزدیک ترین محل برای نگهداری و پرستاری از سالمند با شما در ارتباط خواهند بود.

 

منبع: https://learning.unisg.ch/eportfolios/114/Elderly_nurse_at_home

 

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل موارد متعددی را شامل می‌شود؛ از نظافت منزل و وسایل آن گرفته تا نظافت راه‌پله و شستشوی نما. پیش‌تر پیدا کردن بهترین‌های نظافت منزل چالشی وقت‌گیر محسوب می‌شد، اما با کمک بازار آنلاین «خدمت از ما» دیگر اینگونه نیست. علاوه بر دریافت خدمات بهترین متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما»، شما می‌توانید هزینه این خدمات را نیز از چند متخصص به رایگان استعلام کنید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین خدمات دسته نظافت منزل یعنی قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» را بررسی کنیم.

 

 

 

مبل شویی «خدمت از ما»

مبل‌ها بخش مهمی از منزل ما و دکوراسیون آن را تشکیل می‌دهند. به علت استفاده زیاد، امکان کثیف شدن آنها بسیار زیاد است. درصورتی‌که آلودگی روی مبل به‌گونه‌ای باشد که با دستگاه‌های خشکشویی پاک نشود، به‌ویژه زمانی که رنگ مبل روشن است، شما به خدمات مبل شویی «خدمت از ما» نیاز خواهید داشت. مبل شویی خدمت از ما به معنی شستشوی مبلمان با آب است. برخی از مشخصات مبل شویی «خدمت از ما» عبارت‌اند از:

  • داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع مبل
  • کنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن
  • استفاده از شوینده‌های مناسب برای شستشوی مبلمان
  • نظافت محل پس از اتمام کار مبل شویی «خدمت از ما»

با استفاده از خدمات مبل شویی «خدمت از ما»، کار شستشوی مبلمان شما با بهترین موارد و به‌صورت اصولی انجام خواهد شد تا علاوه بر ضدعفونی، آسیبی به آن نیز نرسد. همچنین، از آنجا که «خدمت از ما» شهرهای مختلف کشور را پوشش می‌دهد، شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات مبل شویی در منزل کرج، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل شیراز، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل اصفهان و... استفاده کنید. مبل شویی «خدمت از ما» برای شستشوی انواع مبلمان چرم، پارچه‌ای، فوم و حتی سرویس‌های نهارخوری مناسب است.

 

 

 

قالیشویی

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما»، قالیشویی یکی دیگر از خدماتیست محبوب برای نظافت اساسی منزل است. استفاده از خدمات قالیشویی برای اکثر افراد که آپارتمان‌نشین هستند، یک گزینه بسیار مناسب است. همچنین، گاهی به دلیل ارزشمند بودن یک فرش حتما باید کار شستن آن را به یک قالیشویی خوش‌نام سپرد. خدمات قالیشویی به طور کلی شامل شستشو، غبارروبی و لکه‌گیری می‌شود. در ادامه روش‌های قالیشویی را معرفی می‌کنیم:

1. قالیشویی سنتی

این روش قالیشویی همان روند آویزان کردن فرش، زدن آن برای غبارروبی، پهن کردن فرش روی زمین، خیس کردن آن، پاشیدن مواد شوینده، شستن با فرچه و نهایتا پهن کردن برای خشک شدن است. بعضی شرکت‌ها از این روش برای قالیشویی استفاده کرده و فقط در مرحله نهایی از دیگ خشک‌کن استفاده می‌کنند.

2. قالیشویی نیمه اتوماتیک

در این روش قالیشویی از نیروی انسانی در کنار وسایل اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. افراد به کمک ابزار برقی مانند فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش، قالیشویی را انجام می‌دهد. در واقع یک نیروی انسانی در کنار وسایل برقی کار قالیشویی کرج و یا شهرهای دیگر را انجام می‌دهد.

3. قالیشویی اتوماتیک

در قالیشویی اتوماتیک که به قالیشویی مکانیزه هم معروف است، تمام مراحل شستشوی فرش توسط ماشین انجام شده، و نیروی انسانی تنها در قسمت جابه‌جایی فعالیت می‌کند. در قالیشویی اتوماتیک که به دو روش صفحه‌ای و دیسکی انجام می‌شود، فرش شسته شده و سپس در خشک‌کن خشک می‌شود.

 

 

 

نظافت راه‌پله

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما» و قالیشویی که به فضای داخلی منزل مربوط می‌شوند، فضای خارجی خانه را نیز نباید فراموش کرد. اولین جایی که به محض ورود به ساختمان دیده می‌شود، مشاعات و راه پله‎هاست. همچنین، از آنجا ‌که راه‌پله همواره محل رفت‌وآمد هست، نظافت راه‌پله اهمیت بالایی دارد. نظافت راه‌پله در آپارتمان‌های مسکونی و ادارات شامل خدمات زیر می‌شود:

  • نظافت پله‌ها، راهروها و پاگردها
  • پاک کردن قرنیزها و نرده‌ها
  • نظافت دیواره‌های راه‌پله
  • پاک کردن شیشه‌ها از داخل
  • شستشوی درب و کابین آسانسور
  • شستن درب ورودی و محوطه ورودی ساختمان

اگر ساکن تهران هستید، هزینه نظافت راه‌پله مرکز تهران، نظافت راه‌پله غرب تهران، نظافت راه‌پله شرق تهران و مناطق دیگر بسیار مناسب است. نظافت راه‌پله در مشهد و سایر شهرهای تحت پوشش نیز به همین صورت است. قیمت نظافت راه‌پله با توجه ساعت کار، تعداد طبقات و همچنین تعداد طبقات پارکینگ مشخص می‌شود.

«خدمت از ما» خدمات نظافت راه‌پله و مشاعات برای ساختمان‌های اداری، مسکونی و... توسط نظافتچی‌های مورداعتماد ارائه می‌دهد. با مطالعه نظرات مشتریان قبلی در نظافت راه‌پله نیز دیگر نیازی به جستجو برای یافتن نیروهای کاری و وظیفه‌شناس نیست. درخواست خود را ثبت کنید، پیشنهاد قیمت بگیرید و از میان برترین شرکت‌ها متعهدترین نیروی نظافت راه‌پله را انتخاب کنید.

 

سمپاشی منازل

سمپاشی منازل در چک‌لیست کارهای مربوط به نظافت منزل معمولا در صدر قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید، سمپاشی منازل برای ریشه کنی ساس، سوسک و سایر حشرات موذی انجام می‌شود. نکته مهم در روش سمپاشی منازل، انجام آن به گونه‌ایست که برای ساکنان منزل کوچکترین ضرری نداشته باشد. به همین دلیل، رعایت اصول سمپاشی منازل در انجام اینکار بسیار مهم است.

اگر به موقع برای سمپاشی منازل دست به کار نشوید، ممکن است این حشرات مشکلاتی در سلامت ساکنان ایجاد کنند. برای مثال، سوسک‌ها به دلیل اینکه می‌توانند در مکان‌های از جمله مانند حمام، انبارها و محل‌های پخت و پز حضور ساکن شوند (با توجه به اینکه با مکان‌های آلوده‌ای مانند فاضلاب در تماس هستند) به سادگی می‌توانند منتقل‌کننده بیماری به ساکنان یک خانه باشند. قیمت سمپاشی منازل در اصفهان و سایر شهرها به متراژ محل، نوع افت و نوع سمی به کار برده شده است بستگی دارد.

 

سخن پایانی

این روزها با شیوع ویروس کرونا دغدغه نظافت منزل و سفارشاتی مانند قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» نسبت به گذشته چند برابر شده است. شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای نظافت منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/3330/Home_cleaning_services_with

دو شنبه 17 شهريور 1399برچسب:خدمت از ما,نظافت منزل,قالیشویی, :: 19:59 :: نويسنده : admin

نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی

دسترسی به یک برقکار از ضروری ترین نیاز‌های یک منزل و ساختمان برای اقدامات مختلف می‌باشد. نیاز به برقکاری حرفه‌ای برای نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مدار بسته و دیگر اقدامات لازم برای تجهیز کردن ساختمان به سیستم‌های مختلف و اتوماتیک حس می‌شود.

از مهمترین اقدامات وابسته به برقکاری نصب لوستر برای روشنایی و نورپردازی قسمت‌های مختلف منازل است. علاوه بر آن نصب دوربین مدار بسته و نصب آنتن مرکزی نیز از ضروری ترین اقدام صورت گرفته در منازل بوده که با برقکاری ارتباط مستقیم دارند.

 

به کارگیری افراد متخصص و تکنسین‌های با تجربه در امور برقکاری از ضروریات انجام این سبک کارها در منازل می‌باشد. بازار آنلاین "خدمت از ما" نیروهای متخصص و مطمئن را در زمینه برقکاری و اقدامات وابسته به آن مثل نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته را به شما معرفی می‌کند.

 

 

اهمیت نصب لوستر در دکوراسیون منزل

با ورود انواع لوستر به فضای تغییر دکوراسیون منزل اهمیت انتخاب یک برقکار متخصص برای نصب انواع چراغ‌ها و لوستر‌ها بیش از پیش شده است. نصب لوستر با هدف زیبایی و تنوع به ساختار قسمت‌های مختلف منزل مخصوصا درشب صورت می‌گیرد.

نصب لوستر برای قسمت‌های مختلف منزل مثل پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار، آشپزخانه و سالن مطالعه برای تطابق دکوراسیون و روشنایی منزل انجام می‌گیرد. انتخاب یک برقکار متخصص برای نصب لوستر علاوه بر تمیزکاری و کیفیت مطلوب نصب لوستر در سقف، احتمالی هر گونه خرابی لوستر در هنگام نصب را کاهش می‌دهد.

 

 

 

بازار آنلاین "خدمت از ما" را برای انتخاب نصابان و برقکاران حرفه‌ای جهت نصب انواع لوستر اولین هدف خود قرار دهید. این امکان برای شما ایجاد می‌شود که نظرات و امتیازهای مشتریان قبلی را در اپلیکیشن و یا سایت "خدمت از ما" مشاهده کنید؛ سپس بهترین برقکار را برای نصب لوستر انتخاب کنید.

 

ضرورت نصب آنتن مرکزی برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری

نصب آنتن مرکزی یکی دیگر از اقدامات مهم و نیاز مند به برقکار حرفه‌ای در ساختمان بوده که با هدف بهبود سرویس دهی در مجتمع‌هایی با آنتن‌ زیاد است. با نصب آنتن مرکزی علاوه بر کاهش هزینه نصب هر آنتن برای یک گیرنده، حجم بالای سیم کشی در ساختمان کاسته شده و اثر القایی آنتن‌ها بر یکدیگر نویز و پارازیت را ایجاد نمی‌کند.

نصب آنتن مرکزی با کمک یک تیم برقکار حرفه‌ای بیشتر برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری با هدف زیباسازی فضای ساختمان در کنار دیگر ویژگی‌ها صورت می‌گیرد. انتخاب یک نصاب حرفه‌ای مسلط به برقکاری و داری سابقه مشابه کاری در زمینه نصب آنتن مرکزی در دریافت خروجی کار مطلوب بسیار موثر است.

 

 

 

 

 

با تاکید بر نکات بیان شده بازار آنلاین "خدمت از ما" با فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی نصابان و کارشناسان نصب آنتن مرکزی انجام صحیح این کار توسط افراد کاربلد را تضمین می‌کند. همه چیز از انتخاب یک کارشناس متخصص برای نصب آنتن مرکزی تا دریافت نتیجه مطلوب با ثبت سفارش در اپلیکیشن و وبسایت "خدمت از ما" امکان پذیر است.

 

نصب دوربین مداربسته برای ساختمان‌های مختلف

دوربین مداربسته از ضروری ترین لوازم برای زندگی امروز خصوصا برای مجتمع‌های آپارتمانی، اداری و تجاری می‌باشد. سبک‌های مختلف دوربین مداربسته برای دسترسی افراد به فضای یک محل مورد نظر حتی در هنگام خروج از مکان بصورت آنلاین تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برقراری امنیت، حفاظت از حریم شخصی، پیگیری موار مشابه سرقت و ... از مهمترین ویژگی‌های ایجاد شده در فضای یک ساختمان با نصب انواع دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مداربسته توسط یک نصاب متخصص و یک تکنسین و برقکار حرفه‌ای برای جلوگیری از هر گونه خطا در هنگام نصب از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

 

در این خصوص با یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" در کوتاهترین زمان ممکن با تکنسین‌ها و نصابان متخصص برای نصب دوربین مدار بسته در نقاط مختلف در ارتباط باشید. علاوه بر این امکان مشاهده سوابق کاری و استعلام قیمت رایگان از نصابان متخصص در نصب دور بین مداربسته در وب سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" وجود دارد.

 

ویژگی‌های یک برقکار کاربلد و باتجربه

تامین برق قسمت‌های مختلف ساختمان برای تجهیز کردن بخش‌های مختلف با سیستم‌های هشدار، نصب انواع ریموت و درب‌های کنترلی، نصب لوستر و چراغ‌های تزیینی در محدوده سالن‌های انتظار مجتمع‌ها و حیاط منازل مسکونی، نصب دوربین مداربسته و مواردی از این قبیل با به کارگیری یک برفکار حرفه‌ای برای برق کشی ساختمان امکان پذیر است.

قیمت برقکاری ساختمان و به کارگیری حرفه‌ی یک تیم برقکار در ساختمان وابسته به نوع خدمات از  تعمیرات برق منزل گرفته تا نصب انواع مدار و تابلو برق برای تامین برق مورد نیاز در نصب و کاربرد تجهیزات پیشرفته در ساختمان و همین طور گستردگی فضای در نظر گرفته شده و سختی کار متغیر می‌باشد.

 

 

 

بازار آنلاین "خدمت از ما" با معرفی تکنسین‌های کاربلد برای برقکاری ساختمان شرایط را برای رسیدگی سریع به درخواست افراد در زمینه برق کشی ساختمان سهولت بخشیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در خصوص قیمت نهایی برقکاری  پس از ثبت سفارش در "خدمت از ما" با تکنسین‌های مناسب ارتباط برقرار کرده و از آنها استعلام قیمت رایگان بگیرید.

خدمات برقکاری برای نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته در خدمت از ما

یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان برای نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته دسترسی به یک برقکار و تکنسین نصب متخصص در کوتاهترین زمان ممکن است. به کارگیری برقکار حرفه‌ای در نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته و دیگر اقدامات وابسته به برق کشی ساختمان تاثیر بسزایی دارد.

 

"خدمت از ما" آمادگی معرفی متخصصین برقکار حرفه‌ای برای نصب و راه اندازی سیستم‌های وابسته به برق کشی ساختمان را به مشتریان دارد. در صورتی که تصمیم به نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب انواع دوربین مداربسته را در ساختمان خود دارید، کافی است با یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از بهترین متخصصان در زمینه برقکاری و نصب این تجهیزات بهره ببرید.

 

منبع: https://cole2.uconline.edu/eportfolios/30420/Chandelier_installation  

سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی

 

با شروع فصل گرما توجه افراد به سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی بهره‌مندی از جریان باد خنک منزل و محیط کار متمرکز می‌شود. سرویس کولر گازی از سری اقداماتی است که در نگهداری این وسیله پرکاربرد با طول عمر طولانی نقش بسزایی دارد. علاوه بر این مساله پایین بودن هزینه سرویس کولر گازی به نسبت خرید آن هر گونه اقدامات وابسته به سرویس کولر گازی را اهمیت بخشیده است.

 سرویس کولر گازی توسط افراد متخصص در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل صورت می‌گیرد. تجربه و مهارت افراد در سرویس کولر گازی منجر به بهبود عملکرد کولر گازی و کاهش مصرف انرژی در فصول گرم سال می‌شود.

بازار آنلاین "خدمت از ما" امروزه بعنوان یکی از قوی ترین پلتفرم‌های خدمات آنلاین در زمینه‌های مختلف شرایط را برای یافتن افراد متخصص در زمینه نصب و سرویس کولر گازی در اقصی نقاط کشور سهولت بخشیده است. با یک سفارش آنلاین در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتریان قبلی بهترین سرویسکاران و نصابان کولر گازی را انتخاب کنید.

 

اهمیت تعمیر کولر گازی به موقع و بدون معطلی

سرویس کولر گازی بصورت دوره‌ای و قبل از استفاده وضعیت سلامت قطعات سیستم داخلی کولر را مشخص می‌کند. امکان تشخیص اینکه کدام قطعات کولر فرسوده شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند را ساده تر می‌کند.این امر به نشاندهنده‌ی این است که تعمیر کولر گازی هم راستا با سرویس کولر گازی از اقدامات مهم در نگهداری کولر می‌باشد.

تعمیر کولر گازی تحت تاثیر مشاهده ایراداتی مثل خنک نکردن کولر گازی، روشن نشدن کولر گازی، از کار افتادن کمپرسور و روشن نشدن آن، خاموش شدن ناگهانی کولر، داغ کردن کمپرسور و توقف آن، کار نکردن فن کولر، آبریزش و چکه کردن پنل داخلی و مواردی از این قبیل صورت می‌گیرد.

 

 

 

تعمیر به موقع کولر گازی توسط تعمیرکاران متخصص تا حد زیادی بر روی عملکرد قطعات مختلف خصوصا موتور کولر تاثیر مثبت دارد. تعمیرکاران و متخصص مجرب فعال در "خدمت از ما" به راحتی قادر به دریافت سفارش شما بر روی اپلیکیشن و تعمیر کولر گازی مدنظرتان را دارند.

 

سرویس کولر گازی و بهینه سازی مصرف انرژی

سرویس کولر گازی قبل از استفاده مانند تزریق انرژی به سیستم کولر گازی برای شروع کار می‌باشد. سرویسکاران با مشاهده سیستم داخلی کولر گازی و بررسی وضعیت قطعات تاثیرگذار بر عملکرد آن، کولر گازی را برای استفاده طولانی مدت آماده می‌کنند. سرویس کولر گازی بصورت دوره‌ای تا حد زیادی در مصرف بهینه انرژی تاثیر مثبت دارد.

در این میان به تشخیص درست سرویسکاران کولر گازی قطعات معیوب تعمیر و تجهیزات فرسوده تعویض می‌شوند. کیفیت سرویس کولر گازی تا بخش زیادی به انتخاب افراد متخصص و کاربلد در این امر بستگی دارد. جریان مناسب باد خنک در فضای منزل، کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن طول عمر استفاده از انواع کولر گازی از مهمترین نتایج سرویس به موقع این وسیله است. 

 

 

 

دسترسی به سرویس کاران سیار و حاضر در محل با اطمینان از تخصص و توانایی آن با یک ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی حاصل می‌شود. دریافت خدمات از بازار آنلاین "خدمت از ما" با مشاهده سوابق کاری افراد یک گزینه کاربردی برای افرادی است که تخصص کافی و دسترسی لازم را به سرویس کاران کولر گازی ندارند.

 

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟

هزینه سرویس کولر گازی وابسته به تعرفه تعیین شده برای انجام این کار و نوع اقداماتی که برای سرویس کولر گازی انجام می‌شود بستگی دارد. گاها کار سرویس کولر گازی با یک تعویض یا  شارژ گاز کولر گازی رفع می‌شود در این حالت هزینه سرویس کولر گازی به نسبت اقدامات تخصصی تر کمتر خواهد بود.

هزینه "سرویس کولر گازی" برای اقداماتی مثل شستشوی پنل داخلی و خارجی، شستشوی فیلترها، شارژ گاز کولر گازی، تست آمپر کولر گازی، سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی، شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی، شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر، نشت‌یابی و شارژ گاز، تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی متفاوت خواهد بود.

 

 

 

اگر کسب اطلاعات در خصوص هزینه "سرویس کولر گازی" برایتان اهمیت دارد، به راحتی با ثبت سفارش رایگان و آنلاین در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از سرویس کاران کولر گازی استعلام قیمت بگیرید. با شرح وضعیت و مدل کولر گازی سرویسکاران یک قیمت تخمینی را با شما در میان می‌گذارند.

 

هزینه نصب کولر گازی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

نصب کولر گازی در انواع و طرح‌های مختلف از سری اقداماتی است که در آغار تابستان و منازل نوساز توسط متخصصین این حوزه صورت می‌گیرد. هزینه "نصب کولر گازی" وابسته به مدل کولر، محل نصب، نصب تجهیزات جانبی، متراژ و نوع لوله مورد استفاده برای لوله‌کشی لازم برای نصب کولر گازی و ... تعیین می‌شود.

با ثبت درخواست نصب کولر گازی در اپلیکیشن و "سایت خدمت از ما" با گذشت کمترین زمان ممکن می‌توانید از بهترین نصابان کولر گازی استعلام قیمت رایگان بگیرید. در این شرایط کارشناسان نصب با در نظر گرفتن سبک کولر گازی، محل نصب و مدل آن و با توجه به تعرفه نصب کولر گازی قیمت را با شما در میان می‌گذراند.

 

 

وانت بار برای حمل کولر گازی تا محل مشخص

وانت بار از جمله وسایل نقیله نسبتا سبکی است که برای حمل و نقل لوازم در مسافت‌های کوتاه کاربرد دارد. برای حمل کولر گازی با وانت بار باید بسته بندی و نحوه قرارگیری این وسیله در وانت بار استاندار باشد. هر گونه اشتباه در نحوه قرارگیری کولر گازی آسیب‌های جدی برای این وسیله را به دنبال دارد.

با درخواست تعمیرکاران و سرویسکاران کولر گازی بصورت حاضر در محل هم هزینه رفت و آمد وسیله با وانت بار را کاهش داده و هم از هر گونه آسیب به کولر گازی در هنگام جا به جایی را جلوگیری کنید.

 

برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی با خدمت از ما اقدام کنید.

دسترسی آسان به خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سیار و حاضر در محل با کیفیت مطلوب، عملکرد مناسب و قابل اطمینان از جمله درخواست‌های متداول مشتریان خصوصا در شهرهای بزرگ برای دریافت سریع، مطمئن و دقیق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان یک بستر کاربردی دقیق، مطمئن و حرفه‌ای شرایط را برای دسترسی آسان به افراد متخصص و کاربلد برای نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی فراهم آورده است. یک ثبت سفارش رایگان در "خدمت از ما" تمام آنچه شما از یک بازار آنلاین انتظار دارید را برای دریافت خدمات برای سرویس و نصب کولر گازی در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند.

 

مبنع: https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/566/Air_conditioner_service

خدمات گرمایشی؛ از تعمیر آبگرمکن تا تعمیر پکیج

تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج از کارهاییست که بهتر است پیش از سرد شدن هوا انجام دهیم. اگر انتهای زمستان گذشته پکیج‌تان خراب شد و تعمیر پکیج را تا حالا عقب انداخته‌اید، یا چندان سرمایی نیستید و تعمیر آبگرمکن در صدر کارهای ضروری‌تان نیست، بهتر است حالا به هر دو رسیدگی کنید تا هم در زمستان به مشکل نخورید، و هم دستگاه‌ها دچار عیوب جدی‌تری نشوند. حالا که قصد کمک گرفتن از متخصصان را دارید، بهتر است باقی وسایل خانه را هم بررسی کنید. ممکن است به تعمیر ماشین لباسشویی نیز احتیاج داشته باشید. در ادامه خدمات تعمیر آبگرمکن، تعمیر پکیج و تعمیر ماشین لباسشویی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

 

 

 

تعمیر آبگرمکن

هرکدام از ما تا به حال حداقل یکبار عباراتی مانند تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if، تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b15، تعمیر آبگرمکن ایستاده و... را در اینترنت جستجو کرده‌ایم. دلایل مختلفی می‌توانند باعث نیاز به تعمیر آبگرمکن شوند؛ مواردی مانند نشتی گاز، نشتی آب، تغییرات غیرعادی دما و غیره. تعمیر آبگرمکن کاری نیست که با مطالعه چند مطلب در مورد آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان انجام داد. برای تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if و یا مدل‌های دیگر باید شناخت کاملی از اجرای آبگرمکن و نحوه کار آنها داشت. در ادامه 2 دلیل رایج برای تعمیر آبگرمکن را شرح می‌دهیم:

گرم نبودن و یا بیش از حد گرم بودن آب از مشکلاتیست که سریعا ما را به فکر تعمیر آبگرمکن می‌اندازد. برای تعمیر آبگرمکن در این حالت، باید میزان حرارت لازم برای گرم کردن محیط را به درستی تنظیم کرد. اگر دما به درستی تنظیم شده باشد، اما گرمای آب همچنان کم باشد چه باید کرد؟ برای تعمیر آبگرمکن ایستاده یا زمینی در این صورت باید سنسور دما و حرارت آب را بررسی کرد. فشار آب ورودی به آبگرمکن نیز باید کافی باشد تا آب بتواند با حرارت مناسب از آبگرمکن خارج شود.

نشتی آب نیز از دلایل پرتکرار درخواست خدمات تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 و... است. اگر با جریان قطره‌های آب از قسمت زیرین آبگرمکن و خیس شدن محیط اطراف آن مواجه شدید، باید سریعا برای تعمیر آبگرمکن ایستاده اقدام کنید. برای تعیین مبدا نشتی و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان باید قسمت‌هایی مانند مبدل حرارتی، پیچ‌های مختلف و لوله‌های انتقال‌دهنده سیال حرارتی بررسی شوند. رگلاتور آب و دیافراگم آن را نیز باید به دقت بررسی کرد تا در صورت وجود ترک‌خوردگی به تعمیر آبگرمکن پرداخت. اگر آبگرمکن ندارید و از پکیج استفاده می‌کنید، در ادامه با تعمیر پکیج بهتر آشنا خواهید شد.

 

 

 

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج به خاطر وجود مدل‌ها و قطعات متعدد کاری حساس و تخصصیست. به دلیل قیمت سوخت در کشور ما، پکیج گازی و پکیج گازوئیلی از به پکیج برقی محبوب‌تر هستند. تعمیر پکیج بوتان و یا برندهای دیگر در شرایط متفاوتی ضروری می‌شود. برای مثال، روشن نشدن دستگاه، گرم نشدن آب، وجود نوسان در درجه حرارت، نمایش ارورهای مختلف و... همه نیاز به تعمیر پکیج توسط متخصص دارد. همان‌طور که می‌بینید، دلایل تعمیر پکیج تا حدودی به دلایل تعمیر آبگرمکن شبیه است.

یکی از راه‌های جلوگیری از تعمیر پکیج، سرویس آن به‌طور منظم است. البته خریداری دستگاه متناسب با نیازهایتان هم در کاهش نیاز به تعمیر پکیج هم بی‌تاثیر نیست. برای اینکه بتوانید ظرفیت پکیج مورد نیازتان را تخمین بزنید، فضای محل مسکونی را در 150 و فضای کاری را در 100 ضرب کنید (زیرا میزان آب گرم مصرفی در دفتر کاری کمتر است). همچنین، برای دو واحد اداری با مصرف آب گرم کم می‌توان از یک پکیج استفاده کرد، مشروط بر این که ظرفیت دستگاه جوابگوی مساحت دو واحد باشد.

هزینه تعمیر پکیج به مدل دستگاه و مشکل پیش‌آمده برای آن بستگی دارد و با توجه به نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تعیین می‌شود. برای مثال، هزینه تعمیر پکیج دیواری گازی با هزینه تعمیر پکیج دیواری برقی متفاوت است. همچنین، هزینه تعمیر پکیج برای برندهای نیز متفاوت است. نیاز و یا عدم نیاز به تعویض قطعات نیز هزینه تعمیر پکیج را تغییر خواهد داد. البته در مواردی ما در واقع به تعمیر پکیج بوتان یا برندهای دیگر نیازی نداریم، و سرویس پکیج می‌تواند مشکل را حل کند. حالا که خیال‌تان از بابت گرمایش منزل راحت شد، بهتر است مشکل سایر وسایل برقی خانه را نیز برطرف کنیم.

 

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی

اگر آموزش تعمیر ماشین لباسشویی را ندیده‌اید، کار تعمیر ماشین لباسشویی خود را نیز به عهده متخصصان بگذارید. درصورتی که اهل نگهداری وسایل باشید، کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، تعمیر ماشین لباسشویی دوو، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و... نیاز پیدا خواهید کرد. خرابی تسمه‌ها و شلنگ‌ها، انسداد فیلترها و مواردی از این دست با سرویس سالانه دستگاه رفع شده، و می‌تواند نیاز شما به تعمیر ماشین لباسشویی را تا حد مناسبی کاهش دهد.

عمده دلایل افراد برای ارتباط با متخصص جهت تعمیر ماشین لباسشویی موارد متعددی را شامل می‌شود. نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، روشن نشدن دستگاه، برق دادن آن، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی یا باز نشدن آن و... تنها برخی از دلایل نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی است.علاوه بر کمک گرفتن از متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی، در صورت مشاهده هرگونه مشکل، ترجیحا به استفاده از دستگاه ادامه ندهید و تا تعمیر ماشین لباسشویی کنوود یا ال جی خود صبر کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیز با توجه به نوع مشکل آن تعیین می‌شود. اگر تعمیرکار قطعه‌ای را هنگام تعمیر ماشین لباسشویی دوو و برندهای دیگر تعویض کند، قیمت آن نیز به هزینه نهایی اضافه خواهد شد. ایرادات یکسان در برندهای متفاوت نیز تقریبا یکسان است. برای مثال، رفع مشکل تایمر در تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با تعمیر ماشین لباسشویی دوو معمولا تفاوت ناچیزی با یکدیگر دارند. اما مسلما هزینه تعویض قطعه در تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما کمتر از هزینه تعویض قطعه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خواهد بود.

 

سخن پایانی

چه به تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج نیاز داشته باشید، یا تعمیر ماشین لباسشویی و باقی لوازم خانگی، «خدمت از ما» به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای انجام آن پیدا کنید. همچنین، می‌توانید قیمت کلیه خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست‌تان از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات تعمیرکاران آبگرمکن، پکیج و لوازم خانگی به همراه نظرات مشتریان قبلی، قیمت خدمات را نیز به رایگان از آنها استعلام کنید. تمام این موارد شما را قادر خواهد کرد تا بهترین فرد را برای انجام این خدمات انتخاب کنید.

 

منبع:  https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1677/Heating_services 

ارتودنسی نامرئی» | مراحل ارتودنسی نامرئی | قیمت ارتودنسی نامرئی

 

ارتودنسی نامرئی چیست؟ هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی چیست؟ ارتودنسی نامرئی(به انگلیسی: invisible orthodontics) یکی از پر طرفدارترین روش‌های ارتودنسی است. ارتودنسی نامرئی راهی جدید برای افرادی است که تمایلی به استفاده از براکت ندارند. در واقع ارتودنسی نامرئی همان ارتودنسی بدون سیم است. مراحل ارتودنسی نامرئی یا همان ارتودنسی بدون سیم با مراحل ارتودنسی ثابت کاملا متفاوت است. جنس ارتودنسی نامرئی از پلاستیک شفاف است. ارتودنسی نامرئی راهی مناسب برای زیبا رویانی است که به دنبال زیبایی دوچندان هستند، اما تمایلی به استفاده از براکت‌های فلزی ندارند.

خبر خوب به این افراد این است که هزینه ارتودنسی نامرئی در سال ۱۳۹۸ تغییر چندانی نداشته است. مزیت اصلی انواع ارتودنسی نامرئی نمایان نبودن آن است. البته باید ذکر کرد که استفاده از ارتودنسی نامرئی برای همه امکان پذیر نیست و در ابتدا باید توسط پزشک معاینه شوید. با ما همراه شوید تا علاوه بر ارتودنسی نامرئی، به موارد دیگری از جمله مراحل ارتودنسی نامرئی، هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی، قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا، انواع ارتودنسی نامرئی و … بپردازیم. برای مطالعه پیرامون سیم کشی نامرئی برای کودکان، می‌توانید مطلب «ارتودنسی نامرئی کودکان» را مطالعه کنید.

 

مراحل ارتودنسی نامرئی

 

 

مواردی که در زمینه ارتودنسی نامرئی، مورد استقبال است:

  • ارتودنسی نامرئی
  • عوارض ارتودنسی
  • ارتودنسی هزینه
  • ارتودنسی رنگی
  • ارتودنسی قبل و بعد
  • ارتودنسی درد دارد
  • فیلم ارتودنسی دندان
  • مراحل ارتودنسی نامرئی
  • هزینه ارتودنسی نامرئی
  • مشکلات بعد از ارتودنسی
  • مراحل ارتودنسی بزرگسالان
  • هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی
  • قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا
  • قیمت ارتودنسی نامرئی فک پایین
  •  

 

ارتودنسی نامرئی در کدام شهر ها بیشتر مورد استقبال است؟

  • ارتودنسی نامرئی در اهواز
  • هزینه ارتودنسی نامرئی در مشهد
  • ارتودنسی نامرئی در تهران
  • ارتودنسی نامرئی در شیراز

 

مواردی که در مقاله ارتودنسی نامرئی مطالعه می‌کنید:

  • ارتودنسی نامرئی چیست؟
  • انواع ارتودنسی نامرئی
  • مراحل ارتودنسی نامرئی
  • قیمت ارتودنسی نامرئی
  • معایب ارتودنسی نامرئی

 

ارتودنسی نامرئی چیست؟

قبل از هر چیز جواب این سوال را بدهیم که ارتودنسی نامرئی چیست؟ اگر از ارتودنسی نامرئی استفاده می‌کنید، باید بدانید که روکش ارتودنسی نامرئی باید روزانه حداقل ۱۲ ساعت استفاده شود تا نتیجه دلخواه در زمان پیش بینی شده به بهترین شکل ممکن دیده شود. در صورتی که قصد انجام ارتودنسی نامرئی را دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا از هزینه ارتودنسی نامرئی، مراحل ارتودنسی نامرئی و همچنین مزایا و معایب ارتودنسی نامرئی اطلاع پیدا کنید و با دیدی باز ارتودنسی نامرئی یا سیم کشی دندان خود را انجام دهید. ما در این مقاله به طور کامل شما را با ارتودنسی نامرئی آشنا می‌کنیم. به طور کلی در پایان مقاله شما به جواب کاملی از ارتودنسی نامرئی چیست خواهید رسید.

 

هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی

 

 

انجام ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی، این روزها یکی از محبوب‌ترین انواع ارتودنسی است. دلایل متعددی برای محبوبیت ارتودنسی نامرئی وجود دارد. یکی از دلایل محبوبیت ارتودنسی نامرئی و انواع ارتودنسی نامرئی در نوع الاینرهای شفاف و متحرک بودن آن است. به این مفهوم که شما هر زمانی که مایل بودید، می‌توانید ارتودنسی نامرئی را از دهان خود خارج کنید. البته در طول شبانه روز، تنها حدود 2 تا 4 ساعت می‌توانید ارتودنسی نامرئی را از دهان خود خارج کنید.

از سوی دیگر، به راحتی می‌توانید ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف را به هنگام مسواک زدن یا میل کردن وعده‌های غذایی، از دهان خود خارج کنید؛ و یا حتی در شرایط خاص، مانند یک قرار ملاقات، ارتودنسی نامرئی فک بالا یا ارتودنسی نامرئی فک پایین خود را خارج کنید. که پیشنهاد می‌شود این کار را زیاد تکرار نکنید.

 

[مطلب مرتبط با ارتودنسی نامرئی: متخصص ارتودنسی ]

 

انواع ارتودنسی نامرئی:

ارتودنسی نامرئی، دارای انواع متفاوتی است. از جمله انواع ارتودنسی نامرئی، می‌‎توان به موارد زیر اشاره نمود.

ارتودنسی نامرئی با پلاک‌های شفاف

این نوع از ارتودنسی نامرئی(ارتودنسی نامرئی با پلاک‌های شفاف) همانند ارتودنسی ثابت صورت می‌گیرد؛ اما در آن به جای پلاکت‌های رنگی یا فلزی، از پلاکت‌های شفاف و بی‌رنگ استفاده می‌شود. معمولا جنس این نوع از پلاکت‌ها، پلاستیکی یا سرامیکی است.

 

ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف(بدون سیم)

در این نوع از ارتودنسی نامرئی(ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف)، پس از قالب گیری از دندان‌ها، قالبی مناسب دندان‌های شما ایجاد می‌شود که به راحتی و در هر ساعت از شبانه روز، می‌توانید آن را بر روی دندان‌هایتان قرار بدهید یا بردارید. این نوع از ارتودنسی، از نوع ارتودنسی متحرک است.

 

قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا

 

 

مراحل ارتودنسی نامرئی

قبل از هر اقدامی انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی نامرئی حائز اهمیت است. زمانی که متخصص ارتودنسی خود را انتخاب نمودید و درباره هزینه ارتودنسی نامرئی به توافق رسیدید. مراحل ارتودنسی نامرئی شما شروع می‌شود.

  • قبل از هر اقدامی در ارتودنسی نامرئی متخصص ارتودنسی شما با استفاده از عکاسی سه بعدی برنامه دیجیتال حرکت دقیق دندان ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس سیستم ارتودنسی نامرئی مخصوص به شما و با توجه به وضعیت دندان های شما برایتان طراحی می‌شود.
  • هدف از سیستم ارتودنسی نامرئی زیبایی دندان و نظم بخشیدن به دندان های ناصاف است. برخی بیماران گمان می‌کنند در طول درمان ارتودنسی نامرئی دندان‌ها ثابت می‌مانند و هیچ حرکتی نمی‌کنند. اما ارتودنسی نامرئی با حرکت دندان‌ها سعی در زیبایی دندان و نظم بخشیدن به دندان‌ها دارد.
  • در ارتودنسی نامرئی، استخوان‌های فک و دندان در مدت زمان مشخصی که با استفاده از عکس سه بعدی تخمین زده شده و با فشار ثابت شروع به حرکت می‌کنند و این فشار به صورت ناگهانی صورت نمی‌گیرد.
  • آخرین مرحله از ارتودنسی نامرئی استخوان سازی در انتهای دندان می‌باشد که در نتیجه حرکت دندان‌ها این استخوان سازی صورت می‌گیرد.

 

مراحل ارتودنسی نامرئی

 

 

قیمت ارتودنسی نامرئی | هزینه ارتودنسی نامرئی

هزینه ارتودنسی نامرئی یکی از اصلی ترین سوالاتی است که از اهمیت بسزایی برخوردار است. برخی از عوامل موثر در هزینه ارتودنسی نامریی عبارتند از: میزان حاد بودن مشکل دندان، طول دوره درمان ارتودنسی نامرئی و همچنین نیاز به لوازم و دستگاه های اضافی برای درمان ارتودنسی نامرئی می‌باشد.

قیمت ارتودنسی نامرئی به صورت کلی نسبت به دیگر ارتودنسی‌ها بیشتر است. یکی از دلایل اصلی آن، ساخت شدن این نوع از ارتودنسی‌ در کشورهایی همچون کانادا است. البته در برخی موارد، شاهد تولید برخی از انواع ارتودنسی نامرئی در کشور ایران نیز هستیم که برای شما قیمت ارتودنسی نامرئی به صرفه‌تری را رقم می‌زند.

 

هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی

برخی در هنگام لبخند زدن فقط دندان های بالایشان پیداست پس فقط به ارتودنسی فک بالا اهمیت می‌دهند. از این رو چون که در معرض دید هم هست بیشتر تمایل دارند که ارتودنسی نامرئی فک بالا را انجام دهند. البته باید بدانید که ارتودنسی صرفا جنبه زیبایی ندارد بلکه درمانی هم محسوب می‌شود.

قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا، در کفه قیمت تفریبی ارتودنسی قرار دارد و حداقل قیمت ارتودنسی نامرئی است. با توجه به طول درمان شما، قیمت ارتودنسی فک بالا حداقل 3 هزار یورو خواهد بود و در بیشترین حالت آن، به حدود 4 هزار یورو نزدیک خواهد شد.

بنابراین با توجه به عواملی که گفته شد حتی نمی‌توان هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی را بیان کرد و قیمت ارتودنسی نامرئی را متخصص ارتودنسی با توجه به وضعیت دندان‌های بیمار مشخص می‌کند. اما می‌توان گفت قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا و پایین تقریبا یکسان است. فراموش نکنیم عواملی مانند برند ارتودنسی نامرئی، بر قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا اثر خواهد گذاشت.

هزینه ارتودنسی نامرئی در مشهد

 

 

معایب ارتودنسی نامرئی:

با اینکه ارتودنسی نامرئی دارای مزایای فراوانی است؛ اما با این حال بدون مشکل هم نیست. برخی از مشکلات ارتودنسی نامرئی عبارت است از:

 با توجه به این که متحرک است نیاز به همکاری بیمار دارد و احتمال گم شدن پلاک وجود دارد.

 بعضی از ناهنجاری های دندانی فکی شدید و استخوانی با این روش قابل حل نیست.

 می‌توان به یکی درگیر از معایب ارتودنسی نامرئی به هزینه ارتودنسی نامرئی که بالاتر از هزینه ارتودنسی معمولی می‌باشد، اشاره داشت.

 ارتودنسی نامریی برای همه افراد انجام نمی‌شود زیرا روکشی که برای ارتودنسی نامرئی اعمال شده است، به مرور سبب تاثیر نامطلوبی بر روی دندان ها می‌شود.

 گاهی اوقات ارتودنسی نامرئی و روکش نامرئی استفاده شده ریشه دندان را سست کرده و به مرور بر روی عصب دندان ها تاثیر می‌گذارد.

 در برخی موارد محدود نیز، ممکن است روکش نامرئی با دندان سازگاری نداشته باشد، در چنین مواردی باید مجددا درمان ارتودنسی نامرئی را شروع نماییم.

شاید برایتان جالب باشد که در ارتودنسی نامرئی در شیراز و ارتودنسی نامرئی در اصفهان بیشتر مورد اقبال قرار گرفته است.

 

 

ارتودنسی نامرئی مناسب چه افرادی است؟

یکی از مزایای بی‌نظیر ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف، پوشش 75 درصدی انواع ناهنجاری‌های دهان و فک است که نیازمند ارتودنسی است.

 ارتودنسی نامرئی حتی در برخی موارد که نیازمند کشیدن دندان است، می‌تواند مفید واقع شود.

 ارتودنسی نامرئی همچنین برای بزرگسالانی که تمایل دارند، ارتودنسی‌شان به شکلی نامرئی انجام شود، راه حلی بی‌نظیر است. البته از این مورد آگاه هستیم که می‌توان به جای بهره از پلاک‌های نامرئی که در اتودنسی نامرئی به کار می‌روند، از براکت‌های ثابت بی‌رنگ بر روی دندان‌ها استفاده کرد. البته این براکت‌ها ثابت هستند و نمی‌توان از دهان خارج‌شان نمود.

ارتودنسی نامرئی برعکس سایر روش‌های ارتودنسی دندان موجب لق شدن دندان‌ها نمی‌شود و در صورت انتخاب متخصص ارتودنسی مناسب، فشار، کشش و حرکت متعادلی بین دندان‌ها برقرار می‌شود.

اما مهمترین مزیت ارتودنسی نامرئی در مقابل سایر روش های ارتودنسی دندان، روکش نامرئی آن می‌باشد، که این امر باعث می‌شود زیبایی دندان در حین درمان حفظ شود.

 

هزینه تقریبی ارتودنسی

 

 

بهترین سن برای انجام ارتودنسی نامرئی

شاید برایتان سوال باشد که بترین سن برای ارتودنسی نامرئی چه سنی سنی است؟ اگر بیمار مشکل فکی داشته باشد، مناسب ترین سن برای ارتودنسی نامرئی قبل از بلوغ است. اما اگر بیمار مشکلی ندارد در هر زمانی و هر سنی می‌تواند ارتودنسی نامرئی را انجام دهد. به طور کلی می‌توان گفت بهترین سن ارتودنسی برای دخترها هشت سالگی است و برای آقا پسرها بهترین سن برای ارتودنسی نه سالگی است.

ارتودنسی نامرئی چیست

 

 

 

سخن پایانی ارتودنسی نامرئی:

در این نوشته سعی نمودیم شرحی بر ارتودنسی نامرئی، انواع ارتودنسی نامرئی، قیمت ارتودنسی نامرئی و … به شما دهیم. امیدواریم این نوشته برای شما مفید واقع شود و آن را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید. با اتمام مراحل درمانی ارتودنسی نامرئی لبخند جدیدی را تجربه خواهید داشت، و دوست دارید زیبایی دندان هایتان را به همه نشان دهید و در عکس های دسته جمعی می‌درخشید. با اندکی هزینه ارتودنسی نامرئی را انجام دهید و زیباییتان را دو چندان نمایید.

 

منبع: ارتودنسی نامرئی

 

 

Invisible orthodontics »| Invisible orthodontic procedures Invisible orthodontic price

 

What is invisible orthodontics? Approximate cost of invisible orthodontics

What is invisible orthodontics? Invisible orthodontics is one of the most popular orthodontic procedures. Invisible orthodontics is a new way for people who do not want to use brackets. In fact, invisible orthodontics is the same as wireless orthodontics. Invisible orthodontic procedures or wireless orthodontics are completely different from fixed orthodontic procedures. Invisible orthodontics is made of transparent plastic. Invisible orthodontics is a great way for embryonic beauties who are looking for double beauty, but do not want to use metal brackets.

The good news for these people is that the cost of invisible orthodontics has not changed much in 2009. The main advantage of invisible orthodontics is its invisibility. Of course, it should be noted that the use of invisible orthodontics is not possible for everyone and you should first be examined by a doctor. Join us to deal with other issues in addition to invisible orthodontics, including the steps of invisible orthodontics, the approximate cost of invisible orthodontics, the price of invisible orthodontics, types of invisible orthodontics, and so on. To read about invisible wiring for children, you can read "Invisible orthodontics for children".

 

Invisible orthodontic procedures

 

 

Items that are welcome in the field of invisible orthodontics:

Invisible orthodontics

• Orthodontic complications

• Cost orthodontics

• Color orthodontics

• Before and after orthodontics

Orthodontics hurts

• Dental orthodontic film

Invisible orthodontic procedures

• The cost of invisible orthodontics

Problems after orthodontics

• Adult orthodontic procedures

Approximate cost of invisible orthodontics

• Price of invisible maxillary orthodontics

The price of invisible mandibular orthodontics

 

In which cities is invisible orthodontics most popular?

Invisible orthodontics in Ahvaz

• The cost of invisible orthodontics in Mashhad

Invisible orthodontics in Tehran

Invisible orthodontics in Shiraz

 

What you read in Invisible Orthodontics:

What is invisible orthodontics?

Invisible orthodontics

Invisible orthodontic procedures

Invisible orthodontic prices

Invisible orthodontic defects

 

What is invisible orthodontics?

First of all, let's answer the question, what is invisible orthodontics? If you use invisible orthodontics, you should know that invisible orthodontic veneers should be used for at least 12 hours a day to get the desired result in the best possible time. If you are planning to do invisible orthodontics, stay with us until the end of the article to know the cost of invisible orthodontics, the steps of invisible orthodontics as well as the advantages and disadvantages of invisible orthodontics and do your invisible orthodontics or dental wiring with an open eye. . In this article, we will fully introduce you to invisible orthodontics. In general, at the end of the article you will get a complete answer to what invisible orthodontics is.

 

Approximate cost of invisible orthodontics

 

 

Invisible orthodontics

Invisible orthodontics is one of the most popular types of orthodontics these days. There are several reasons for the popularity of invisible orthodontics. One of the reasons for the popularity of invisible orthodontics and types of invisible orthodontics in the type of liners is its transparency and mobility. This means that you can remove invisible orthodontics from your mouth whenever you want. Of course, during the day, you can only remove invisible orthodontics from your mouth for about 2 to 4 hours.

On the other hand, you can easily remove invisible clear liner orthodontics from your mouth while brushing or tasting meals; Or even remove your invisible maxilla orthodontics or invisible mandible orthodontics in certain situations, such as an appointment. It is recommended that you do not repeat this too often.

 

[Invisible orthodontics article: Orthodontist]

 

Types of invisible orthodontics:

Invisible orthodontics comes in many forms. Among the types of invisible orthodontics, the following can be mentioned.

Invisible orthodontics with transparent plates

This type of invisible orthodontics (invisible orthodontics with transparent plates) is done like fixed orthodontics; But instead of colored or metal platelets, clear and colorless platelets are used. Usually the material of this type of platelets is plastic or ceramic.

 

Invisible orthodontics with clear liners (wireless)

In this type of invisible orthodontics (invisible orthodontics with transparent liners), after molding the teeth, a suitable mold is created for your teeth that you can easily place or remove it on your teeth at any time of the day or night. This type of orthodontics is a mobile orthodontics.

 

Price of invisible maxillary orthodontics

 

 

Invisible orthodontic procedures

It is important to choose the best invisible orthodontist before any procedure. Once you have selected your orthodontist and agreed on the cost of invisible orthodontics. Your invisible orthodontic procedure begins.

Before any invisible orthodontic procedure, your orthodontist will examine the exact movement of your teeth using 3D digital photography. Then the invisible orthodontic system is designed for you and according to the condition of your teeth.

The purpose of the invisible orthodontic system is to beautify the teeth and to regulate the uneven teeth. Some patients think that during invisible orthodontic treatment, the teeth remain fixed and do not move. But invisible orthodontics tries to beautify and regulate the teeth by moving the teeth.

In invisible orthodontics, the jawbones begin to move at a certain time, estimated using a 3D image, at a constant pressure, and this pressure does not occur suddenly.

• The last stage of invisible orthodontics is ossification at the end of the tooth, which is the result of the movement of the teeth.

 

Invisible orthodontic procedures

 

 

Invisible orthodontic prices | The cost of invisible orthodontics

The cost of invisible orthodontics is one of the main questions that is very important. Some of the factors influencing the cost of invisible orthodontics are: the severity of the dental problem, the length of the invisible orthodontic treatment period, as well as the need for additional equipment and devices for invisible orthodontic treatment.

The price of invisible orthodontics is generally higher than other orthodontics. One of the main reasons is that this type of orthodontics is made in countries like Canada. Of course, in some cases, we see the production of some types of invisible orthodontics in Iran, which make the price of invisible orthodontics more economical for you.

 

Approximate cost of invisible orthodontics

Some people only see their upper teeth when they smile, so they only care about maxillary orthodontics. Therefore, because they are exposed, they are more likely to have invisible maxillary orthodontics. Of course, you should know that orthodontics is not only a cosmetic aspect, but also a treatment.

The price of invisible orthodontics is in the approximate price of orthodontics and the minimum price of invisible orthodontics. Depending on the length of your treatment, the price of maxillary orthodontics will be at least 3,000 euros, and in most cases, it will be close to about 4,000 euros.

Therefore, according to the mentioned factors, it is not even possible to express the approximate cost of invisible orthodontics and the price of invisible orthodontics is determined by the orthodontist according to the condition of the patient's teeth. But it can be said that the price of invisible upper and lower jaw orthodontics is almost the same. Let's not forget that factors such as the invisible orthodontic brand will affect the price of invisible orthodontics.

The cost of invisible orthodontics in Mashhad

 

 

Disadvantages of invisible orthodontics:

Although invisible orthodontics has many benefits; However, it is not without problems. Some of the invisible orthodontic problems are:

  Due to the fact that it is mobile, it needs the patient's cooperation and there is a possibility that the plaque will be lost.

  Some severe dental and skeletal malformations cannot be solved with this method.

  One of the disadvantages of invisible orthodontics is the cost of invisible orthodontics, which is higher than the cost of conventional orthodontics.

  Invisible orthodontics is not performed for everyone because the coating applied to invisible orthodontics will eventually have an adverse effect on the teeth.

  Sometimes invisible orthodontics and the invisible veneer used loosen the root of the tooth and eventually affect the nerve of the teeth.

  In some limited cases, the invisible veneer may not be compatible with the tooth, in which case we will have to start the invisible orthodontic treatment again.

You may be interested to know that invisible orthodontics in Shiraz and invisible orthodontics in Isfahan have been more popular.

 

 

Who is invisible orthodontics suitable for?

One of the unique benefits of invisible orthodontic clear liners is the 75% coverage of all types of oral and maxillofacial malformations that require orthodontics.

  Invisible orthodontics can be helpful even in some cases that require tooth extraction.

  Invisible orthodontics is also a great solution for adults who want their orthodontics done invisibly. Of course, we are aware that instead of using invisible plates that are used in invisible autodontics, we can use colorless fixed brackets on the teeth. Of course, these brackets are fixed and cannot be taken out of the mouth.

 Invisible orthodontics, unlike other methods of dental orthodontics, does not cause loosening of the teeth, and if a suitable orthodontist is selected, balanced pressure, tension and movement will be established between the teeth.

 But the most important advantage of invisible orthodontics over other dental orthodontic methods is its invisible veneer, which helps maintain the beauty of the tooth during treatment.

 

Approximate cost of orthodontics

 

 

The best age to do invisible orthodontics

You may be wondering what is the best age for invisible orthodontics? If the patient has a jaw problem, the most appropriate age for invisible orthodontics is before puberty. But if the patient has no problem, he can do invisible orthodontics at any time and at any age. In general, it can be said that the best age for orthodontics for girls is eight years old and for men, the best age for orthodontics is nine years old.

What is invisible orthodontics?

 

 

 

Concluding remarks on invisible orthodontics:

In this article, we tried to give you a description of invisible orthodontics, types of invisible orthodontics, price of invisible orthodontics and.. We hope you find this post useful and share it with other people. At the end of the invisible orthodontic treatment, you will experience a new smile, and you want to show the beauty of your teeth to everyone and shine in group photos. Do invisible orthodontics for a small fee and double your beauty.

 

Source: http://kar8.blogs.rice.edu/invisible-orthodontics/

مجله اینترنتی خدمت از ما، محلی برای حل چالش‌های روزمره

این روزها دنیای اطرافمان با سرعت بالایی در دنیای دیجیتال و اینترنت در حال تغییر است. این تغییرات در مورد مجله‌های سنتی نیز صدق می‌کند. یک مجله اینترنتی جایگزین مناسبی برای مجله‌های کاغذی است که برای عموم مردم به صورت رایگان در دسترس است.
مجله خدمت از ما یک مجله اینترنتی و رسانه آنلاین است که در آن روزانه مطالبی با موضوعات خانه داری و سبک زندگی، ترفندهایی در زمینه تکنولوژی و نرم افزارها، مطالب زیبایی و آرایشی، نکاتی برای عیب یابی خودرو و آموزش ترفندهای گوناگون به صورت رایگان منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران است از دل آن، رسانه آنلاین خدمت از ما برآمده است.

 

مجله اینترنتی خدمت از ما با بهره از منابع معتبر خارجی و داخلی، یک مرجع آموزشی کامل برای رفع مشکلات روزمره‌ است. هدف این مجله اینترنتی و آنلاین کمک به رشد آگاهی و توانمندی جامعه در بخش‌های یاد شده است.
این مجله در چندین بخش برای علاقه مندان و مخاطبان خود فعالیت می‌کند. یاد بگیر و خودت انجام بده، آخرین و به‌روزترین مطالب و بخش پست‌های محبوب از مهم‌ترین بخش‌های آن است. در بخش "یاد بگیر و خودت انجام بده" می‌توانید مطالبی را مطالعه کنید که به شما توانمندی انجام کارهای روزمره را می‌دهد.
با فراگیری راهکارهای معتبر و ساده، کارها را خودتان انجام می‌دهید. در بخش آخرین مطالب می‌توانید مطالب اخیر مجله را متناسب با موضوعات روز مطالعه کنید.

اما پست‌های محبوب مجله اینترنتی خدمت از ما، یک بخش مستقلی را به خود اختصاص داده است. در پست های محبوب می‌توانید مطالب گوناگونی را مطالعه کنید که با اقبال عمومی روبه‌رو بوده‌اند و برای عموم کاربران سایت کاربردی و جذاب بوده است.

لکه چسب را چگونه از لباس و وسایل خود پاک کنیم؟ چطور از گیاه کاکتوس خود مراقبت کنیم؟ چگونه با حشراتی مانند مورچه در منزل مقابله کنیم؟ چطور کیک تولد خوشمزه تهیه کنیم؟ در پست‌ های محبوب مجله خدمت از ما می‌توانید پاسخ سوالات فوق و هزاران سوال دیگر را بیابید.
اگر به این‌گونه موضوعات علاقه دارید، در ادامه می‌توانید لیستی از عناوین محبوب این مجله را مشاهده کنید و از مطالعه آن‌ها لذت ببرید:

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد | حذف اکانت اینستاگرام:
https://khedmatazma.com/mag/delete-instagram-account

آموزش ساخت ایمیل:
https://khedmatazma.com/mag/create-email

با لکه های چسب خداحافظی کنید!:
https://khedmatazma.com/mag/glue-stain

از بین بردن رسوب کتری یا سماور و کندن گچ ضخیم کتری:
https://khedmatazma.com/mag/how-to-clean-kettle-and-remove-limescale

7 راه از بین بردن مورچه (خیلی ریز، بالدار و ...):
https://khedmatazma.com/mag/destroy-the-ant

آبیاری درخت انگور:
https://khedmatazma.com/mag/grape-tree-irrigation

علت کند شدن دور موتور کولر آبی چیست؟:
https://khedmatazma.com/mag/slowing-down-the-cooler-motor

مشکل نرم افزاری صدای گوشی:
https://khedmatazma.com/mag/phone-sound-software-problem

نحوه از بین بردن کک، در منزل (از بین بردن کک در خانه):
https://khedmatazma.com/mag/eliminate-flea-at-home

آموزش دیلیت یا حذف اکانت تلگرام:
https://khedmatazma.com/mag/delete-account-telegram

علت سوختن نوک برگ گیاهان آپارتمانی:
https://khedmatazma.com/mag/reason-of-leaf-scorch

سانسوریا؛ مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی:
https://khedmatazma.com/mag/sansevieria

علت کار نکردن پمپ کولر آبی:
https://khedmatazma.com/mag/cooler-pump-break-down

لیست غذاهای مفید برای سگ خانگی:
https://khedmatazma.com/mag/dog-food-list

دستور پخت کیک تولد خانگی:
https://khedmatazma.com/mag/birthday-cake-recipe

علت روشن شدن چراغ روغن:
https://khedmatazma.com/mag/cause-dont-car-oil-light-turning-on

عیب یابی فریزر پارس:
https://khedmatazma.com/mag/troubleshooting-pars-freezer

3 روش دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن:
https://khedmatazma.com/mag/3-ways-download-youtube-without-anti-filter

نحوه فلش کردن گوشی:
https://khedmatazma.com/mag/how-flash-phone

بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو:
https://khedmatazma.com/mag/best-ways-to-clean-dashboard

خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو:
https://khedmatazma.com/mag/black-seed-oil-for-white-hair

تولدت مبارک:
https://khedmatazma.com/mag/happy-birthday

سوابق بیمه | سابقه بیمه و نحوه مشاهده سوابق بیمه:
https://khedmatazma.com/mag/insurance-records

نقشه مترو تهران | خطوط مترو تهران:
https://khedmatazma.com/mag/metro-tehran

مترجم گوگل:
https://khedmatazma.com/mag/google-translate

انواع رنگ مو:
https://khedmatazma.com/mag/diffrent-hair-color

نشانه‌ها و علائم کبد چرب:
https://khedmatazma.com/mag/symptoms-of-fatty-liver

«مدل کوتاهی مو مدل امسال» برای بانوان مدپسند:
https://khedmatazma.com/mag/haircut-trends

کاکتوس | انواع کاکتوس | نگهداری از کاکتوس:
https://khedmatazma.com/mag/cactus

تقویت گل پتوس:
https://khedmatazma.com/mag/make-pothos-grow

source : https://catcourses.ucmerced.edu/eportfolios/11576/An_online_magazine_serving_us

مشاور کسب‌ و کار یا مشاوره کسب و کار نیازی است که این روزها بیش از پیش خود را نمایان کرده است. به دلیل پیچیدگی در سطح کسب و کارها، گاهی اوقات نیاز داریم که یک نفر در نقش راهنما (کسی که ترجیحا یک بار خودش این راه را رفته) کنارمان باشد تا بتوانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم.

این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند که “چگونه مشاور کسب و کار شویم”، از طرفی دیگر عده ای به دنبال مشاوره رایگان کسب و کار یا مشاوره تلفنی کسب و کار هستند. اما موردی که تقریبا به ترند این روزها تبدیل شده مشاور کسب و کار اینترنتی است. شاید هم افراد با کنجکاوی های شخصی دنبال درآمد مشاور کسب و کار باشند و از طرف دیگر افرادی به دنبال بهترین مشاور کسب و کار در ایران و استخدام مشاور کسب و کار باشند. در ادامه بیشتر توضیح می دهم که مخاطب این مطلب چه کسانی هستند و برای چه افرادی بیشتر مفید خواهد بود.

 

مشاور کسب و کار کیست؟ | مشاوره کسب و کار چیست؟

در ابتدا تعریفی که ویکی پدیا از مشاور و کسب‌و‌کار دارد را برای شما می آورم.

مشاور، (به انگلیسی: consultant) یک فرد حرفه‌ای است، که به کسب‌ و کارها برای توسعه فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی کمک می‌کند. استفاده از مشاور ناشی از نیاز به یک مهارت یا دانش خاص یا نیاز به تحلیل‌گر یا برنامه‌نویس برای تکمیل پروژه است. یک مشاور خدماتش را به طیف وسیعی از کسب‌وکارها عرضه می‌دارد، که برای نمونه می‌توان به بخش‌هایی چون: امنیت اطلاعات، مدیریت، حسابداری، قانون، منابع انسانی، بازاریابی، روابط عمومی، علوم مالی، مهندسی و دانش پزشکی اشاره کرد. شناخته‌شده‌ترین گونه‌های مشاور شامل مشاوره حقوقی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاور مدیریت و مشاوره (روانشناسی) است.

براساس این تعریف اگر بخواهم همین جا یک جهت به ادامه مطلب بدهم باید بگویم که تِم این مطلب مشاور مدیریت است.

کسب و کار یا بیزینس (به انگلیسی: Business)، یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا، خدمات یا هر دو به مشتری ایجاد شده‌ است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند. کسب و کارها می‌توانند ناسودبر باشند یا مالک آن‌ها دولت باشد. از کسب و کاری که چندین فرد در دارایی آن شریک باشند با عنوان شرکت یاد برده می‌شود، هر چند که این واژه تعریف دقیق‌تری نیز دارد. پترس و پلومن، از صاحب نظران این حوزه، بر این باورند که هر نوع خرید و فروش کسب وکار نیست، بلکه کسب وکار هر نوع تبادل تکرار شونده و تجدید پذیر است.

برای داشتن یک کسب و کار سه راه وجود دارد:

  • راه اندازی کسب و کار از صفر
  • خرید کسب و کار موجود از شخص دیگر
  • نمایندگی یا فرنچایز

که در این مطلب به مورد اول یعنی راه اندازی کسب و کار از صفر می پردازم. (چیزی که خودم در آن تخصص و تجربه دارم)

پس اگر بخواهم در ابتدای بحث، راه را شفاف کنم باید بگویم این مطلب در مورد مشاوره و راه اندازی کسب و کار بخصوص مشاور کسب و کار اینترنتی است.
به عبارتی این مطلب برای کسانی که می خواهند کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی کنند مناسب است.

 

مخاطبان این مطلب:

شما یا قصد یادگیری راه اندازی کسب و کار (اینترنتی – آنلاین) دارید یا خواهان مشاوره/مشاور کسب و کار هستید. برای دسته اول ادامه مطلب را تدارک دیدم و برای دسته دوم پیشنهاد می کنم که به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

ایده:

عموما اول ایده ای در ذهن ما هست و بعد ما تصمیم به راه اندازی کسب و کار آنلاین می گیریم. (از این نقطه به بعد من به کسب و کار اینترنتی می گویم آنلاین، چون کسب و کار اینترنتی عبارتی بسیار مبتدیانه است و چون ما با هم در حال یادگیری هستیم این اولین نکته برای یادگیری است)

در ابتدا باید ایده خودمان را چکش کاری کنیم. ما که دوست نداریم در خلوت خودمان ایده را تولید کنیم بعد آن را تبدیل به کسب و کار کنیم و در مرحله آخر توجه شویم بازار اصلا به این خدمت یا کالا نیاز نداشته است. ( از اینجای مطلب من به خدمت یا کالا می گویم محصول)

چندین سال پیش چک لیستی تهیه کردم (که هنوز هم هر از گاهی آن را به روز می کنم) در ابتدا پیشنهاد می دهم به آن مراجعه کنید و کمی با واقعیت ها و ترند های بازار، ایده خود را بسنجید.

چک لیست ارزیابی۷نکته که بهتر است در ایده خود لحاظ کنید + یکسری ترجیحات

 

خوب با فرض اینکه ایده ما مورد نیاز بازار است و با واقعیت ها همسو و هم جهت است به مرحله بعد می رویم.

 

برای فهم بهتر مطلب قبلی در اینجا در چند مثال آورده ام: چند نمونه مقایسه کسب و کارهای آنلاین

از کجا شروع کنیم:

 

 

۱- انتخاب Domain مناسب

در مورد انتخاب دامین/دامنه چند روش را پیشنهاد می کنم:

  • اسمی با معنا و جالب انتخاب کنید. براساس تجارت خودتان. مانند:

متمم : محل توسعه مهارت های من ، دیوار : با تعبیر اینکه هر آگهی را در قدیم برای اطلاع به دیوار می چسباندیم

  • می توانید اسم را دقیقا کاری که انجام می دهید بگذارید(البته من این سبک را نمی پسندم)

ورزش۳

توجه: سعی کنید کمی آینده بینی در مورد کار داشته باشید که بعدا اگر کسب و کار شما رونق گرفت مفهوم اسم از بین نرود. مانند دیجی کالا که در ابتدا به منظور فروش کالا های دیجیتال بود اما حالا لباس و مواد سوپرمارکتی هم می فروشد.

  • اسم گذاری اشاره کلی به کسب و کار داشته باشد و در ذهن مخاطب بماند(من خودم این سبک را خیلی می پسندم) مانند:

جاب اینجا : یعنی شغل مورد نظر شما اینجاست  ، خدمت از ما : بابت انجام کارهای خدماتی ، جاباما : رزرو هتل

  • می تواند خیلی بی ارتباط باشد. مانند:

علی بابا : فروش بلیط ، رسپینا۲۴ : فروش بلیط

فهرستی از ۵۰۰ سایت اول ایران را که مربوط به آبان ماه ۹۵ هست را اینجا می گذارم. به نظرم می توان یکسری اطلاعات از آن استخراج کرد. هم در زمینه دامنه، هم نوع فعالیت و هم …

 

۲- انتخاب Host مناسب

من با سه شرکت سرویس هاست کار کردم در بین این ها طرح الماس نت افراز توانست رضایت من را جلب کند.

 

۳- زبان برنامه نویسی سایت

به نظر من و به اعتقاد شخص من سعی کنید با یک cms کار سایت خود را راه بیاندازید(خصوصا وردپرس). به دلیل اینکه با استانداردهای به روز جهان پیش می روند.

 

مطلب مرتبط: چرا وردپرس بهترین انتخاب است

 

  • پلاگین نویس و پلاگین های بسیار دارد.
  • هزینه آن کمتر است.
  • قابلیت زود یادگیری دارد.
  • بسیار کاربر پسند است.
  • در کمترین زمان آماده می شود.
  • دارای سئو قوی و قابلیت انعطاف پذیری بالا دارد( مهمتر از همه با برنامه نویس زیاد نمی خواهد سرو کله بزنید).

نکته: مرجع اصلی برای انتخاب قالب، سایت themeforest.com است که می توانید بهترین قالب های وردپرسی را در آن بیابید. یکی از قالب های خیلی خوب Betheme هست که دموهای متنوعی دارد. (betheme را دوست خوبم مجید پران به من معرفی کرد.). اما betheme لزوما بهترین نیست.

 

نکات بسیار مهم در انتخاب قالب:

  • قالبی را انتخاب کنید که page builder داشته باشد (البته betheme دارد)
  • RTL باشد
  • speed خوب
  • SEO optimized
  • اگر کسب و کارتان اینترنشنال است، چند زبانه باشد
  • responsive. معمولا تمام قالب های جدید هستند
  • تا جای که می شود قالبِ مربوط به کسب و کارتان را انتخاب کنید که در طول کار سهولت را به همراه داشته باشد(از لحاظ گرافیکی)

 

اولین اقدامات پس از انتخاب قالب:(۱۰۰% این کارها را انجام دهید)

  • نصب پلاگین Yoast برای SEO
  • درست کردن robots.txt
  • نصب پلاگین WPRocket برای بهبود سرعت سایت
  • پلاگین wincher
  • در صورت نیاز برای فشرده سازی، استفاده از Gzip (در صورت داشتن css و js زیاد): Gzip رو هم از طریق htaccess می توانید فعال کنید و هم از طریق نصب پلاگین Gzip. خوبی استفاده از کد htaccess این هست که  تعداد پلاگین هاتون زیاد نمی شود. چون تعداد خیلی زیاد افزونه فعال، روی سرعت سایت می تواند تاثیر بگذارد، حتی بدتر اینکه گاهی باعث تداخل افزونه ها می شود.
  • در صورت داشتن اسلایدر. استفاده از slider revolution (به دلیل اینکه با نوشته های درون آن هم می توانید روی کلمات کلیدی تان کار کنید)
  • نصب kk star rating

 

مطلب مرتبط: رقیب کیست و چگونگی تحلیل آن

 

بعد از بالا آمدن سایت اقدام  به استخراج کلمه کلیدی مناسب کسب و کار خود کنید.

  1. اگر سایت فروشگاهی است اقدام برای نماد الکترونیک یا Enamad، نماد ارشاد و انجام کارهای درگاه پرداخت
  2. Online Chat (در صورت نیاز)
  3. خرید پنل sms و Email marketing (در صورت نیاز)

پس از انجام کارهای اولیه و ردیف بودن ظاهر

  1. دوباره بر می گردیم به تحلیل بیشتر رقبا برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تر (استفاده از گوگل ترند، similar web، الکسا، سرچ گوگل، سایت Moz و خیلی ابزارهای پیشرفته دیگر)
  2. شروع به محتوا گذاری با کلمات کلیدی انتخاب شده. (سئو چیست)
  3. راه اندازی Twitter و Instagram (در صورت لزوم)

 

نکته مهم در مورد محتوا گذاری:(به ترتیب اولویت می نویسم)

  1. بهترین محتوا، محتوایی است که حاصل تجربیات شخص خودتان باشد.
  2. محتوای خارجی را ترجمه کنیم و در سایت قرار دهیم (با ذکر منبع).
  3. چند مطلب از سایت های ایرانی بخوانید و خلاصه آنچه متوجه شدید را بنویسید (همراه با نوشتن منبع). حتما پاراگراف اول را سعی کنید به بهترین نحو بنویسید.

 

بهترین مشاور کسب و کار:

برخی برای کسب و کارشان به دنبال بهترین مشاور می گردند (از نظر من هم از ابتدا به سراغ بهترین ها رفتن عموما درست ترین تصمیم است) چون می خواهند در زمان و پول خود صرفه جویی کنند. که عموما با این عبارات دست به سرچ می شوند: مشاور کسب و کار در تهران و یا بهترین مشاور کسب و کار در ایران

همانطور که گفتم تجربیات قبلی مشاور بسیار مهم است و اینکه آن تجربیات چقدر به نیاز امروز شما نزدیک باشند، بیشتر به آن کمک می کند که متوجه شوید مشورت ها و راهنمایی های او برای شما می تواند کارساز باشند یا خیر.
البته به نظر خودم طبیعی است که چنانچه شخص مشاور خود چندین کسب و کار را مدیریت و راه اندازی کرده باشد، جنس حرف ها و مشورت های ایشان بیشتر قابل باور و از طرفی دیگر قابلیت پیاده سازی در بازار واقعی را دارد.

 

مشاور کسب و کار خوب، جنس صحبت هایش از باید ها و نباید ها در قالب پیشنهاد است. کارهایی که به دلیل کمبود منابع ما بهتر است انجام ندهیم یا در فرصتی دیگر به سراغشان برویم.

 

منبع: https://blogs.cuit.columbia.edu/sek2216/internet-business-consultant/

برای شما اینجا لیستی از رسانه هایی که در مورد “خدمت از ما” صحبت کرده اند آورده ایم.
خدمت از ما ارائه دهنده خدمات در منزل

خدمت از ما یک کسب و کار service marketplace (پلتفرم دو سویه) است. حیطه فعالیت های “خدمت از ما” گسترده است و نمونه thumbtack در امریکا است. (درباره خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

  • خدمات ایزوگام
  • خدمات برق کاری
  • خدمات تاسیسات و لوله کشی
  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • نظافت منزل
  • خدمات گرمایشی
  • خدمات سرمایشی
  • تعمیر لوازم منزل
  • لوله بازکنی
  • خدمات باغبانی
  • تخلیه چاه
  • خدمات ساختمانی
  • پذیرایی مجالس
  • خدمات پرستاری
  • نقاشی ساختمان
  • اسباب کشی
  • تعمیر آسانسور
  • ساخت در و پنجره
  • وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.سایر کلان شهرها

  • مشهد
  • کرج
  • اصفهان
  • شیراز
  • تبریز
  • اهواز

به نظرم قبل از دریافت هر خدمتی اول قیمت خدمات را مشاهده کنید.

 

Here is a list of media outlets that have talked about “khedmatazma.com“.

Our service is a service marketplace business (two-sided platform). The scope of “khedmatazma.com” activities in many field and look like a thumbtack.com in America. (About khedmatazma.com(

The services on this site are divided into the following categories:

  1. Home
  2. Cleaning
  3. Facilities
  4. Beauty
  5. Building
  6. Digital
  7. Car and transportation
  8. Animals
  9. Education

Each of the above service categories is divided into several sub-services, some of which I will name here:

  • Roof insulation
  • Electrical services
  • Installation and plumbing services
  • Carpet cleaning
  • Sofa washing
  • House cleaning
  • Heating services
  • Cooling services
  • Repair of home appliances
  • Tube opener
  • Gardening services
  • Drain the well
  • Building services
  • Reception of meetings
  • Nursing services
  • building painting
  • Moving
  • Elevator repair
  • Build doors and windows
  • Bar pickup

And it will be even wider in the future. Currently, these services are provided in Tehran and several other metropolises, which will be extended to the whole country in the future. Other metropolises

  • Mashhad
  • Karaj
  • Esfahan
  • Shiraz
  • Tabriz
  • Ahwaz

I think before receiving any service, first see the price of the service.

 

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

·       https://www.yjc.ir/00Ug2a

«اپلیکیشن خدمت از ما»؛ تنوع ارائه خدمات، از نظافت شرکت تا دوخت کاور مبل!

·       https://www.zoomit.ir/2020/1/20/344577/khedmatazma-services-cleaning/

بازار آنلاین خدمات “خدمت از ما” – متخصص هر کاری را پیدا کنید

·       https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/03/18/2281157/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF?ref=vista

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

·       http://fna.ir/ewjmzi

بهترین آرایشگر کوتاهی مو و اصلاح سر را در «خدمت از ما» بیابید.

 

·       https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3636755

رونمایی از لوگوی جدید «خدمت از ما»: پلتفرم درخواست و پشتیبانی خدمات آنلاین

·       https://digiato.com/promoted/1149026/

نظافت منزل را به متخصصین «خدمت از ما» بسپارید

·       https://www.entekhab.ir/fa/news/530366/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

نظافت منزل؛ با خدمت از ما راحت‌تره!

·       https://www.tabnak.ir/fa/news/950786/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%D9%87

درخواست نظافت منزل، تشخیص ترکیدگی لوله و … در اپلیکیشن خدمت از ما

·       https://www.khabaronline.ir/news/1339025/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA

با «خدمت از ما» مدیریت نظافت منزل خود را دست بگیرید

·       https://fararu.com/fa/news/422975/%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF

 

بهترین متخصصان را در بازار خدمت از ما پیدا کنید

·       https://www.beytoote.com/news/social/services1-home-application.html

بهترین متخصص هر کاری (زیبایی، تاسیسات، کاشی کاری و …) را در بازار «خدمت از ما» پیدا کنید!

·       https://www.asriran.com/fa/news/705138/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

نظافت خانه و محل کار خود را به خدمت از ما بسپارید

·       https://www.isna.ir/news/98091813109/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

چه راه‌هایی برای بهینه سازی مصرف انرژی در زمستان وجود دارد؟

·       https://www.mehrnews.com/news/4797928/%DA%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

 

(تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       http://www.jahannews.com/news/716209

 

نظافت منزل به سرعت برق

 

·       http://namnak.com/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.p75909

از نقاشی ساختمان تا تعمیر شیرآلات در اپ بازار خدمات

·       http://khabarfarsi.com/node/251

 

چطور با برنامه نظافت منزل برای عید، سال جدید را با موفقیت آغاز کنیم؟

·       https://www.chetor.com/190290-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84/

در «خدمت از ما»، بهترین نیروی نظافت منزل تهران و سایر خدمات محبوب نظافتی را بیابید!

·       https://www.mashreghnews.ir/news/1038638/

 

هر آنچه که باید قبل از تعمیر کولر آبی بدانید

·       https://www.cloob.com/timeline/reportage_91_1

 

 

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است

·       https://snn.ir/fa/news/849524/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

راهنمای سرویس کولر گازی و نکات مهمی که باید بدانید!

 

·       https://aftabnews.ir/fa/news/653683/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

·       https://www.eghtesadonline.com/n/2DIb

«کاشت ناخن» و «اصلاح سر» را در منزل انجام دهید

·       https://www.parsine.com/002aEo

 

خدمت از ما: درخواست نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی در سراسر ایران

 

·       http://jamejamonline.ir/005ITL

سرویس کولر گازی، آسان‌تر از همیشه!

·       https://www.1pezeshk.com/archives/2020/03/khedmatazma.html

  • سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶

 

نصب و تعمیر کولر آبی را به متخصصین «خدمت ازما» بسپارید

·       https://www.aftabir.com/news/article/view/1398/12/20/2356703

آموزش سرویس و تعمیر کولر گازی

 

·       https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/988873-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       https://www.alef.ir/news/3981105053.html

نظافت منزل؛ با خدمت از ما راحت‌تره!

 

·       https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/858267-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%D9%87

نیروی متخصص و معتمد برای نظافت شرکت و نظافت منزل تهران در خدمت از ما!

·       https://www.fardanews.com/fa/news/974524/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       https://www.dana.ir/news/1566827.html/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7–%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C–%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA–%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA–%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88——%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

(تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       http://www.jahannews.com/news/716209/%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

·       https://www.javanonline.ir/fa/news/988026/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

 

با رعایت موارد زیر به هنگام نصب کولر گازی، سال‌ها به تعمیر کولر گازی، نیاز نخواهید داشت

 

·       http://www.rajanews.com/news/336577/%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA

·        

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

·       http://www.shafaf.ir/fa/news/500663/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

یافتن متخصصین خدمات مختلف در خدمت از ما

·       http://www.baharnews.ir/news/196509/%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA

نقاشی ساختمان، متری چند؟

·       https://article.tebyan.net/472127

 

Source: https://newscience.sites.ucsc.edu/which-media-have-introduced-our-service/

سه شنبه 4 شهريور 1399برچسب:خدمت از ما,اپلیکیشن خدمت از ما, :: 12:40 :: نويسنده : admin

مشاور کسب‌ و کار یا مشاوره کسب و کار نیازی است که این روزها بیش از پیش خود را نمایان کرده است. به دلیل پیچیدگی در سطح کسب و کارها، گاهی اوقات نیاز داریم که یک نفر در نقش راهنما (کسی که ترجیحا یک بار خودش این راه را رفته) کنارمان باشد تا بتوانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم.

این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند که “چگونه مشاور کسب و کار شویم”، از طرفی دیگر عده ای به دنبال مشاوره رایگان کسب و کار یا مشاوره تلفنی کسب و کار هستند. اما موردی که تقریبا به ترند این روزها تبدیل شده مشاور کسب و کار اینترنتی است. شاید هم افراد با کنجکاوی های شخصی دنبال درآمد مشاور کسب و کار باشند و از طرف دیگر افرادی به دنبال بهترین مشاور کسب و کار در ایران و استخدام مشاور کسب و کار باشند. در ادامه بیشتر توضیح می دهم که مخاطب این مطلب چه کسانی هستند و برای چه افرادی بیشتر مفید خواهد بود.

 

مشاور کسب و کار کیست؟ | مشاوره کسب و کار چیست؟

در ابتدا تعریفی که ویکی پدیا از مشاور و کسب‌و‌کار دارد را برای شما می آورم.

مشاور، (به انگلیسی: consultant) یک فرد حرفه‌ای است، که به کسب‌ و کارها برای توسعه فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی کمک می‌کند. استفاده از مشاور ناشی از نیاز به یک مهارت یا دانش خاص یا نیاز به تحلیل‌گر یا برنامه‌نویس برای تکمیل پروژه است. یک مشاور خدماتش را به طیف وسیعی از کسب‌وکارها عرضه می‌دارد، که برای نمونه می‌توان به بخش‌هایی چون: امنیت اطلاعات، مدیریت، حسابداری، قانون، منابع انسانی، بازاریابی، روابط عمومی، علوم مالی، مهندسی و دانش پزشکی اشاره کرد. شناخته‌شده‌ترین گونه‌های مشاور شامل مشاوره حقوقی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاور مدیریت و مشاوره (روانشناسی) است.

براساس این تعریف اگر بخواهم همین جا یک جهت به ادامه مطلب بدهم باید بگویم که تِم این مطلب مشاور مدیریت است.

کسب و کار یا بیزینس (به انگلیسی: Business)، یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا، خدمات یا هر دو به مشتری ایجاد شده‌ است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند. کسب و کارها می‌توانند ناسودبر باشند یا مالک آن‌ها دولت باشد. از کسب و کاری که چندین فرد در دارایی آن شریک باشند با عنوان شرکت یاد برده می‌شود، هر چند که این واژه تعریف دقیق‌تری نیز دارد. پترس و پلومن، از صاحب نظران این حوزه، بر این باورند که هر نوع خرید و فروش کسب وکار نیست، بلکه کسب وکار هر نوع تبادل تکرار شونده و تجدید پذیر است.

برای داشتن یک کسب و کار سه راه وجود دارد:

  • راه اندازی کسب و کار از صفر
  • خرید کسب و کار موجود از شخص دیگر
  • نمایندگی یا فرنچایز

که در این مطلب به مورد اول یعنی راه اندازی کسب و کار از صفر می پردازم. (چیزی که خودم در آن تخصص و تجربه دارم)

پس اگر بخواهم در ابتدای بحث، راه را شفاف کنم باید بگویم این مطلب در مورد مشاوره و راه اندازی کسب و کار بخصوص مشاور کسب و کار اینترنتی است.
به عبارتی این مطلب برای کسانی که می خواهند کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی کنند مناسب است.

 

مخاطبان این مطلب:

شما یا قصد یادگیری راه اندازی کسب و کار (اینترنتی – آنلاین) دارید یا خواهان مشاوره/مشاور کسب و کار هستید. برای دسته اول ادامه مطلب را تدارک دیدم و برای دسته دوم پیشنهاد می کنم که به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

ایده:

عموما اول ایده ای در ذهن ما هست و بعد ما تصمیم به راه اندازی کسب و کار آنلاین می گیریم. (از این نقطه به بعد من به کسب و کار اینترنتی می گویم آنلاین، چون کسب و کار اینترنتی عبارتی بسیار مبتدیانه است و چون ما با هم در حال یادگیری هستیم این اولین نکته برای یادگیری است)

در ابتدا باید ایده خودمان را چکش کاری کنیم. ما که دوست نداریم در خلوت خودمان ایده را تولید کنیم بعد آن را تبدیل به کسب و کار کنیم و در مرحله آخر توجه شویم بازار اصلا به این خدمت یا کالا نیاز نداشته است. ( از اینجای مطلب من به خدمت یا کالا می گویم محصول)

چندین سال پیش چک لیستی تهیه کردم (که هنوز هم هر از گاهی آن را به روز می کنم) در ابتدا پیشنهاد می دهم به آن مراجعه کنید و کمی با واقعیت ها و ترند های بازار، ایده خود را بسنجید.

چک لیست ارزیابی۷نکته که بهتر است در ایده خود لحاظ کنید + یکسری ترجیحات

 

خوب با فرض اینکه ایده ما مورد نیاز بازار است و با واقعیت ها همسو و هم جهت است به مرحله بعد می رویم.

 

برای فهم بهتر مطلب قبلی در اینجا در چند مثال آورده ام: چند نمونه مقایسه کسب و کارهای آنلاین

از کجا شروع کنیم:

 

 

۱- انتخاب Domain مناسب

در مورد انتخاب دامین/دامنه چند روش را پیشنهاد می کنم:

  • اسمی با معنا و جالب انتخاب کنید. براساس تجارت خودتان. مانند:

متمم : محل توسعه مهارت های من ، دیوار : با تعبیر اینکه هر آگهی را در قدیم برای اطلاع به دیوار می چسباندیم

  • می توانید اسم را دقیقا کاری که انجام می دهید بگذارید(البته من این سبک را نمی پسندم)

ورزش۳

توجه: سعی کنید کمی آینده بینی در مورد کار داشته باشید که بعدا اگر کسب و کار شما رونق گرفت مفهوم اسم از بین نرود. مانند دیجی کالا که در ابتدا به منظور فروش کالا های دیجیتال بود اما حالا لباس و مواد سوپرمارکتی هم می فروشد.

  • اسم گذاری اشاره کلی به کسب و کار داشته باشد و در ذهن مخاطب بماند(من خودم این سبک را خیلی می پسندم) مانند:

جاب اینجا : یعنی شغل مورد نظر شما اینجاست  ، خدمت از ما : بابت انجام کارهای خدماتی ، جاباما : رزرو هتل

  • می تواند خیلی بی ارتباط باشد. مانند:

علی بابا : فروش بلیط ، رسپینا۲۴ : فروش بلیط

فهرستی از ۵۰۰ سایت اول ایران را که مربوط به آبان ماه ۹۵ هست را اینجا می گذارم. به نظرم می توان یکسری اطلاعات از آن استخراج کرد. هم در زمینه دامنه، هم نوع فعالیت و هم …

 

۲- انتخاب Host مناسب

من با سه شرکت سرویس هاست کار کردم در بین این ها طرح الماس نت افراز توانست رضایت من را جلب کند.

 

۳- زبان برنامه نویسی سایت

به نظر من و به اعتقاد شخص من سعی کنید با یک cms کار سایت خود را راه بیاندازید(خصوصا وردپرس). به دلیل اینکه با استانداردهای به روز جهان پیش می روند.

 

مطلب مرتبط: چرا وردپرس بهترین انتخاب است

 

  • پلاگین نویس و پلاگین های بسیار دارد.
  • هزینه آن کمتر است.
  • قابلیت زود یادگیری دارد.
  • بسیار کاربر پسند است.
  • در کمترین زمان آماده می شود.
  • دارای سئو قوی و قابلیت انعطاف پذیری بالا دارد( مهمتر از همه با برنامه نویس زیاد نمی خواهد سرو کله بزنید).

نکته: مرجع اصلی برای انتخاب قالب، سایت themeforest.com است که می توانید بهترین قالب های وردپرسی را در آن بیابید. یکی از قالب های خیلی خوب Betheme هست که دموهای متنوعی دارد. (betheme را دوست خوبم مجید پران به من معرفی کرد.). اما betheme لزوما بهترین نیست.

 

نکات بسیار مهم در انتخاب قالب:

  • قالبی را انتخاب کنید که page builder داشته باشد (البته betheme دارد)
  • RTL باشد
  • speed خوب
  • SEO optimized
  • اگر کسب و کارتان اینترنشنال است، چند زبانه باشد
  • responsive. معمولا تمام قالب های جدید هستند
  • تا جای که می شود قالبِ مربوط به کسب و کارتان را انتخاب کنید که در طول کار سهولت را به همراه داشته باشد(از لحاظ گرافیکی)

 

اولین اقدامات پس از انتخاب قالب:(۱۰۰% این کارها را انجام دهید)

  • نصب پلاگین Yoast برای SEO
  • درست کردن robots.txt
  • نصب پلاگین WPRocket برای بهبود سرعت سایت
  • پلاگین wincher
  • در صورت نیاز برای فشرده سازی، استفاده از Gzip (در صورت داشتن css و js زیاد): Gzip رو هم از طریق htaccess می توانید فعال کنید و هم از طریق نصب پلاگین Gzip. خوبی استفاده از کد htaccess این هست که  تعداد پلاگین هاتون زیاد نمی شود. چون تعداد خیلی زیاد افزونه فعال، روی سرعت سایت می تواند تاثیر بگذارد، حتی بدتر اینکه گاهی باعث تداخل افزونه ها می شود.
  • در صورت داشتن اسلایدر. استفاده از slider revolution (به دلیل اینکه با نوشته های درون آن هم می توانید روی کلمات کلیدی تان کار کنید)
  • نصب kk star rating

 

مطلب مرتبط: رقیب کیست و چگونگی تحلیل آن

 

بعد از بالا آمدن سایت اقدام  به استخراج کلمه کلیدی مناسب کسب و کار خود کنید.

  1. اگر سایت فروشگاهی است اقدام برای نماد الکترونیک یا Enamad، نماد ارشاد و انجام کارهای درگاه پرداخت
  2. Online Chat (در صورت نیاز)
  3. خرید پنل sms و Email marketing (در صورت نیاز)

پس از انجام کارهای اولیه و ردیف بودن ظاهر

  1. دوباره بر می گردیم به تحلیل بیشتر رقبا برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تر (استفاده از گوگل ترند، similar web، الکسا، سرچ گوگل، سایت Moz و خیلی ابزارهای پیشرفته دیگر)
  2. شروع به محتوا گذاری با کلمات کلیدی انتخاب شده. (سئو چیست)
  3. راه اندازی Twitter و Instagram (در صورت لزوم)

 

نکته مهم در مورد محتوا گذاری:(به ترتیب اولویت می نویسم)

  1. بهترین محتوا، محتوایی است که حاصل تجربیات شخص خودتان باشد.
  2. محتوای خارجی را ترجمه کنیم و در سایت قرار دهیم (با ذکر منبع).
  3. چند مطلب از سایت های ایرانی بخوانید و خلاصه آنچه متوجه شدید را بنویسید (همراه با نوشتن منبع). حتما پاراگراف اول را سعی کنید به بهترین نحو بنویسید.

 

بهترین مشاور کسب و کار:

برخی برای کسب و کارشان به دنبال بهترین مشاور می گردند (از نظر من هم از ابتدا به سراغ بهترین ها رفتن عموما درست ترین تصمیم است) چون می خواهند در زمان و پول خود صرفه جویی کنند. که عموما با این عبارات دست به سرچ می شوند: مشاور کسب و کار در تهران و یا بهترین مشاور کسب و کار در ایران

همانطور که گفتم تجربیات قبلی مشاور بسیار مهم است و اینکه آن تجربیات چقدر به نیاز امروز شما نزدیک باشند، بیشتر به آن کمک می کند که متوجه شوید مشورت ها و راهنمایی های او برای شما می تواند کارساز باشند یا خیر.
البته به نظر خودم طبیعی است که چنانچه شخص مشاور خود چندین کسب و کار را مدیریت و راه اندازی کرده باشد، جنس حرف ها و مشورت های ایشان بیشتر قابل باور و از طرفی دیگر قابلیت پیاده سازی در بازار واقعی را دارد.

 

مشاور کسب و کار خوب، جنس صحبت هایش از باید ها و نباید ها در قالب پیشنهاد است. کارهایی که به دلیل کمبود منابع ما بهتر است انجام ندهیم یا در فرصتی دیگر به سراغشان برویم.

 

منبع: https://blogs.cuit.columbia.edu/sek2216/internet-business-consultant/

آموزش سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

 

سئو (انگلیسی: SEO) به مفهوم بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. به صورت معمول این موتور جستجو، گوگل در نظر گرفته می‌شود. یک سئوکار با بررسی حوزه فعالیت شما و بررسی رقبای شما، برای وبسایت شما بر پایه اصول سئو برنامه ریزی خواهد نمود تا بتواند در کلمات کلیدی هدف، شما را به نتایج مطلوب (یک) برساند. دیوار (بازار دیوار تهران) یکی از ارزشمندترین کسب و کارهای فعال در ایران، علاوه بر دارا بودن برند و شناخته شده‌تر بودنش نسبت به سایت شیپور، با به کارگرفتن سئوکار حرفه ای، توانسته است سئو وبسایت خودش را بهبود دهد و از همین رو، علاوه بر جذب کاربر به دلیل برند بودنش، مخاطبانی نیز از گوگل به وبسایت خودش تزریق می‌نماید که موجب پایداری میزان سهم از بازار دیوار شده است.

 

تفاوتی ندارد که شما در حال سئو برای کلمه «داستان» هستید که امثال و حکم نیز می‌تواند در کنارش قرار بگیرد یا سئو برای کلمه «غرض از مزاحمت» که در کنار «قرض از مزاحمت» جستجو می‌شود که مهم است برای هر دو کلمه سئو کنید.

 

سئو

 

سئو چیست؟

سئو، بهینه سازی برای موتورهای جستجو است تا بدین وسیله بتوانیم آن را در تحلیل وبسایت خودمان یاری رسانیم  تا بتواند محتوای قرار گرفته بر بستر وبسایت ما را درک کنند و به هنگام جستجو کلمه‌ای مانند «غرض از مزاحمت» بدانند ما صفحه‌ای با عنوان املای صحیح کلمات داریم که در آن به شرح شکل صحیح غرض از مزاحمت پرداخته‌ایم.

 

این روزها پیرامون سئو، عبارات زیر جستجو می‌شود:

 

اصول سئو: آگاهی بر مفاهیم On-page SEO & Off-page SEO، کمک شایانی به آگاهی از اصول سئو می‌کند.

بازاریابی سئو چیست: آنچه به عنوان سئو چیست شرح دادیم، پاسخ بازاریابی سئو چیست، نیز هست.

خدمات سئو

قیمت سئو

سئو چیست pdf

سئوکار کیست؟

سئوکار فردی است مجرب به اصول سئو که سعی دارد با آگاهی بر آن‌ها، دیوار یا سایت خدمت از ما را سئو کند تا بتوانند رتبه یک بر روی کلمات کلیدی که مدنظرشان است را دریافت کنند.

 

استخدام سئو کار حرفه ای، با توجه به تعداد کم‌شان، فرایندی است که به سادگی صورت نمی‌گیرد و باید از ماهر بودن سئوکار کاملا آگاهی یابید تا سئو سایت خودتان را به او بسپارید.

 

سایت دیوار:

 

دیوار که اینک زیرمجموعه کافه بازار است، یکی از برترین پلتفرم‌های ایران از منظر ارزش کسب و کار است. دیوار در شهرها متفاوتی فعالیت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به:

 

بازار دیوار تهران

سایت دیوار مشهد

دیوار اصفهان

دیوار قم

دیوار کرج

اشاره نمود. شما با دانلود دیوار من، به راحتی می‌توانید از دیوار بر روی موبایل خود بهره ببرید.

 

داستان:

 

داستان یکی از عباراتی است که با وجود رقبایی قدرتمند که دارای سوشال شیئر بسیار یا DA بالا هستند، سئو سختی دارد. به همین دلیل یک سئوکار ماهر می‌تواند با سئو برای این کلمه، بر روی آن نتیجه بگیرد.

 

جالب است بدانید پیرامون داستان، عبارات زیر جستجو می‌شود:

 

داستان آموزنده

داستان برای سخنرانی

داستان کوتاه جالب

داستان کودکانه

داستان کوتاه عاشقانه

بهره از LSIهای مرتبط با داستان، در اینجا عاملی بسیار مهم برای رتبه گیری می‌تواند بشود.

 

غرض از مزاحمت را به چه شکل باید نوشت:

 

غرض از مزاحمت یا قرض از مزاحمت، یکی از سوالات رایجی است که پرسیده می‌شود. شکل صحیح غرض از مزاحمت، قرض از مزاحمت است.

 

غرض از مزاحمت اینکه

شکل صحیح غرض از مزاحمت

غرض زا ماحمت چجوری نوشته میشه

غرض از مزاحمت دسته یا قرض از مزاحمت

منبع

جمعه 31 مرداد 1399برچسب:آموزش سئو,سئو,بهینه سازی موتورهای جستجو, :: 12:57 :: نويسنده : admin

این داستان: معرفی “خدمت از ما

کسب و کار “خدمت از ما” را اگر بخواهم با لفظ امروزی اسم گذاری کنم، یک استارت آپ است (چقدر من از این کلمه حس بدی می گیرم. شده یه چیزی تو مایه های کارآفرینی. دیده شده که شخصی فقط ایده داره، اونم تو رویاهاش. میگه من کارآفرینم. استارت آپ هم چیزیه که این روزها همه یا دنبالشن یا توشن)

 

       خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

  • خدمات ایزوگام
  • خدمات برق کاری
  • خدمات تاسیسات و لوله کشی
  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • نظافت منزل
  • خدمات گرمایشی
  • خدمات سرمایشی
  • تعمیر لوازم منزل
  • لوله بازکنی
  • خدمات باغبانی
  • تخلیه چاه
  • خدمات ساختمانی
  • پذیرایی مجالس
  • خدمات پرستاری
  • نقاشی ساختمان
  • اسباب کشی
  • تعمیر آسانسور
  • ساخت در و پنجره
  • وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.

هر خدمتی که شما مد نظر داشته باشید را می توانید از این سایت دریافت کنید. البته ناگفته نماند که این کسب و کار بی عیب و کم اشتباه نیست اما تمام تیم سعی و تلاش خودشان را می کنند و این برای من قابل تقدیر است.

و اما دلیل نوشتن این مطلب تبریک به تیم “خدمت از ما” است که بعد از کلی تلاش شبانه روزی و مداوم توانستند امروز از لحاظ بازدید سایت و رنک الکسا، رتبه یک سایت های خدماتی کشور باشند  و این جایگاه در بین رقبایی که فراوان در این زمینه هزینه می کنند (هرینه اینجا فقط پول منظورم هست) کار آسانی نبوده و نیست.

لینک دانلود اپلیکیشن مشتری:

 

دانلود اپلیکیشن متخصصین:

 

خدمت از ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

توییتر اینستاگرام لینکدین 

با تشکر
حمید طهماسبی

منبع

سه شنبه 28 مرداد 1399برچسب:خدمت از ما,اپلیکیشن خدمت از ما,استارت آپ خدمت از ما, :: 20:20 :: نويسنده : admin

کسب و کار “خدمت از ما” را اگر بخواهم با لفظ امروزی اسم گذاری کنم، یک استارت آپ است (چقدر من از این کلمه حس بدی می گیرم. شده یه چیزی تو مایه های کارآفرینی. دیده شده که شخصی فقط ایده داره، اونم تو رویاهاش. میگه من کارآفرینم. استارت آپ هم چیزیه که این روزها همه یا دنبالشن یا توشن)

 

       خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

  • خدمات ایزوگام
  • خدمات برق کاری
  • خدمات تاسیسات و لوله کشی
  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • نظافت منزل
  • خدمات گرمایشی
  • خدمات سرمایشی
  • تعمیر لوازم منزل
  • لوله بازکنی
  • خدمات باغبانی
  • تخلیه چاه
  • خدمات ساختمانی
  • پذیرایی مجالس
  • خدمات پرستاری
  • نقاشی ساختمان
  • اسباب کشی
  • تعمیر آسانسور
  • ساخت در و پنجره
  • وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.

هر خدمتی که شما مد نظر داشته باشید را می توانید از این سایت دریافت کنید. البته ناگفته نماند که این کسب و کار بی عیب و کم اشتباه نیست اما تمام تیم سعی و تلاش خودشان را می کنند و این برای من قابل تقدیر است.

و اما دلیل نوشتن این مطلب تبریک به تیم “خدمت از ما” است که بعد از کلی تلاش شبانه روزی و مداوم توانستند امروز از لحاظ بازدید سایت و رنک الکسا، رتبه یک سایت های خدماتی کشور باشند  و این جایگاه در بین رقبایی که فراوان در این زمینه هزینه می کنند (هرینه اینجا فقط پول منظورم هست) کار آسانی نبوده و نیست.

لینک دانلود اپلیکیشن مشتری:

 

دانلود اپلیکیشن متخصصین:

 

خدمت از ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

توییتر اینستاگرام لینکدین 

با تشکر
حمید طهماسبی

منبع

پنج شنبه 9 مرداد 1399برچسب:خدمت از ما,اپلیکیشن خدمت از ما, :: 20:4 :: نويسنده : admin

بهترین مدرسه فوتبال کرمان

تعاریف و ویژگی های بسیاری زیادی برای مدرسه فوتبال خوب ارائه شده است. شاید ساده ترین بیان این باشد که مدرسه فوتبال خوب مدرسه ای است که بچه ها در آن جا لذت ببرند و برای رفتن به باشگاه لحظه شماری کنند. این یک ویژگی مهم برای مدرسه فوتبال کودکان می باشد که غالب بازیکنان آن را بچه های کم سن سال تشکیل داده باشند.

ولی برای بازیکنان بزرگتر قضیه کمی متفاوت تر است و علاوه بر ویژگی ذکر شده آن آکادمی باید برنامه مناسبی برای بازی کردن بازیکنان در لیگ های حرفه ای داشته باشد. تا بازیکنان به محض اینکه این توانایی را پیدا کردند که در مسابقات رسمی بازی کنند، مسیر برای آن ها هموار باشد.

 

بازیکنان برای کسب موفقیت در فوتبال باید بیش از هر چیز به رضایت مربی خود توجه کنند. رضایت مربی از نحوه عملکرد بازیکن در مسابقه و تمرینات به عوامل متععدی بستگی دارد. که بازیکن باید تمامی آن ها را رعایت کند.

نحوه عملکرد مربی و چگونگی زیر نظر گرفتن شاگردان از سوی مربی یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب یک مدرسه فوتبال حرفه ای می باشد.

 

همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست. تقریبا همه‌ی آقاپسر‌ها دوره‌ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده‌های مختلف و گل کوچک در محله کرده اند. اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته‌اند به رده‌های بالا و تیم‌های مطرح برسند.

 

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می‌شود و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال‌های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد‌های کودکان سرزمینمان هستند.

 

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ی والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است. یک مدرسه فوتبال خوب باید دارای کادر پزشکی مجرب و دلسوز باشد تا در صورت بروز مشکل به کمک بازیکنان بیاید.

 

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی‌شود و کمبود حضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می‌شود. آکادمی فوتبال پارسیان دارای پزشکان متخصصی است که هر لحظه و هر ساعت در کنار کودکان شما حضور دارند و در صورت وجود مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع خواهند کرد.

 

همانطور که می‌دانید فوتبال، ورزشی پر برخورد بوده و برخورد‌هایی که ممکن است از ناحیه‌ی سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است. پس تک تک ثانیه‌ها با ارزش بوده و آماده بودن پزشک در کنار زمین می‌تواند آرامش خاطری برای بازیکنان و والدینشان باشد.

 

همچنین آکادمی فوتبال کرمان قبل از شروع هر ترم با انجام معاینات و تست‌های پزشکی - ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری کرده و در پرونده‌شان ثبت میکند.

 

استفاده از به‌روزترین روش‌های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه کنند. در مدرسه  فوتبال شاهین کرمان، مربیان پر تلاش و زحمتکش در حوزه آموزش فوتبال، مسلط به جدیدترین علوم ورزشی و آموزشی هستند و با توجه به استعداد‌های هر بازیکن، مهارت‌ها و تکنیک‌ها را به آن‌ها آموزش داده و باعث شکوفایی استعداد‌های نهفته‌ی فوتبالیست‌های کوچک شما خواهند شد.

 

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن‌ها را در جریان پیشرفت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد. در آکادمی فوتبال کرمان، والدین می‌توانند در کلاس‌های روانشناسی و کلاس‌های اصول صحیح تغذیه سالم که توسط متخصصان مجموعه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند، قطعا آرزو‌های بسیاری برای رسیدن آن‌ها به مراحل بالاتر و تیم‎های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند. پس یک مدرسه فوتبال مطمئن باید به شما این اطمینان را بدهد که فرزندتان در چند سال آینده به مدارج عالی دست خواهد یافت.

 

در مدرسه فوتبال کرمان، بازیکنان مستعد در هر رده‌ی سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی معرفی خواهند شد. همچنین در پایان هر ماه بازیکن برتر از لحاظ اخلاق و فنی مورد تشویق باشگاه قرار می‌گیرد تا سایر بازیکنان نیز در این رقابت سالم شرکت کنند.

 

اهداف و برنامه‌های آکادمی فوتبال شاهین

حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن‌ها به تیم‌های برتر ایران

راه اندازی وب سایت باشگاه شاهین با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین و….

راه‌اندازی شعب مختلف در کرمان و شهر‌ستان های کرمان

راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می‌تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود آگاه باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین‌ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید.

 

در مدارس فوتبال شاهین کرمان، فوتبال در سطوح مختلف آن از مبتدي تا پيشرفته و از سنين ۶ تا ١٥ سال آموزش داده مي شود جهت ثبت نام در آکادمی حرفه ای آموزش فوتبال و همچنین بهترین مدرسه فوتبال در کرمان می توانید از طریق سایت باشگاه فوتبال شاهین کرمان با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

آکادمی فوتبال حرفه ای, آکادمی فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین آکادمی فوتبال در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال در کرمان, مدرسه فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال

مدیرعامل آرمان گهر: بازی‌ها از اواسط خرداد شروع شود

مدیرعامل باشگاه آرمان گهر معتقد است سازمان لیگ باید زودتر تکلیف بازی‌های فوتبال را مشخص کند. در شرایطی که ادامه بازی‌ها بهترین تصمیم خواهد بود.

به گزارش اخبار ورزشی کرمان، جواد هندیزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این در این ایام گفت: اعضای کادر فنی برنامه‌های لازم را جهت تمرین بازیکنان در منزل ارائه داده، آنها را به چند گروه تقسیم کرده و هر گروه زیر نظر مربیان مشخصی قرار گرفته‌اند. سرمربی تیم هم فیلم تمریناتشان را زیر نظر دارد. در نگاه کلی بازیکن باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد و تمرینات را انجام دهد. تمرینات هوازی، قدرتی و سرعتی در خانه امکان پذیر نیست اما در این شرایط حساس کنونی چاره‌ای جز این نداریم.

 

او در پاسخ به این سوال که وضعیت سلامت اعضای آرمان گهر چگونه است گفت: خدا را شکر هیچ یک از اعضا تیم فوتبال آرمان گهر گرفتار این ویروس نشده‌اند و همگی در سلامت کامل قرار دارند.

 

سازمان لیگ اعلام کرده برای آماده سازی بازیکنان، سه هفته پیش از شروع مسابقات به تیم‌ها زمان داده می‌شود تا تمرینات لازم را انجام دهند. هندیزی گفت: حداقل ۲۰ تا ۲۵ روز زمان لازم است تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند. البته این وقفه طولانی ایجاد شده امکان دارد عواقب زیادی مانند مصدومیت برای بازیکنان داشته باشد.

 

مدیرعامل آرمان گهر با بیان اینکه "سلامت مردم بزرگترین نگرانی ما در حال حاضر است" گفت: خواسته ما از سازمان لیگ این است که هر چه زودتر تکلیف این فصل را مشخص کند و با برنامه ریزی، جمع آوری پیشنهادات و همکاری همه باشگاه‌ها برای پایان این فصل، زمان استراحت بین دو فصل و همچنین شروع فصل آینده با مشکل روبرو نشود.

 

هندیزی در توضیح شرایطی که ویروس کرونا برای فوتبال ایران به وجود آورده است گفت: به دلیل انتشار ویروس کرونا و برگزار نشدن مسابقات فوتبال قطعا ضررهای اقتصادی قابل توجهی به باشگاه‌ها و ساختار فوتبال ایران وارد شده که این تنها مختص فوتبال ایران نیست و تمام دنیا و حوزه‌های مختلف درگیر این بحران و ضرر اقتصادی شده‌اند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و در حال حاضر با توجه به شرایط اضطراری و مساله مهم جان و سلامت مردم صلاح نیست که مسابقات برگزار شود.

 

او افزود: از طرفی برخی تیم‌ها هم شانس صعود به لیگ برتر را دارند و شرایط خوبی در این فصل از مسابقات داشته‌اند، بنابراین تعطیلی لیگ ممکن است به ضرر آنها تمام شود و دیگر هیچ‌وقت چنین شانسی برای صعود به لیگ برتر پیدا نکنند. تصمیم‌گیری برای تیم‌های سقوط ‌کننده شدنی نیست. باشگاه‌ها هزینه‌های هنگفتی برای لیگ امسال داشته‌اند و با بازیکنان قرارداد امضا کرده‌اند. همه اینها مسائل مهمی هستند که ما را مجبور می‌کند لیگ را برگزار کنیم.

 

مدیرعامل آرمان گهر با بیان اینکه تصمیم گیرنده اصلی درباره برگزاری یا لغو ادامه لیگ فدراسیون فوتبال است گفت "هر تصمیمی گرفته شود باشگاه آرمان گهر مطیع آن خواهد بود."

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای خروج از این بلاتکلیفی حال حاضر فوتبال ایران دارد گفت: نه انتظار قهرمانی داریم نه گزینه سقوط هستیم. با توجه به گزارش‌های ستاد مبارزه با کرونا و وزیر محترم بهداشت مبنی بر اینکه تلاش می‌کنند تا اواخر اردیبهشت این ویروس را مهار کنند، پیشنهادی که به نظر بنده منطقی به نظر می‌رسد این است که مسابقات را از اواسط خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر شروع و با فاصله زمانی پنج روز بین هر بازی آنها رو به پایان برسانیم که خدای نکرده حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. امید است هر چه سریع‌تر ویروس کرونا ریشه‌کن شود و اوضاع ورزش فوتبال هم سر و سامان داده شود.

 

اخبار ورزشی بانوان

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال زنان ایران، خبر از ادامه مسابقات لیگ در این فصل داد.

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال زنان ایران درخصوص تاریخ برگزاری ادامه مسابقات لیگ گفت: مسابقات قطعا پیگیری می شود و موضوع لغو چهار هفته پایانی در میان نیست اما تا این لحظه هیچ تاریخ مشخصی برای برگزاری مسابقات اعلام نشده و منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

 

روز گذشته خبرهایی مبنی بر شروع تمرینات تیم های فوتبال از بیست اردیبهشت و آغاز مسابقات از اول خرداد مطرح شده بود که تاریخ های گفته شده از سوی مسئول برگزاری مسابقات رد شد.

 

کرمان ساکر و مجله تصویری رو در رو با اجرای آیت‌الرحمن صالحی و تهیه‌کنندگی محمد عبداللهی بصورت هفتگی با حضور مهمانان، علاوه بر گفتگوی صریح و صمیمانه، به بررسی اخبار و حواشی ورزش استان کرمان می‌پردازد و پر ببینده‌ترین سایت اخبار  فوتبال کرمان است، کرمان ساکر به بررسی اخبار و حواشی ورزش استان کرمان می‌پردازد و مورد اعتمادترین رسانه برای اخبار ورزش استان کرمان می باشد.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای موبایل در کرمان

امروزه شرکتها و سازمانها و حتی ارگانهای بسیاری در تلاطم هستند تا به طراحی اپلیکیشن حرفه ای و اختصاصیشان بپردازند و به نحوی از همکارانشان سبقت بگیرند.اما در این میان کیفیت حرف برتر را میزند و شرکت ها و ارگانهایی برنده هستند که هیچ چیز را فدای کیفیت نمیکنند و همواره به دنبال خدمات رسانی عالی هستند .

 

کیفیت اپلیکیشن موبایل نیز مبحثی مهم است . اپلیکیشن موبایل شما نماینده کسب کار شما در تلفن همراه مشتریان است ، حال نظر خودتان چیست آیا علاقه دارید تا نماینده شما بی کیفیت باشد به طوری که برای کاربران قابل قبول نباشد؟

 

هر شخص و هر گروهی میتواند خود را طراح اپلیکیشن در کرمان صدا بزند و تبلیغات کند و حتی در بسیاری از موارد قیمت پایین تری نیز بابت طراحی اپلیکیشن ارائه دهد که باعث میشود مشتری های ناپخته دو دل شوند و به این افراد اطمینان کنند. اما فقط یک شرکت برنامه نویسی حرفه ای در کرمان و باتجربه که دارای نمونه کارهای متعدد در زمینه ی کاری و پروژه ی شما, میتواند به صورت اختصاصی و حرفه ای مدیر پروژه شما باشد و خواسته های شما را تمام انجام دهد و حتی در بحث توسعه با شما همراه باشد.

 

پارامترهای بسیاری وجود دارد که در طراحی اپ کرمان بایستی به آنها توجه کرد از جمله این موارد میتوان به کیفیت ساخت و طراحی اشاره کرد که مهمترین مورد است .

 

مورد دیگر قیمت است .شاید قیمت برای بسیاری از افراد مهم بنظر برسد ولی از نظر مهندسی و فنی ، کیفیت از قیمت نیز بهتر است چرا که شما شایسته داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای هستید به طوری که این اپلیکیشن رتبه کسب کارتان را ارتقا بخشد.

 

فقط در مواردی باید به قیمت توجه داشت که پروژه قرار است برای تعداد کمی از افراد طراحی شود چرا که اپلیکیشن میتواند با کیفیت قابل قبول پیاده شود و در بسیاری از موارد از بعضی از امکانات چشم پوشی میشود و قیمت کاهش میبابد. اما اگر قرار است تا پنج سال دیگر کسب و کارتان بزرگتر شود ، اگر قرار است هر ساله کاربران شما افزایش پیدا کنند ، کیفیت را فدای قیمت نکنید!

 

طراحی اپلیکیشن در کرمان

مهم نیست اپلیکیشن های ساخته شده توسط ما را روی یک موبایل کوچک نصب می کنید یا روی فبلت یا تبلت ، برنامه هایی که میسازیم طوری طراحی شده اند که برروی طیف گسترده ای از دستگاه ها به طور بهینه اجرا شوند و باعث ایجاد یک حس لذت بخش و مورد پسند کاربر برای مخاطبین باشند. ما در ساخت و طراحی محیط اپلیکیشن از بروزترین مفاهیم روز دنیا استفاده می کنیم تا تجربه کار با یک برنامه فارسی را با استانداردهای دنیا برای شما فراهم نماییم.

شرکت برنامه نویسی قلعه کرند درکرمان برای طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن ها بر روی پلتفرم های متفاوت از ابزارهای تخصصی بهره می گیرد.

 

ویژگی اپلیکیشن های شرکت قلعه کُرند

اگر برای توسعه کسب و کار خود تصمیم به طراحی اپلیکیشن گرفته اید و اگر بعد از موارد ذکر شده در بالا تصمیم به همکاری با کُرند گرفته اید و یا اگر هنوز نمی دانید چرا باید شرکت قلعه کُرند را انتخاب کنید به چند مورد از ویژگی های اپلیکیشن های طراحی شده اشاره می نماییم :

سرعت بارگذاری بالا

کاربران باید بتوانند در کمترین زمان ممکن و به راحتی به صفحات اپلیکیشن شما دسترسی پیدا نمایند زیرا دسترسی سریع به معنای رضایت بالا کاربران است .

حجم پایین و مناسب

طراحی اپلیکیشنی که در عین بارگزاری سریع حجم پایینی داشته باشد و فضای کمتری را اشغال نماید بسیار می تواند دفعات دانلود اپلیکیشن شما را بالا برد .

طراحی اختصاصی

خاص بودن و داشتن اپلیکیشنی مختص به برند و بر اساس رنگ های سازمانی شما می تواند بر محبوبیت شما بیافزاید .

 

تیم طراحی اپلیکیشن اندروید کرمان، با مهارت و تجربه طولانی‌مدت خود آماده است تا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید با شما همراه باشد. این اطمینان را می توانید داشته باشید که مجموعه کرند متنوع ترین امکانات و همینطور مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. با ما همراه باشید.

شرکت برنامه نویسی قلعه کرند با 11 سال سابقه رسمی در زمینه کسب و کارهای آنلاین آماده یاری رساندن به شما در جهت پیشرفت موثر در آینده کاریتان می باشد .

بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کرمان راه‌اندازی شد!

فروشگاه یاسین بعد از تجربه فروش فیزیک و خدمات در سطح کرمان، اینک به صورت آنلاین و درصدد جلب رفاه حال و آسایش خاطر مشتریان کرمانی است.

اگر از ترافیک‌های سرسام‌آور در کرمان خسته شدید یا از ایستادن در صف‌های طولانی خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید فراری هستید به شما این نوید را خواهیم داد که بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کرمان با نام یاسین راه‌اندازی شد.

 

سوپر مارکت آنلاین یاسین، تجربه خرید آنلاینِ به‌یادماندنی برای شما است. شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی زیبایی، انواع ابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب در سوپرمارکت آنلاین کرمان تهیه کنید. یاسین، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است.

با سوپر مارکت آنلاین کرمان می‌توانید کالاهای اساسی را با تضمین کمترین قیمت ممکن و بهترین خدمات پس از فروش درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

این سوپرمارکت آنلاین با بیش از ۲۰۰۰ قلم کالای اساسی این امکان را به مشتریان خواهد داد که در منزل یا محل کار خود با ورود به سایت ( www.yasinkalla.ir) یا نصب اپلیکیشن در موبایل شخصی از تجربه خرید مطمئن و آسان به همراه کدهای تخفیف شگفت‌انگیز و ویژه برخوردار شوند.

 

سوپرمارکت آنلاین کرمان برای شهروندان عزیز کرج تسهیلات ویژه‌ای را در نظر دارد. در راستای این تسهیلات ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن خواهد بود. کرمانی های ‌های عزیز می‌توانند با صرف زمان کافی و بدون استرس خرید ملزومات و مایحتاج خود را با توجه به سلیقه خود انجام دهند.

 

ویترین سوپرمارکت آنلاین کرمان شامل کالاهای اساسی موردنیاز شما در انواع برندها و مارک‌های ایرانی و خارجی باکیفیت و تخفیف عالی است. در این فروشگاه اینترنتی مواد غذایی کرمان می‌توانید انواع مارک‌های برنج ایرانی و هندی، چای، روغن، قند و شکر، محصولات پروتئینی و لبنیاتی، انواع حبوبات و ادویه‌جات را به همراه صدها محصول دیگر را در کیفیت و با خدمات عالی به‌صورت اینترنتی و با پرداخت آنلاین یا حضوری، در کمترین بازه زمانی ممکن دریافت کنید. تمام محصولات ارائه‌شده در این سوپرمارکت آنلاین دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود.

 

یاسین مدعی است با راه‌اندازی در این فروشگاه کرمان از این ‌پس مشتریان استان کرمان هیچ‌گونه مشکلی جهت خرید اینترنتی نخواهند داشت و با خیالی آسوده در کنار خانواده عزیز خود خریدهای روزانه را انجام خواهند داد.

 

در یاسین بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کرمان منتظر حضور شما شهروندان عزیز کرمانی در هر نقطه از سطح شهر هستیم

سبزی ‌های معطر و اشتها آوری مانند شاهی، ریحان، تره، نعنا، جعفری، ترخون، مرزه، تربچه و … که پای ثابت سفره بسیاری از خانواده‌های ایرانی است، هر کدام ویژگی‌های تغذیه‌ای و درمانی خاص خودشان را دارند.

 

تمام گیاهان معطر یا اسانس‌دار مانند ریحان، نعناع، مرزه و… در چهار خاصیت ضد نفخ، ضد درد، ضد اسپاسم و ضد میکروب مشترک هستند، اما جدا از این خواص مشترک، هر کدام‌شان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

 

مثلا ریحان خاصیت آنتی ‌اکسیدانی دارد و در نتیجه ضد سرطان است. ریحان اشتها آور، خلط‌آور (جهت درمان سرفه) و ضد تهوع است، باعث تحریک ترشح شیر در مادران شیرده می‌شود و در از بین بردن کرم‌های روده‌ای و در درمان کرامپ معده، ورم معده، یبوست و التهاب روده هم کاربرد دارد .ریحان بر روی سیستم عصبی تاثیر می‌گذارد و در درمان تحریک‌های عصبی، خستگی، افسردگی، اضطراب و بی‌خوابی نقش قابل توجهی دارد.

 

تره نیز تا حدی قادر است بیماری آسم را تسکین دهد. تره در جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی نقش دارد و برای بهبود بواسیر هم به کار می‌رود. در ضمن با افزودن تره به غذاهایی مثل گوشت و ماهی می‌توان بوی بد آن‌ها را کاهش داد. با خوردن یک و نیم وعده اضافی سبزی‌های برگ‌دار سبزرنگ خطر ابتلا به دیابت تا 14 درصد کاهش پیدا می‌کند، اما خوردن میوه و سبزی بیشتر همراه هم اثر چندانی در این زمینه ندارد.

 

سبزی‌های تازه نقش آنتی اکسیدانی دارند و مصرف آن‌ها موجب افزایش حافظه می‌شود. در واقع سبزی‌های تازه با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد می‌توانند حالت ارتجاعی رگ‌های خونی را حفظ کنند و موجب خونرسانی بهتر به مغز و اعصاب ‌شوند و بدین ترتیب از کاهش توانایی‌های فکری و حافظه پیشگیری کند.

 

سبزی‌ها انواع مختلفی از گیاهان هستند که در حقیقت اگرچه ترکیبات یکسانی ندارند، اما از نظر مواد تشکیل‌ دهنده مشابه هم هستند. به عنوان نمونه تمامی گیاهان با درصدهای متفاوتی از نظر وجود آب، چربی، میزان کم یا زیاد فیبر و رنگ با هم مشترک هستند. اما در مواردی نیز برخی از مواد تشکیل‌ دهنده فقط در یک نوع گیاه وجود دارد و این مساله باعث متمایز بودن‌شان می‌شود. به طور کلی اگر از نظر وجود B1، B6، B5، روی،‌ املاح، پتاسیم، منگنز و … جدولی را در نظر بگیریم و در آن ۱۰ گیاه را در کنار هم قرار دهیم، اگرچه ممکن است گاهی اوقات درصد آن‌ها شبیه به هم باشد، اما بر هم ریختگی خاصی از نظر ترکیبات قابل مشاهده است

 

از سوی دیگر، با توجه به این که هر گیاه املاح و ویتامین خاص خود را دارد، باید توجه داشت که مصرف نوع خاصی از آن باعث ورود پتاسیم، آهن، روی، منگنز یا ویتامین C بیشتری به بدن می‌شود و در نتیجه تمامی مواد مورد نیاز و ضروری با خوردن یک نوع سبزی دریافت نخواهند شد. بنابراین مصرف مخلوط سبزی خوردن به عنوان یک عادت غذایی مناسب توصیه می ‌شود.

 

اما با وجود اینکه مصرف سبزیجات برای همه ضروری است، تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که مردان باید بیشتر میوه و سبزی بخورند. بنا بر گفته کارشناسان، مردان در مقابل برخی از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی آسیب‌پذیرترند و به همین دلیل باید تا می‌توانند میوه و سبزیجات مصرف کنند. مردان باید روزی 9 وعده میوه و سبزیجات مصرف کنند و این در حالی است که این میزان برای زنان به هفت وعده کاهش می‌یابد.

 

مصرف میوه قبل از صبحانه، اضافه کردن سالاد به وعده‌های نهار و شام و استفاده از میوه و سبزی به عنوان میان‌وعده از جمله روش‌هایی است که کمک می‌کند مصرف میوه و سبزی افزایش یابد. برای نگهداری سبزی خوردن در یخچال، ابتدا آن را پاک کنید و بشویید. سپس در پارچه نازکی بریزید و داخل یخچال بگذارید. در صورتی که مقدار سبزی زیاد است، برای این که سالم‌تر بماند، پس از پاک کردن، قسمتی را به صورت نشسته داخل کیسه بریزید و در یخچال نگه دارید و هنگام مصرف بشویید.

 

فروشگاه سبزی آباد عرضه کننده انواع سبزیجات آماده در کرمان ، محصولات ارگانیک کرمان ، محصولات سالم در کرمان و همچنین فروشگاه محصولات طبیعی کرمان می باشد.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: